anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wygrane licytacje bez uzupełnienia formularza zamówienia - czy Allegro przypomina o nich?

Pawel3017
#8 Zapaleniec

Dzień dobry,

widzę w ustawieniach powiadomień (Ustawienia zamówień -> Powiadomienia), że jest opcja "Automatyczne przypomnienie wysłane do kupujących, którzy nie opłacili zamówień" i korzystamy z niej. Jednakże sporo kupujących nie opłaca zamówienia ani go nie uzupełnia. Nurtuje mnie, czy ta funkcja działa dla klientów, którzy wygrali licytacje i nie wypełnili formularza. 

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Czy ktoś z szanownego grona moderatorów mógłby zweryfikować, czy ta funkcja działa dla takich kupujących?

Ponadto, czy istnieje jakaś możliwość na Allegro, aby szybciej móc anulować takie zamówienia? Czekanie 30 dni na to, by zamówienie przestało być "ważne" przy absolutnie zerowym zainteresowaniu klienta po wygranej licytacji jest troszkę nieprzyjemne. Towar leży a nie można go ruszyć, bo klientowi może się przypomnieć.

Pozdrawiam serdecznie.

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

nat_not
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Pawel3017 Powiadomienia są wysyłane niezależnie od rodzaju oferty, w której doszło do zakupu. 

W zakładce Zamówienia możesz ustawić własny przedział czasu, po którym anulujemy nieopłacony zakup. Ta opcja jest dostępna dla ofert kup teraz oraz dla licytacji. Wskazany czas nie może być krótszy niż 7 dni, ani dłuższy niż 30 dni.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Pawel3017
#8 Zapaleniec

@nat_not Proszę przeczytać jeszcze raz mojego posta. Pytam o sytuację, gdzie nie ma wypełnionego formularza dostawy i nie ma wybranej metody płatności. Te przedziały czasu, o których Pani wspomina, dotyczą zamówień z wybraną formą płatności. Zamówienia bez wybranej formy płatności dalej czekają miesiąc, z tego co widzę.

A o powiadomienia nie pytałem w kontekście rodzaju oferty a w kontekście wypełnienia formularza dostawy i wyboru formy płatności.

Proszę o ponowne przyjrzenie się moim pytaniom.

oznacz moderatorów

Pawel3017
#8 Zapaleniec

@nat_not Przypominam się ponownie.

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

Cześć, @Pawel3017. Przypomnienie zostaje wysłane do klientów, którzy nie wypełnili opcji dostawy albo płatności, ale dzieje się to w specyficznych przypadkach; na przykład właśnie wtedy, gdy zakup jest licytacją. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Pawel3017
#8 Zapaleniec

@MiMary Dziękuję Pani bardzo, o to mi chodziło. Proszę jeszcze o odpowiedź na drugą kwestię, cytuję:

"Ponadto, czy istnieje jakaś możliwość na Allegro, aby szybciej móc anulować takie zamówienia? Czekanie 30 dni na to, by zamówienie przestało być "ważne" przy absolutnie zerowym zainteresowaniu klienta po wygranej licytacji jest troszkę nieprzyjemne. Towar leży a nie można go ruszyć, bo klientowi może się przypomnieć."

 

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

Cześć, @Pawel3017. Dziękuję za cierpliwość! 
Takie zamówienie zostanie anulowane dopiero w momencie, gdy upłynie ustalony czas na opłacenie zamówienia i gdy zgłosisz do niego wniosek o zwrot prowizji - oba te warunki muszą być spełnione w przypadku licytacji bez wypełnionego formularza dostawy. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Pawel3017
#8 Zapaleniec

@MiMary Czy jest jakaś możliwość, by skrócić czas na opłacenie zamówienia dla takich zamówień? 30 dni to bardzo dużo i nie ma możliwości zmiany po stronie ustawień.

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

@Pawel3017 niestety nie ma takiej możliwości, ponieważ wynika to z regulaminu Allegro.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów