Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Dlaczego codziennie jakosc mojej sprzedaży wymaga poprawy mimo, że wysyłki są w terminie?.
Podejrzewam, że rozchodzi sie o dyskusje z z klientem ale dlaczego przez to codziennie są stracone punkty tym bardziej, że czekamy na rozpatrzenie że strony inpostu.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
@Stelmach91 Jakość sprzedaży jest liczona z ostatnich 30 dni. Zatem jeśli minie już 30 dni od elementu, który miał pozytywny wpływ na jakość, a nie wpłynęły nowe, to punktacja znów może spać, ponieważ, w tym przypadku nierozwiązana dyskusja, ma większą wagę. Tutaj znajdziesz informacje, w jaki sposób liczona jest punktacja.
Przeciez reklamacją jest w toku.
Nie powinno jedna dyskusja wpływać codziennie na jakosc sprzedaży jakies śmieszne rzeczy. Proszę to jakoś zalatwic bo tak nie powinno być. Nie dość, że za wszystko trzeba placic na tym allegro to jeszcze takie jaja.
@Stelmach91 dyskusja wlicza się do jakości w momencie oznaczenia jej jako nierozwiązana przez klienta. Nie wliczamy jej codziennie, została wliczona w momencie oznaczenia jako nierozwiązana i będzie się wliczała do jakości przez 30 dni lub jej zakończenia.
Sprawdziłam Twoją dyskusję, w tej sytuacji możesz:
- ze swojej strony rozpatrzeć reklamację klienta i w przypadku pozytywnego rozpatrzenia zwrócić środki. Po zwrocie środków skontaktować się z nami przez formularz i poprosić o zakończenie dyskusji z uwagi na rozwiązanie problemu. I dalej już dochodzić zwrotu środków w ramach reklamacji u przewoźnika
- czekać na decyzję przewoźnika, i przekazać informację kupującemu. Do momentu wydania decyzji przewoźnika wniosek Allegro Protect klienta nie będzie procesowany.
Chciałem klientowi uznać ta reklamację ale nigdzie nie widzę tej możliwości. Tak jakby juz jej nie bylo. Możesz zdradzić gdzie znajdę tą rubrykę do uznania reklamacji?
@Stelmach91 nie ma do tego dedykowanej rubryki, zwyczajnie w dyskusji przestawiasz swoje stanowisko
@Stelmach91 jeżeli chcesz uznać reklamację, napisz o tym w dyskusji i zleć zwrot, to wystarczy 🙂 Później napisz do nas o zakończenie dyskusji.
Co do zaznaczenia w formularzu, jak rozumiem masz tu na myśli krok 2, w którym możesz wybrać decyzję reklamacyjną? Widzę, że klient zgłaszał problem na początku czerwca, zapewne ta opcja nie pokazuje się już z uwagi na upłynięcie terminu. Sprawdzę to i wrócę do Ciebie z informacją.
No dokladnie chciałem tak zrobic ale nie mam takiej opcji. W takim razie czekam na informacje. Pozdrawiam @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_