Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Kurier InPost z własnej winy w 18.11.2024r. nie odebrał ok. 120 paczek mimo wygenerowania zlecenia.
Skierowaliśmy prośbę o wykluczenie ww. zamówień z jakości sprzedaży (zgłoszenie nr 46520545).
Dostaliśmy odpowiedź od Państwa :
"Sprawa została zweryfikowana. Otrzymaliśmy informację od Oddziału, że kurier był na zastępstwie i miał problem z lokalizacją adresu. W dniu 19.11 zlecenie powinno zostać już poprawnie zrealizowane."
Prosiłbym o podanie numerów zamówień, które z winy kuriera zostały opóźnione - wykluczymy je z jakości sprzedaży.
Oczywiście niezwłocznie wskazaliśmy numery zamówień do wykluczenia.
Dziś mija 3 dzień, a ja codziennie otrzymuję jedynie zapewnienia od Państwa, że dane zostały przekazane do działu technicznego i jutro już nie będą widnieć w jakości sprzedaży.
Niemniej jednak codziennie rano przy obliczaniu jakości sprzedaży okazuje się inaczej. Nadal mamy ujemne punkty za wysyłki, a klientom już 4 dzień nie wyświetla się oznaczenie wysyłki tego samego dnia.
Nie muszę chyba tłumaczyć jak Państwa opieszałość oddziałuje na naszą sprzedaż. Wobec tego proszę o pilną interwencję oraz potwierdzenie, że sprawa jest już rozwiązana.
@DKCommerce sprawdziłam, że dzisiaj otrzymałeś odpowiedź w sprawie wykluczenia zamówień. Rozumiem, że nie wszystkie zamówienia zostały uwzględnione, sprawa jest już skierowana do odpowiedniego działu, więc poczekaj proszę na potwierdzenie w korespondencji e-mailowej.
Dziękuje za odpowiedź. Niestety jednak nie wiadomo z jakiej przyczyny Państwo wykluczyliśmy z jakości sprzedaży tylko 2/3 zamówień, które zostały przez nas wskazane do wykluczenia. Mija kolejny dzień, a my dalej tracimy na nie swoim błędzie oraz na opieszałości allegro, ponieważ 1/3 zamówień, która pozostaje do wykluczenia nadal negatywnie wpływa na jakość sprzedaży i termin wysyłki jaki wyświetla się kupującym. Liczę, że nie będę oczekiwał kolejne 3 dni na jakąkolwiek reakcję.
Taka sytuacja jest wręcz żałosna. To Allegro powinno wysyłać informacje do kupujących, że przesyłka będzie opóźniona, ponieważ przesyłka Allegro Inpost opóźnia się z powodu niewywiązania się z umowy przez przewoźnika zawartej z Allegro.
Czy Allegro poinformowało kupujących o opóźnieniach z tytułu niewywiązania się z zawartej umowy - na 100% nie.
U mnie - przesyłki Allegro One - UPS - czwartek (21.11.1024) - dzwonię do kuriera - nie odbierze przesyłek, bo ma "wywiadówkę w szkole" i nie odbierze w czwartek. W piątek dzwonię - to mi mówi, że nie odbierze, bo do mnie nie dojedzie, bo ma za dużo zleceń i obsługuje tylko miasto.
Ciekawe , jak będzie po "weekendzie" w poniedziałek.
Co da mi znać kurier Allegro UPS - przecież w poniedziałek będzie miał jeszcze więcej przesyłek.
Nie wiem jak to będzie dotyczyć oznaczeń SMART, ale będę chciał zrezygnować z UPS.
Mija 6 dzień od momentu zgłoszenia sytuacji, a allegro nadal nie wykluczyło zamówień z jakości sprzedaży. Gdybyśmy tak opieszale podchodzili do rozwiązywania problemów naszych klientów to z pewnością allegro już dawno zablokowało by nam konto.
@DKCommerce Cosik tu umyka wszystko, przeciąga się w czasie.😒