Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ Dzień dobry,
Proszę o wykreślenie z jakości sprzedaży dwóch poniższych transakcji:
8b185150-0f37-11f0-a128-ed670c80017c
eab081f0-0f28-11f0-a0bb-3317218f068f
Jedna z powyższych została anulowana przez kupującego i nastąpił zwrot środków. Natomiast druga została odebrana przez kupującego osobiście, co również odpowiednio oznaczono.
Obydwie transakcje "psują" nam statystyki dotyczące wysyłki w terminie.
Z góry dziękuję i pozdrawiam.
@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
@MCC_Sanok Nie widzę, aby systemowo zamówienie było anulowane.
W obydwu przypadkach proszę wyślij potwierdzenia od kupującego, że:
- chciał anulować jedno zamówienie.
- odebrał drugie osobiście.
eab081f0-0f28-11f0-a0bb-3317218f068f
Dla powyższej transakcji jest już przyznany rabat transakcyjny, więc nie rozumiem co tutaj jeszcze więcej można zrobić, aby Wam udowodnić, że towar nie został wysłany.
@MCC_Sanok Jeśli chcesz, żebym zgłosiła zamówienie do wykluczenia, muszę mieć potwierdzenie, że klient poprosił o anulowanie lub odebrał zamówienie osobiście (w zależności, o które zamówienie chodzi).
Inaczej zamówienie nie zostanie wykluczone. Możesz wysłać takie informacje (zrzuty ekranu z rozmową z klientem) na nasz alias spolecznosc@allegro.com
Możesz również skontaktować się w tej sprawie przez formularz.
Przecież żeby otrzymać zwrot prowizji, muszą zwrócić kasę ? więc albo klient anulował lub sprzedający to jest bez różnicy, z odbiorem osobistym się zgodzę, żeby dać potwierdzenie 😉
Ok, wezwę zatem klienta i zrobimy sesję "słitfoci" z uwiecznionym faktem wręczania klientowi towaru do ręki. Uścisk dłoni tez ma być widoczny? Może jeszcze szampan do tego? Nie róbmy kabaretu...
@sklep_solpio ,,albo klient anulował lub sprzedający to jest bez różnicy, ,,
Na prawdę nie widzisz różnicy ?
@mdrogeria a jaka jest różnica do kwestii anulowania przez sprzedającego/kupującego jeśli otrzymał zwrot prowizji ? 😉
@sklep_solpio z mocy Prawa przedsiębiorca nie może anulować jednostronnie transakcji / istnieją wyjątki / w przeciwieństwie do konsumenta .
@mdrogeria przecież allegro udostępnia takie anulowanie transakcji ? np. z powodem (brak produktu)
@sklep_solpio Allegro nie jest wyznacznikiem prawa
@KOGIEL_T wiesz, że to nie jest tematem rozmowy ? tylko wykluczenie zamówienia z jakości sprzedaży ?
@sklep_solpio taka, że jeżeli "anulował" sprzedawca to nie wyklucza mu ze statystyk. Nie widzisz różnicy?
@mdrogeria a tam nie może, akurat to jest sprzedawca który nawet może odmówić odstąpienia od umowy bo klient użył produktu więc i "anulować" mu wolno.
@sl-aw-ek jest różnica, ale jeśli allegro oddało prowizję to oznacza, że ? że? wszystko jest ok a to powinno zostać usunięte ze statystyk inaczej by mu zwrotu prowizji nie zrobili 😉
Tym bardziej, transakcji nie ma więc nie powinna być liczona do statystyk chyba, że inaczej w regulaminie jest ?
Następnym razem w takich sytuacjach nadam w paczkomacie same etykiety. Wówczas Allegro, InPost, klient i ja - wszyscy będą zadowoleni.. Uśmiechnięci.
@MCC_Sanok nie nadawaj bo będziesz obciążony kosztami 🙂
@sklep_solpio gdyby miał jakość sprzedaży neutralną lub poniżej to zwrotu prowizji również by nie otrzymał ...
Transakcji nie ma? Allegro udostępnia opcję anulowania? czytałeś chociaż raz regulamin?
Wiesz jak działa, np. Automatyczne anulowanie w przypadku braku zapłaty? Cytuję:
"Brak zapłaty za Towar przez Kupującego we wskazanych terminach oraz - w przypadku Licytacji - dodatkowo przyznany Sprzedającemu rabat transakcyjny, skutkują automatyczną anulacją Transakcji przez Spółkę (za wyjątkiem kategorii Leki bez recepty). W przypadku gdy warunki automatycznej anulacji Licytacji opisane powyżej, nie zostaną spełnione w ciągu 30 dni, Spółka może w tym celu dokonać ich ponownej weryfikacji. Powyższe działania Spółki nie mają wpływu na cywilnoprawne skutki zawarcia umowy sprzedaży pomiędzy Użytkownikami i nie zwalnia ich z obowiązku wzajemnego świadczenia wynikającego z zaistniałego stosunku prawnego."
"Anulowanie" zamówienia przez sprzedawcę również nie ma żadnych skutków prawnych ...
@sl-aw-ek matko bosko, w dalszym ciągu ci tłumaczę nie chodzi o tok prawny tylko co się dzieje na drodze allegro 🙂
Jakie zrzuty ekranu!? O czym Wy mówicie? Przecież z klientem została przeprowadzona rozmowa telefoniczna, w której ustaliliśmy, że klient jest z tej samej miejscowości co my, więc zadecydował się przyjechać do nas i odebrać zamówienie osobiście. Więc jak mam to udowodnić zrzutem ekranu? Drugie zamówienie też zostało "omówione" z klientem przez telefon, gdzie klient poinformował, że zakupił towar przez pomyłkę i nie che, aby mu go wysyłać. Więc o jakich zrzutach ekranu tutaj mówimy?! Chyba już zapomnieliście, że istnieje coś takiego jak rozmowa i można pewne rzeczy w życiu "rozwiązać" poprzez rozmowę, a nie wszędobylskie czaty i emaile.
@MCC_Sanok czyli tak sobie wydajesz towar bez pokwitowania ? ...no to gratuluję pomysłu .