Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Temat wałkowany 1000razy, ale może raz na zawsze to poprawicie? Nie rozumiem dlaczego utrzymujecie tak bezsensowne ustawienie, skoro da się czas wysyłki 2 dni to dlaczego wydłużacie też czas od zabrania od kuriera do klienta? Czyli jak tutaj: Dziś mamy niedzielę, skoro dałem wysyłka 2 dni to znaczy, że wyślę we wtorek, planowo u klienta w środę! Nie w czwartek! Przecież kurier nie wie czy ja to zamówienie zbierałem do wysyłki tydzień czy 10 minut, wszystkie przesyłki traktuje tak samo... a jak dam 1 dzień no to jest na teraz wtorek, czyli środa znika... i tak jest cały czas... @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Wystarczy zastosować prosty mechanizm do wyliczania: powyżej "wysyłka w 24h" deklaracja dni+1 dzień
@lewgorzkowski Sam kilkukrotnie zwracałem tu na forum na to uwagę - bez rezultatu.. Ktoś tak "ustawił" (może bezmyślnie a może błędnie) wiec tak ma być, i nikt tego nie zmieni. Allegro od dobrych kilku lat tworzy jakąś własną rzeczywistość, i to co w realnym świecie jest błędem lub nonsensem, nazywa celowym działaniem dla dobra sprzedających.
@lewgorzkowski Na pewno wiesz, że przewidywany czas dostawy jest obliczany na podstawie historycznych wysyłek oraz dostaw. Czas jest obliczany per oferta i per dana metoda dostawy w ofercie.
Dodatkowo widzę, że masz ustawione godziny wysyłki tego samego dnia, które, nie są brane pod uwagę przy czasie wysyłki dłuższym niż 1 dzień, stąd też różnica w przewidywanym czasie dostawy.
@w_kiwi no to ja nie wiem skąd wasze algorytmy biorą te dane, bo u mnie jak wysyłam w poniedziałek, to przesyłka w 90% przypadków jest u klienta we wtorek, chyba, że ta historia sięga jeszcze czasów poczty polskiej kiedy przesyłki szły po kilka dni😉
@KOGIEL_T Przy czasie wysyłki 2 dni, o którym pisze autor, nie bierzemy pod uwagi godziny wysyłki tego samego dnia - logiczne. A dodatkowo wyłączyliśmy na wszystkich kontach opcję, która uniemożliwia wyświetlanie krótszego czasu wysyłki (wcześnie sprzedawca mógł to zrobić ręcznie przy deklaracji wysyłki 2 lub 3 dni). Widzę, że w swoich ofertach masz również ustawiony czas - 2 dni, zatem taka sama sytuacja.
@w_kiwi wiem, że wyłączyliście (zjadłaś "y"😉) , ale mi chodzi skąd wzięliście średni czas dostaw który według mojego algorytmu wynosi 1 dzień, a u was 2 dni, ja wiem, że mogę wysłać do dwóch dni, ale skąd tak długi termin dostawy, bo to jest clou
@w_kiwi błagam, tylko nie historyczne dane.... i co mają do tego godziny graniczne?
podaje przykład z dziś:
allegro ustala mi termin wysyłki we wtorek / czyli tak jak chciałem ustawiając dziś wysylkę na 2 dni/ więc wyślę we wtorek, w 90% przypadków (czyli patrząc na dane historyczne) przesyłka dojdzie w środę, a tu przewidujecie czwartek, tylko dlatego, że ja kliknałem czas dostawy w ofercie 2dni. Przecież nie będzie tak, że kurier spojrzy na tą wysyłkę i sprawdzi "dane historyczne" tylko najpewniej dostarczy ją w środę. Dokładne ta sama oferta gdyby miała czas dostawy 1 dzień to miałbym czas na wysyłkę w poniedziałek i przewidywany czas dostawy wtorek. Dodajecie dzień kurierowi, tu tkwi błąd!
To dodawanie dnia jest zupełnie bezpodstawne, bo kurierzy nie mają ani możliwości technicznych, ani zainteresowania tym, ile zamówienie było "zbierane", więc nie traktują tych paczek inaczej, a tak wynika z waszego systemu wyliczania dnia dostawy...