Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od pewnego czasu nie mogę ręcznie wystawić oferty na sprzedaż. Integracja ze sklepem działa w porządku, ale jak chcę "na piechotę" wystawić np. pojedynczy produkt z zwrotu to się nie da. To znaczy - wystawiam przez formularz, podaję EAN, uzupełniam wszystkie parametry po czym pojawia się komunikat "podczas wznowienia oferty wystąpiły błędy". I wszystko przepada, bo dane nie zostały zapisane. Innym razem przechodzę poprawnie przez cały proces i... nic. Produktu nie ma nigdzie. Co mam zrobić?
@warsztatmedialny czy mogę Cię poprosić abyś spróbował wystawić ofertę jeszcze raz, ale żebyś zrobił zrzuty z parametrami, które wpisujesz i je tutaj przekazał lub żebyś podał mi te parametry? Wyjaśnię to dla Ciebie!
W pomocy Allegro dowiedziałem się, że trzeba wyczyścić cookies. Jak się okazało - w Edge to pomogło, ale tylko na raz, drugi produkt już nie przeszedł. W Chrome działa dobrze. Choć pierwsze aukcje wystawiłem, ale ich nie widziałem, bo były ustawione jako zakończone. Uaktywniłem je i są. Wygląda na to, że u mnie problem jest w Edge...
@warsztatmedialny dziękuję za informację, rzeczywiście wygląda na to, że to kwestia przeglądarki, skoro w Chromie działa dobrze. Najważniejsze, że udało się wystawić oferty!