Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zdarza Wam się, że po zakupie i wysyłce towaru, kupujący zgłasza jakiś problem z przedmiotem, a na sugestię odesłania w ramach rękojmi, stwierdza, że "W sumie opuść Pan stówkę i będzie ok"? Oczywiście twardo nie chce odsyłać towaru, który jest w/g niego, niezgodny z opisem? Interesuje mnie jedno w sumie - skoro gość zgłasza to przez dyskusję (zamiast, jak normalny człek wysłać maila i zapytac ocb) - czyli w chwili gdy Allegro ma wsio podane na ich własnej tacy - czy ewentualny negatyw od takiego człeka, wystawiony po odmowie odesłania towaru w ramach reklamacji, powinien być usunięty? To pytanie do naszych drogich moderatorów w zasadzie. I prosze mi nie pisać, że klient ma prawo do subiektywnej oceny, bo tyle to wiem. Pytanie brzmi następująco - skoro macie dostęp do całości dyskusji, a klient odmówi odesłania towaru w ramach reklamacji i walnie wyłącznie z tego powodu nega - co z tym zrobicie?
składając reklamacje Klient może żądać obniżenia ceny - jest to opisane w przepisach
ale Sprzedawca ma prawo jak
żądać odesłania towaru bo chce obejrzeć na własne oczy jego wady
@RED Ha, ha, ha 😛 Problem w tym, że klient nie chce odesłać i żąda, by mu uwierzyć na słowo. Zaczął od 80zł "rekompensaty" - co stanowiło wartość 40% całości, teraz po odpowiedzi by odesłał w ramach reklamacji, stwierdził, że też umie naprawić i zszedł do 30zł 😛
tez mamy klienta ,który notorycznie wymysla historie i za odmowe udzielenia rabatu wystawia negatywa , raz uleglismy i udzielilismy rabatu ,to 2 raz probowal , nie dostal ,zazadalismy odeslania reklamowanego towaru , nie odsyla bo nie bedzie sie narazal w tych czasach by do paczkomatu jezdzic a z niego własnie odebral ,wiec wystawil mega wredny komentarz i negatywa , cos czuje ze zyje z wyłudzania od kazdego 🙂 Client:43467350
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Trafiliśmy na tego samego klienta. Nie chce odesłać towaru. Grozi negatywem. Co teraz ?
@Euro-szczot nic, klient jest już nauczony jak robić darmowe zakupy w sieci.
I allegro sobie z tego nic nie robi ?
@Euro-szczot allegro dało narzędzia a obs..ni sprzedawcy przed negatywem, płacą i uczą że tak się da wyłudzić 😞 w złą to stronę idzie 😞
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Czy allegro wypowie się w tej sprawie ? Za chwilę dostanę bana za nieodpowiadanie klientowi. Może allegro odpowie za mnie.
@Euro-szczot Czy prowadzisz rozmowę z kupującym przez Centrum Wiadomości? Jeśli tak, prześlij proszę zrzuty ekranu na adres spolecznosc@allegro.pl. W wiadomości dodaj proszę link do bieżącego wątku.
Wysłałam, proszę o szybką odpowiedź.
@Euro-szczot Dziękuję! Przekazałam tę sprawę do odpowiedniego zespołu, który skontaktuje się z Tobą drogą mailową. Proszę Cię o chwileczkę cierpliwości.
Witam, oczywiście klient towaru nie odesłał, jak wyżej, nie będzie jeździł i pakował.
Negatywa wystawił.
A allegro ? Oczywiście ma Sprzedawców w ...
Jaką ochronę macie dla Sprzedawców ? Dlaczego wychodzicie z założenia że trzeba tylko chronić Kupujących ? Bo jedynie sprzedawcy mają ciągle złe zamiary ??
@Euro-szczot nawet jak masz rację - NIGDY nie odpowiadaj natychmiast. Dopiero jak opadną emocje. Potem masz takie "dywizy"
Jakie mam "dywizy" ? Sprawa się ciągnie od września. Komentarz i rozdrapanie jest z grudnia.
@Euro-szczot wezwałeś w dyskusji do odesłania reklamacji to powtarzaj jak zdarta płyta chodnikowa a jak nie odeśle odrzuć reklamację ostatniego dnia i już. Allegro nie ruszy negatywa chyba, że tak wnerwisz kupującego że kreatywnie poleci w negu, wtedy będziesz miał możliwość usunięcia czego nie rób od razu tylko odczekaj, aż zapomni i poleć zdjęcie wtedy duża szansa, że nie zauważy i nie wystawi pustego. Za sam negatyw też możesz ścignąć kupującego w sądzie tak by do zadek zabolał. Pozostaje jeszcze odpowiedź na negatyw gdzie mozesz tak odpisać że ci się z tego zrobi reklama
@Vryko Twoja stopka mnie rozczula 😄
@Vryko, pokaż 😮 pochwal się 😄