anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wykreślenie z jakości sprzedaży przesyłek InPost

MCC_Sanok
#9 Pomysłodawca#

  @Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ Dzień dobry,

Proszę o wykreślenie z jakości sprzedaży dwóch poniższych transakcji:

8b185150-0f37-11f0-a128-ed670c80017c

eab081f0-0f28-11f0-a0bb-3317218f068f

Jedna z powyższych została anulowana przez kupującego i nastąpił zwrot środków. Natomiast druga została odebrana przez kupującego osobiście, co również odpowiednio oznaczono.

Obydwie transakcje "psują" nam statystyki dotyczące wysyłki w terminie.

Z góry dziękuję i pozdrawiam.

 

@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
34 ODPOWIEDZI 34

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@MCC_Sanok Nie widzę, aby systemowo zamówienie było anulowane. 

W obydwu przypadkach proszę wyślij potwierdzenia od kupującego, że: 

- chciał anulować jedno zamówienie. 

- odebrał drugie osobiście. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

MCC_Sanok
#9 Pomysłodawca#

eab081f0-0f28-11f0-a0bb-3317218f068f

Dla powyższej transakcji jest już przyznany rabat transakcyjny, więc nie rozumiem co tutaj jeszcze więcej można zrobić, aby Wam udowodnić, że towar nie został wysłany.

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@MCC_Sanok Jeśli chcesz, żebym zgłosiła zamówienie do wykluczenia, muszę mieć potwierdzenie, że klient poprosił o anulowanie lub odebrał zamówienie osobiście (w zależności, o które zamówienie chodzi). 

Inaczej zamówienie nie zostanie wykluczone. Możesz wysłać takie informacje (zrzuty ekranu z rozmową z klientem) na nasz alias spolecznosc@allegro.com

Możesz również skontaktować się w tej sprawie przez formularz

 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

sklep_solpio
#13 Ambasador#

Przecież żeby otrzymać zwrot prowizji, muszą zwrócić kasę ? więc albo klient anulował lub sprzedający to jest bez różnicy, z odbiorem osobistym się zgodzę, żeby dać potwierdzenie 😉 

oznacz moderatorów

MCC_Sanok
#9 Pomysłodawca#

Ok, wezwę zatem klienta i zrobimy sesję "słitfoci" z uwiecznionym faktem wręczania klientowi towaru do ręki. Uścisk dłoni tez ma być widoczny? Może jeszcze szampan do tego? Nie róbmy kabaretu...

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@sklep_solpio ,,albo klient anulował lub sprzedający to jest bez różnicy, ,,

Na prawdę nie widzisz różnicy ?

oznacz moderatorów

sklep_solpio
#13 Ambasador#

@mdrogeria a jaka jest różnica do kwestii anulowania przez sprzedającego/kupującego jeśli otrzymał zwrot prowizji ? 😉 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@sklep_solpio z mocy Prawa przedsiębiorca nie może anulować jednostronnie transakcji / istnieją wyjątki /  w przeciwieństwie do konsumenta .

oznacz moderatorów

sklep_solpio
#13 Ambasador#

@mdrogeria przecież allegro udostępnia takie anulowanie transakcji ? np. z powodem (brak produktu) 

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#16 Inspirator#

@sklep_solpio  Allegro nie jest wyznacznikiem prawa

oznacz moderatorów

sklep_solpio
#13 Ambasador#

@KOGIEL_T wiesz, że to nie jest tematem rozmowy ? tylko wykluczenie zamówienia z jakości sprzedaży ?  

oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@sklep_solpio taka, że jeżeli "anulował" sprzedawca to nie wyklucza mu ze statystyk. Nie widzisz różnicy? 

@mdrogeria a tam nie może, akurat to jest sprzedawca który nawet może odmówić odstąpienia od umowy bo klient użył produktu więc i "anulować" mu wolno. 

oznacz moderatorów

sklep_solpio
#13 Ambasador#

@sl-aw-ek jest różnica, ale jeśli allegro oddało prowizję to oznacza, że ? że? wszystko jest ok a to powinno zostać usunięte ze statystyk inaczej by mu zwrotu prowizji nie zrobili 😉 

Tym bardziej, transakcji nie ma więc nie powinna być liczona do statystyk chyba, że inaczej w regulaminie jest ? 

oznacz moderatorów

MCC_Sanok
#9 Pomysłodawca#

Następnym razem w takich sytuacjach nadam w paczkomacie same etykiety. Wówczas Allegro, InPost, klient i ja - wszyscy będą zadowoleni.. Uśmiechnięci.

oznacz moderatorów

sklep_solpio
#13 Ambasador#

@MCC_Sanok nie nadawaj bo będziesz obciążony kosztami 🙂 

oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@sklep_solpio gdyby miał jakość sprzedaży neutralną lub poniżej to zwrotu prowizji również by nie otrzymał ... 

Transakcji nie ma? Allegro udostępnia opcję anulowania? czytałeś chociaż raz regulamin? 
Wiesz jak działa, np. Automatyczne anulowanie w przypadku braku zapłaty? Cytuję: 

"Brak zapłaty za Towar przez Kupującego we wskazanych terminach oraz - w przypadku Licytacji - dodatkowo przyznany Sprzedającemu rabat transakcyjny, skutkują automatyczną anulacją Transakcji przez Spółkę (za wyjątkiem kategorii Leki bez recepty). W przypadku gdy warunki automatycznej anulacji Licytacji opisane powyżej, nie zostaną spełnione w ciągu 30 dni, Spółka może w tym celu dokonać ich ponownej weryfikacji. Powyższe działania Spółki nie mają wpływu na cywilnoprawne skutki zawarcia umowy sprzedaży pomiędzy Użytkownikami i nie zwalnia ich z obowiązku wzajemnego świadczenia wynikającego z zaistniałego stosunku prawnego.

"Anulowanie" zamówienia przez sprzedawcę również nie ma żadnych skutków prawnych ... 

oznacz moderatorów

sklep_solpio
#13 Ambasador#

@sl-aw-ek matko bosko, w dalszym ciągu ci tłumaczę nie chodzi o tok prawny tylko co się dzieje na drodze allegro 🙂 

oznacz moderatorów

MCC_Sanok
#9 Pomysłodawca#

Jakie zrzuty ekranu!? O czym Wy mówicie? Przecież z klientem została przeprowadzona rozmowa telefoniczna, w której ustaliliśmy, że klient jest z tej samej miejscowości co my, więc zadecydował się przyjechać do nas i odebrać zamówienie osobiście. Więc jak mam to udowodnić zrzutem ekranu? Drugie zamówienie też zostało "omówione" z klientem przez telefon, gdzie klient poinformował, że zakupił towar przez pomyłkę i nie che, aby mu go wysyłać. Więc o jakich zrzutach ekranu tutaj mówimy?! Chyba już zapomnieliście, że istnieje coś takiego jak rozmowa i można pewne rzeczy w życiu "rozwiązać" poprzez rozmowę, a nie wszędobylskie czaty i emaile.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@MCC_Sanok czyli tak sobie wydajesz towar bez pokwitowania ? ...no to gratuluję pomysłu .

oznacz moderatorów