anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wykluczenie zamówień z jakości sprzedaży

DKCommerce
#7 Wielbiciel#

  @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_

Kurier InPost z własnej winy w 18.11.2024r. nie odebrał ok. 120 paczek mimo wygenerowania zlecenia. 

Skierowaliśmy prośbę o wykluczenie ww. zamówień z jakości sprzedaży (zgłoszenie nr 46520545). 

Dostaliśmy odpowiedź od Państwa :

"Sprawa została zweryfikowana. Otrzymaliśmy informację od Oddziału, że kurier był na zastępstwie i miał problem z lokalizacją adresu. W dniu 19.11 zlecenie powinno zostać już poprawnie zrealizowane."

Prosiłbym o podanie numerów zamówień, które z winy kuriera zostały opóźnione - wykluczymy je z jakości sprzedaży. 

Oczywiście niezwłocznie wskazaliśmy numery zamówień do wykluczenia. 

Dziś mija 3 dzień, a ja codziennie otrzymuję jedynie zapewnienia od Państwa, że dane zostały przekazane do działu technicznego i jutro już nie będą widnieć w jakości sprzedaży. 

Niemniej jednak codziennie rano przy obliczaniu jakości sprzedaży okazuje się inaczej. Nadal mamy ujemne punkty za wysyłki, a klientom już 4 dzień nie wyświetla się oznaczenie wysyłki tego samego dnia. 

Nie muszę chyba tłumaczyć jak Państwa opieszałość oddziałuje na naszą sprzedaż. Wobec tego proszę o pilną interwencję oraz potwierdzenie, że sprawa jest już rozwiązana. 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@DKCommerce sprawdziłam, że dzisiaj otrzymałeś odpowiedź w sprawie wykluczenia zamówień. Rozumiem, że nie wszystkie zamówienia zostały uwzględnione, sprawa jest już skierowana do odpowiedniego działu, więc poczekaj proszę na potwierdzenie w korespondencji e-mailowej.  

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

DKCommerce
#7 Wielbiciel#

Dziękuje za odpowiedź. Niestety jednak nie wiadomo z jakiej przyczyny Państwo wykluczyliśmy z jakości sprzedaży tylko 2/3 zamówień, które zostały przez nas wskazane do wykluczenia. Mija kolejny dzień, a my dalej tracimy na nie swoim błędzie oraz na opieszałości allegro, ponieważ 1/3 zamówień, która pozostaje do wykluczenia nadal negatywnie wpływa na jakość sprzedaży i termin wysyłki jaki wyświetla się kupującym. Liczę, że nie będę oczekiwał kolejne 3 dni na jakąkolwiek reakcję. 

oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

Taka sytuacja jest wręcz żałosna. To Allegro powinno wysyłać informacje do kupujących, że przesyłka będzie opóźniona, ponieważ przesyłka Allegro Inpost opóźnia się z powodu niewywiązania się z umowy przez przewoźnika zawartej z Allegro. 

Czy Allegro poinformowało kupujących o opóźnieniach z tytułu niewywiązania się z zawartej umowy - na 100% nie

U mnie - przesyłki Allegro One - UPS - czwartek (21.11.1024) - dzwonię do kuriera - nie odbierze przesyłek, bo ma "wywiadówkę w szkole" i nie odbierze w czwartek. W piątek dzwonię - to mi mówi, że nie odbierze, bo do mnie nie dojedzie, bo ma za dużo zleceń i obsługuje tylko miasto. 

Ciekawe , jak będzie po "weekendzie" w poniedziałek. 

Co da mi znać kurier Allegro UPS - przecież w poniedziałek będzie miał jeszcze więcej przesyłek.

Nie wiem jak to będzie dotyczyć oznaczeń SMART, ale będę chciał  zrezygnować z UPS.

 

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów

DKCommerce
#7 Wielbiciel#

Mija 6 dzień od momentu zgłoszenia sytuacji, a allegro nadal nie wykluczyło zamówień z jakości sprzedaży. Gdybyśmy tak opieszale podchodzili do rozwiązywania problemów naszych klientów to z pewnością allegro już dawno zablokowało by nam konto. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@DKCommerce Cosik tu umyka wszystko, przeciąga się w czasie.😒

oznacz moderatorów