anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wymaga poprawy!

Stelmach91
#9 Pomysłodawca

Witam. Dlaczego codziennie jakosc mojej sprzedaży wymaga poprawy mimo, że wysyłki są w terminie?. 

Podejrzewam, że rozchodzi sie o dyskusje z z klientem ale dlaczego przez to codziennie są stracone punkty tym bardziej, że czekamy na rozpatrzenie że strony inpostu. 

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Stelmach91 Jakość sprzedaży jest liczona z ostatnich 30 dni. Zatem jeśli minie już 30 dni od elementu, który miał pozytywny wpływ na jakość, a nie wpłynęły nowe, to punktacja znów może spać, ponieważ, w tym przypadku nierozwiązana dyskusja, ma większą wagę. Tutaj znajdziesz informacje, w jaki sposób liczona jest punktacja.

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Stelmach91
#9 Pomysłodawca

Przeciez reklamacją jest w toku. 

Nie powinno jedna dyskusja wpływać codziennie na jakosc sprzedaży jakies śmieszne rzeczy. Proszę to jakoś zalatwic bo tak nie powinno być. Nie dość, że za wszystko trzeba placic na tym allegro to jeszcze takie jaja.

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@Stelmach91 dyskusja wlicza się do jakości w momencie oznaczenia jej jako nierozwiązana przez klienta. Nie wliczamy jej codziennie, została wliczona w momencie oznaczenia jako nierozwiązana i będzie się wliczała do jakości przez 30 dni lub jej zakończenia. 

Sprawdziłam Twoją dyskusję, w tej sytuacji możesz: 
- ze swojej strony rozpatrzeć reklamację klienta i w przypadku pozytywnego rozpatrzenia zwrócić środki. Po zwrocie środków skontaktować się z nami przez formularz i poprosić o zakończenie dyskusji z uwagi na rozwiązanie problemu. I dalej już dochodzić zwrotu środków w ramach reklamacji u przewoźnika
- czekać na decyzję przewoźnika, i przekazać informację kupującemu. Do momentu wydania decyzji przewoźnika wniosek Allegro Protect klienta nie będzie procesowany. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Stelmach91
#9 Pomysłodawca

Chciałem klientowi uznać ta reklamację ale nigdzie nie widzę tej możliwości. Tak jakby juz jej nie bylo. Możesz zdradzić gdzie znajdę tą rubrykę do uznania reklamacji?

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#20 Guru ⭐⭐

@Stelmach91  nie ma do tego dedykowanej rubryki, zwyczajnie w dyskusji przestawiasz swoje stanowisko

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@Stelmach91 jeżeli chcesz uznać reklamację, napisz o tym w dyskusji i zleć zwrot, to wystarczy 🙂 Później napisz do nas o zakończenie dyskusji. 
Co do zaznaczenia w formularzu, jak rozumiem masz tu na myśli krok 2, w którym możesz wybrać decyzję reklamacyjną? Widzę, że klient zgłaszał problem na początku czerwca, zapewne ta opcja nie pokazuje się już z uwagi na upłynięcie terminu. Sprawdzę to i wrócę do Ciebie z informacją. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Stelmach91
#9 Pomysłodawca

No dokladnie chciałem tak zrobic ale nie mam takiej opcji. W takim razie czekam na informacje. Pozdrawiam  @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów