anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

wykluczenie przesyłek ze statystyk

biuropablojdg
#10 Popularyzator#

Witam serdecznie  @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

Czy mogę prosić o odpowiedź kiedy przesyłki zostaną wyłączone ze średniej statystyk? nr sprawy 48512381, Konsultant potwierdził w Inpoście, że podjazd nie odbył się z ich winy. Niestety nadal przesyłki liczą się nam do średniej. Na zadane mailowo pytanie kiedy zostaną wyłączone - brak odpowiedzi.

z góry dzięki.

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

Pengano
#13 Ambasador#

Nie wykluczyć tylko uznać prawidłowo za nadane w terminie. Ja włożyłem 5 paczek do paczkomatu 18 grudnia przed godziną graniczną. W śledzeniu widać że kurier zawiódł i nie zabrał ich. Przez prawie miesiąc jest walka, żeby Allegro uznało to nadanie za terminowe. Inpost przyznał się do błędu, a w statystykach Allegro nadal celowo kłamie i nie respektuje własnych zasad, które ponoć są ważne. Proszę i pilną interwencję Zarządu.

Paczki 600179746432060119955748 600179746436046120188880 600179746468100116288242 600179746468300129739005 600179746470215115676368 

----------------

Potwierdzam opóźnienie w odbierze paczek nadanych w dniu 18.12.2024 r. 

 

W imieniu firmy przepraszam za niedogodności.

 
Pozdrawiam/Best Regards
Jarosław Zając
Zespół InPost

 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Pengano Poprosiłam o pilne udzielenie odpowiedzi w Twojej sprawie. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Pengano
#13 Ambasador#

Tylko że ten "Zespół" nie działa. Od 18 grudnia są sfałszowane statystyki, choć dane w śledzeniu jednoznacznie pokazują błąd Kuriera, a Inpost trzykrotnie już przyznał się do błędu. "Zespół" napisał że wysyła do techników polecenie naprawienia statystyk, a po kilku dniach sprawa zaczęła maglować się od nowa. Statystyk nie naprawiono i wysłano bez sensu kolejne zapytania do Inpost. Bo może po włożeniu paczkek do paczkomatu stanąłem jak Rejtan i od 16:00 do 23:59 zabroniłem kurierowi wyjąć te paczki. Tak, to trzeba przez 30 dni wyjaśniać.

To powinno się dziać automatycznie na podstawie śledzenia, a nie przez żaden "Zespół"!

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@biuropablojdg Proszę, kontynuuj rozmowę drogą mailową z doradcą. Jeśli sprawa trafiła już do odpowiedniego zespołu, to ja nie mogę jej dublować.

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Pengano
#13 Ambasador#

Tylko że ten "Zespół" nie działa. Od 18 grudnia są sfałszowane statystyki, choć dane w śledzeniu jednoznacznie pokazują błąd Kuriera, a Inpost dwukrotnie już przyznał się do błędu. "Zespół" napisał że wysyła do techników polecenie naprawienia statystyk, a po kilku dniach sprawa zaczęła maglować się od nowa. Statystyk nie naprawiono i wysłano bez sensu kolejne zapytania do Inpost. Bo może po włożeniu paczkek do paczkomatu stanąłem jak Rejtan i od 16:00 do 23:59 zabroniłem kurierowi wyjąć te paczki. Tak, to trzeba przez 30 dni wyjaśniać.

oznacz moderatorów

biuropablojdg
#10 Popularyzator#

ciężko jest kontynuować korespondencję na którą nie dostaje odpowiedzi. Od tygodnia walczę z tym tematem... masakra

oznacz moderatorów

Pengano
#13 Ambasador#

Grają na zwłokę. Teraz kolejny konsultant domaga się odpowiedzi Inpost w formacie UML. Jakiś totalny absurd!

Aby przetłumaczyć podany tekst na format UML (Unified Modeling Language), musielibyśmy opracować diagram, który przedstawia relacje i interakcje pomiędzy różnymi elementami komunikacji, np. procesem wysyłki paczki i jej odbiorem. Jednak UML jest zazwyczaj stosowany do modelowania procesów i systemów obiektowych, a nie do przekładania tekstów wiadomości na diagramy.

Chociaż tekst może zostać przekształcony w diagram komunikacji lub diagram przypadków użycia, jest to specyficzne dla kontekstu (np. zarządzanie paczkami). Ale OK, mogę zaproponować diagramy, które mogłyby pasować do tego rodzaju sytuacji.

Przykładowy diagram UML, który odpowiadałby na ten tekst, mógłby wyglądać następująco:

  1. Diagram przypadków użycia (Use Case Diagram):

    • Aktor: Klient
    • Przypadek użycia: Zgłoszenie opóźnienia w odbiorze paczki
    • Aktor: InPost System
    • Przypadek użycia: Potwierdzenie opóźnienia
    • Relacje: Klient zgłasza problem, InPost potwierdza opóźnienie i przeprasza.
  2. Diagram sekwencji (Sequence Diagram):

    • Klient wysyła zapytanie o opóźnienie paczki.
    • InPost System odbiera zapytanie.
    • InPost System wysyła odpowiedź, potwierdzając opóźnienie.
    • InPost System przeprasza za niedogodności.
    • Klient jest zachęcany do ponownego kontaktu w razie potrzeby.

Czy taki format jest zrozumiały dla Konsultanta? O to chodziło?

oznacz moderatorów

fox_paws
#14 Krzewiciel#

@biuropablojdg @Pengano Nic to...

Ja dziś otrzymałem od InPost odpowiedź na reklamację braku podjazdu 30.12.
Oczywiście odmowną.
InPost odrzucił reklamację, ponieważ... zlecenie podjazdu z dnia 31.12 zostało zrealizowane prawidłowo, a przesyłki odebrane.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@biuropablojdg Zgłoszenia są rozwiązywane w kolejności, w jakiej do nas wpadną. Napisanie nowej wiadomości w korespondencki powoduje, że wpada ona, jako nowa. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Pengano
#13 Ambasador#

Okazało się że teraz chodzi o EML nie UML. Dowody na winę kuriera są wprost w ich oficjalnym śledzeniu, a wyjaśnianie trwa 4 tygodnie, wymaga wysłania 14 maili!!!  Ludzie Allegro! Czy nie szkoda Wam czasu na takie **piiip**oły? Czy nie możecie postępować od razu uczciwie? Przecież to automatyczne rozpoznawanie śledzenia powinno ustawić status na nadany terminowo i koniec. A nie taka batalia za każdym razem.

oznacz moderatorów