Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Proszę o wyłączenie z jakości sprzedaży zamówienia nr.
1.57575dc0-8039-11f0-b559-ef84ce84eae2 klient zgłosił zwrot przed wysyłką, ale zamówienie miało już status w realizacji i wówczas pobrała się etykieta do wysyłki ( zawsze tak się niestety dzieje - błąd ? mam kilka takich zamówień ostatnio )
2. 17b71370-7438-11f0-9cdf-f7547dcd10ef - w tym zamówieniu klient zażyczył sobie późniejszą wysyłkę, pisaliśmy o wykluczenie z jakości ,tylko nie na forum, dołączając korespondencje od klienta, miało nie być brane po uwagę ,a jest .
Dziękuję
@kaia-baby 17b71370-7438-11f0-9cdf-f7547dcd10ef - tutaj będziemy potrzebowali zrzutu ekranu z wiadomością od klienta, gdzie widoczna jest prośba o późniejszą wysyłkę i login. Możesz podesłać też numer korespondencji, w której przesyłałaś ten zrzut.
57575dc0-8039-11f0-b559-ef84ce84eae2 - zamówienia zwrócone są wykluczane automatycznie po zwrocie środków i prowizji. Widzę, że zwrot był zlecany dzisiaj. Także po tym jak otrzymasz zwrot prowizji zamówienie zostanie wykluczone z jakości.