anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wysyłka po terminie

UmkaPL
#9 Pomysłodawca#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Mama pytanie , co w przypadku gdy klient kupił przedmioty ( dziś, wysyłka do jutra ) lecz poprosił w wiadomości o wysyłkę w czwartek 25.04  ? Czy mogę gdzieś to zgłosić by nie liczyło mi się to statystyki ?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@UmkaPL Tak. Kiedy minie termin wysyłki, prześlij nam numer zamówienia i zrzut ekranu z widokiem prośby klienta, by opóźnić dostawę.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

UmkaPL
#9 Pomysłodawca#

Ok, tak zrobię, dziękuje za odpowiedz.

oznacz moderatorów

NajlepszyComPL
#12 Orędownik#

@nat_not Teraz będzie więcej takich spraw - długi weekend. Mi spadła jakość sprzedaży, bo po północy wysłałem prośbę o wykluczenie z jakości sprzedaży i po 13-tej zostało to wykluczone, tylko że aktualizowane raz dziennie: ok. 6-7 rano i 

Wysyłka w terminie
Liczba punktów
4 / 40 pkt
 
Nie dość, że ekstremalne mała sprzedaż, to jeszcze taki 1 przypadek znacząco obniża ocenę sprzedawcy przez co jeszcze gorzej wyświetlają się oferty wg trafności.
Wypadałoby rozwiązać to systemowo. 
pozdrAVIAm 
 
*** SZTUCZNA inteligencja NIE DORÓWNA nigdy NATURALNEJ głupocie 😉
oznacz moderatorów