Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, Próbuję dodać przesyłkę do zamówienia InPost (Paczkomaty). Przy próbie wygenerowania przesyłki przez formularz "Wysyłam z Allegro" wyskakują błędy:
Pole "Dane odbiorcy" zawiera błędne dane: Niepoprawny kod pocztowy odbiorcy
Pole "Dane odbiorcy - email" zawiera błędne dane: Nie można nadać wybranego zamówienia
Błąd póki co wyskakuje tylko przy jednym zamówieniu, inne mogę realizować normalnie.
Pominę bezsensowny fakt konieczności podawania danych adresowych klienta przy nadawaniu przesyłek paczkomatowych (wystarczyłby email, telefon i email), ale skoro wszystkie dane w zamówieniu są podane, to nie wiem dlaczego nie można takiej przesyłki wygenerować.
Pozdrawiam
Łukasz
@kosmethurt edytuj dane odbiorcy i zmień kod na poprawny
Nie pomaga.
Kod pocztowy odbiorcy jest identyczny jak paczkomatu. Zresztą pojawia się też komunikat o błędnym adresie email (adres wygenerowany przez Allegro do zamówienia).
@kosmethurt podaj numer zamówienia .
a sprawdzałeś na PP poprawność i składnie kodu pocztowego?
Nr zamówienia:
70d210f0-0e6b-11f0-8007-27b671c82575
Tak, kod 80-209 dla miejscowości Tuchom istnieje.
Ok, problemem była spacja po kodzie kreskowym w danych klienta.
Dzięki za wskazówki.
Problem rozwiązany.