Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej,
Po wystawieniu 90k ofert przez plik allegro wszystko było ok aż do tamtego tygodnia.
Wyskakuje błąd
Ktoś ma pomysły jak sobie z tym poradzić ?
Witam,
Dostałem widomość z Allegro.
"Dzień dobry,
dziękuję za wiadomość i przepraszam za wydłużony czas oczekiwania.
Przykro mi, lecz nie uda się poprawnie wystawić z pliku bez wpisania numeru ean w pliku - system nie będzie mógł zweryfikować poprawnie takiego pliku."
No i mimo wystawienia w sumie 60k ofert wmawia mi się że to nigdy nie dało się wystawić bez EAN że to musi tam być.
Proszę się temu przyjrzeć bo to jest poważna sprawa.
Nie mogę wystawiać z formularza a przecież normalnie się da to zrobić bez EAN.
Trzeba to naprawić.
Proszę o reakcję @la_nika
Ps.
@Pixelcraft przykro mi, ale moje działanie nic tutaj nie wskóra. Zamiast kodu EAN możesz podać ID produktu, ale bez uzupełnienia EANu lub ID produktu wystawienie ofert z pliku nie będzie możliwe.
Jakie ID mam wystawić ? Mogę wpisać obojętne cyfry ?. Bo sokoro nie da się wystawić na Allegro przez API to lipa. Parę tysięcy ofert, nie do przerobienia. Wystawienie nowych ofert z koszulkami z nadrukiem stało się nie możliwe.
@Pixelcraft nie mogą to być jakieś przypadkowe liczby i litery. Musi to być ID produktu w katalogu np. dla Twojej oferty nr 14982029416 to 2b034e8c-7583-46b8-9caf-50ca99cf97b1.
@Pixelcraft "Bo sokoro nie da się wystawić na Allegro przez API to lipa"
Przez API to akurat wszystko działa, niestety wystawianie z pliku należy traktować tylko jako "kopia zapasowa" do przeniesienia ofert na inne konto bądź usunięcia ofert i ponownego wystawienia.
Musisz chyba się rozglądnąć za jakąś zewnętrzną integracją która pozwoli w miarę komfortowo wystawiać nowe oferty.
Zdecydowanie @sl-aw-ek ma rację. Przy takiej ofercie, zewnętrzny program to wręcz obowiązek. W Twoim przypadku, powiedzenie, "umiesz liczyć, licz na siebie" sprawdza się idealnie.
Powyżej 10k nie da się traktować tego jako kopia ponieważ nie ma możliwość pobrania. Nie możesz usunąć lub ponownie wystawić skoro nie da się pobrać .
"Przez API to akurat wszystko działa, niestety wystawianie z pliku należy traktować tylko jako "kopia zapasowa" do przeniesienia ofert na inne konto bądź usunięcia ofert i ponownego wystawienia." Co to za bzdury ? @sl-aw-ek
@Pixelcraft ale w którym miejscu bzdury? Jeżeli chodzi o API to jestem pewien, że wszystko działa 🙂
Co do pliku staraliśmy się tylko pomóc znając temat z innej strony, allegro nigdy nie traktowało pliku jako preferowana metoda przekazywania danych z/do allegro - od tego jest API.
@Pixelcraft To samo jest w kategorii dziecko/odzież. Sprawa powtarza się co kilka miesięcy, odpowiedź supportu jest ciągle taka sama - EAN jest obowiązkowy przy wystawianiu z pliku (mimo że tak naprawdę nie jest obowiązkowy - jeżeli by był to przy wystawianiu przez formularz również powinien być wymagany) - tylko jakimś cudem za każdym razem jednak się da...
Ostatnio dwa miesiące "walczyliśmy" z konsultantami, wymienialiśmy dziesiątki maili a w tym czasie tutaj rozwiązanie sprawy zostało przedstawione bardzo szybko - gdy po kilkudziesięciu mailach i prawie dwóch miesiącach napisałem że jednak się da to wystawić to już żaden konsultant nie odpisał...
kilka miesięcy było ok, co miesiąc wystawiamy kilkaset/kilka tysięcy aukcji, aż do teraz i kolejnych "dobrych zmian dla sprzedających"
takie pytanie do moderatorów - po co w takim razie udostępniacie opcję wystawiania z pliku jeżeli nie da się od kilku dni wystawić żadnej aukcji i stworzyć produktu w katalogu??
Wcześniej po wgraniu pliku i pobraniu raportu były dwie możliwości w kolumnie Akcja:
1. Wystaw
2. Stwórz produkt i wystaw nową ofertę
(po najechaniu na przypisy dalej jest ten opis ale opcja do wybrania w kolumnie akcja jest już tylko jedna i jest to wystaw)
Dlaczego ta opcja została usunięta w ostatniej aktualizacji pliku mimo że w opisie w dalszym ciągu jest ona podana ??
Podczas wrzucania pliku są do zaznaczenia dwie opcje w tym:
"Wystaw wszystkie oferty z pliku. Jeżeli nie dopasujemy produktu z Katalogu Allegro, spróbujemy go utworzyć na podstawie oferty.
@wingsdesigne Jeśli wyjaśniałeś już tę sprawę z konsultantami w innym kanale kontaktu i wciąż masz wątpliwości, proszę żebyś kontynuował korespondencję. Zgłoś też konkretny przypadek, z którym pojawia się problem i załącz plik do wiadomości.
@nat_not Sprawa sprzed kilku miesięcy wyjaśniła się tutaj na forum, konsultanci przez prawie 2 miesiące nie potrafili znaleźć rozwiązania które tutaj było podane kilka dni po zaistnieniu problemu(mój błąd że nie poszukałam od razu tutaj odpowiedzi).
Teraz kolejny raz zmieniliście coś w pliku do wystawiania i ponownie nie da się wystawić ofert - nie, nie zgłaszałam tego nigdzie ponieważ trafiłam na ten post i tak jak już moi poprzednicy pisali konsultanci odpisują tylko że numer EAN trzeba wpisać i zawsze tak było mimo że to nie jest prawda(przy poprzedniej sprawie konsultanci pisali to samo - że EAN jest obowiązkowy co nie jest prawdą).