anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wysyłam z Allegro - nie można dodać przesyłki

MAMY ROZWIĄZANIE!
kosmethurt
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry, Próbuję dodać przesyłkę do zamówienia InPost (Paczkomaty). Przy próbie wygenerowania przesyłki przez formularz "Wysyłam z Allegro" wyskakują błędy:

Pole "Dane odbiorcy" zawiera błędne dane: Niepoprawny kod pocztowy odbiorcy

Pole "Dane odbiorcy - email" zawiera błędne dane: Nie można nadać wybranego zamówienia

Błąd póki co wyskakuje tylko przy jednym zamówieniu, inne mogę realizować normalnie.

Pominę bezsensowny fakt konieczności podawania danych adresowych klienta przy nadawaniu przesyłek paczkomatowych (wystarczyłby email, telefon i email), ale skoro wszystkie dane w zamówieniu są podane, to nie wiem dlaczego nie można takiej przesyłki wygenerować.

Pozdrawiam
Łukasz

 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
mdrogeria
#21 Demiurg#

@kosmethurt edytuj dane odbiorcy i zmień kod na poprawny 

oznacz moderatorów
kosmethurt
#9 Pomysłodawca#

Nie pomaga.
Kod pocztowy odbiorcy jest identyczny jak paczkomatu. Zresztą pojawia się też komunikat o błędnym adresie email (adres wygenerowany przez Allegro do zamówienia).

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@kosmethurt podaj numer zamówienia .

a sprawdzałeś na PP poprawność i składnie kodu pocztowego?

oznacz moderatorów
kosmethurt
#9 Pomysłodawca#

Nr zamówienia:
70d210f0-0e6b-11f0-8007-27b671c82575

Tak, kod 80-209 dla miejscowości Tuchom istnieje.

oznacz moderatorów
kosmethurt
#9 Pomysłodawca#

Ok, problemem była spacja po kodzie kreskowym w danych klienta.

Dzięki za wskazówki.

Problem rozwiązany. 

oznacz moderatorów