anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wyłudzanie rekompensaty za "niesprawny" towar.

Vryko
#18 Luminarz#

Zdarza Wam się, że po zakupie i wysyłce towaru, kupujący zgłasza jakiś problem z przedmiotem, a na sugestię odesłania w ramach rękojmi, stwierdza, że "W sumie opuść Pan stówkę i będzie ok"? Oczywiście twardo nie chce odsyłać towaru, który jest w/g niego, niezgodny z opisem? Interesuje mnie jedno w sumie - skoro gość zgłasza to przez dyskusję (zamiast, jak normalny człek wysłać maila i zapytac ocb) - czyli w chwili gdy Allegro ma wsio podane na ich własnej tacy - czy ewentualny negatyw od takiego człeka, wystawiony po odmowie odesłania towaru w ramach reklamacji, powinien być usunięty? To pytanie do naszych drogich moderatorów w zasadzie. I prosze mi nie pisać, że klient ma prawo do subiektywnej oceny, bo tyle to wiem. Pytanie brzmi następująco - skoro macie dostęp do całości dyskusji, a klient odmówi odesłania towaru w ramach reklamacji i walnie wyłącznie z tego powodu nega - co z tym zrobicie? 

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów
24 ODPOWIEDZI 24

RED
#21 Demiurg#

składając reklamacje Klient może żądać obniżenia ceny - jest to opisane w przepisach

ale Sprzedawca ma prawo jak

niewierny Tomasz

żądać odesłania towaru bo chce obejrzeć na własne oczy jego wady

oznacz moderatorów

Vryko
#18 Luminarz#

@RED Ha, ha, ha 😛 Problem w tym, że klient nie chce odesłać i żąda, by mu uwierzyć na słowo. Zaczął od 80zł "rekompensaty" - co stanowiło wartość 40% całości, teraz po odpowiedzi by odesłał w ramach reklamacji, stwierdził, że też umie naprawić i zszedł do 30zł 😛

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów

krolprania
#8 Zapaleniec#

tez mamy klienta ,który notorycznie wymysla historie i za odmowe udzielenia rabatu wystawia negatywa , raz uleglismy  i udzielilismy rabatu ,to 2 raz probowal , nie dostal ,zazadalismy odeslania reklamowanego towaru , nie odsyla bo nie bedzie sie narazal w tych czasach by do paczkomatu jezdzic a z niego własnie odebral ,wiec wystawil  mega wredny komentarz i negatywa , cos czuje ze zyje z wyłudzania od kazdego 🙂  Client:43467350

oznacz moderatorów

Euro-szczot
#8 Zapaleniec#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Trafiliśmy na tego samego klienta. Nie chce odesłać towaru. Grozi negatywem. Co teraz  ?

oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@Euro-szczot nic, klient jest już nauczony jak robić darmowe zakupy w sieci. 

oznacz moderatorów

Euro-szczot
#8 Zapaleniec#

I allegro sobie z tego nic nie robi ? 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Euro-szczot allegro dało narzędzia a obs..ni sprzedawcy przed negatywem, płacą i uczą że tak się da wyłudzić 😞  w złą to stronę idzie 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Euro-szczot
#8 Zapaleniec#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Czy allegro wypowie się w tej sprawie ? Za chwilę dostanę bana za nieodpowiadanie klientowi. Może allegro odpowie za mnie.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Euro-szczot Czy prowadzisz rozmowę z kupującym przez Centrum Wiadomości? Jeśli tak, prześlij proszę zrzuty ekranu na adres spolecznosc@allegro.pl. W wiadomości dodaj proszę link do bieżącego wątku.

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Euro-szczot
#8 Zapaleniec#

Wysłałam, proszę o szybką odpowiedź. 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Euro-szczot Dziękuję! Przekazałam tę sprawę do odpowiedniego zespołu, który skontaktuje się z Tobą drogą mailową. Proszę Cię o chwileczkę cierpliwości. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Euro-szczot
#8 Zapaleniec#

Witam, oczywiście klient towaru nie odesłał, jak wyżej, nie będzie jeździł i pakował.

Negatywa wystawił.

A allegro ? Oczywiście ma Sprzedawców w ... 

Jaką ochronę macie dla Sprzedawców ? Dlaczego wychodzicie z założenia że trzeba tylko chronić Kupujących ? Bo jedynie sprzedawcy mają ciągle złe zamiary ??

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@Euro-szczot nawet jak masz rację - NIGDY nie odpowiadaj natychmiast. Dopiero jak opadną emocje. Potem masz takie "dywizy"

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

Euro-szczot
#8 Zapaleniec#

Jakie mam "dywizy" ? Sprawa się ciągnie od września. Komentarz i rozdrapanie jest z grudnia.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@Euro-szczot wezwałeś w dyskusji do odesłania reklamacji to powtarzaj jak zdarta płyta chodnikowa a jak nie odeśle odrzuć reklamację ostatniego dnia i już. Allegro nie ruszy negatywa chyba, że tak wnerwisz kupującego że kreatywnie poleci w negu, wtedy będziesz miał możliwość usunięcia czego nie rób od razu tylko odczekaj, aż zapomni i poleć zdjęcie wtedy duża szansa, że nie zauważy i nie wystawi pustego. Za sam negatyw też możesz ścignąć kupującego w sądzie tak by do zadek zabolał. Pozostaje jeszcze odpowiedź na negatyw gdzie mozesz tak odpisać że ci się z tego zrobi reklama 

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Vryko Twoja stopka mnie rozczula 😄 

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

Vryko
#18 Luminarz#

@cloudcloud Jestem też sołtysem fejsa...se sprawdź 🙂 

 

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@Vryko, pokaż 😮 pochwal się 😄

oznacz moderatorów

milka1234567890
#18 Luminarz#

milka1234567890_0-1703890060773.png

 

oznacz moderatorów