Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czym wyróżniają się najbardziej atrakcyjne oferty? Niską ceną, bezpłatną dostawą i szybką, a najlepiej natychmiastową wysyłką. Pamiętajcie, że od 2 listopada zmieniamy zasady wyświetlania informacji o wysyłce tego samego dnia.
Od teraz liczyć się będzie przede wszystkim realny czas Waszych wysyłek. Ustawienia wysyłki tego samego dnia weźmiemy również pod uwagę podczas obliczania czasu dostawy. Dzięki temu przewidywany czas doręczenia w Waszych ofertach będzie dokładniejszy.
Co zrobić, żeby nie stracić oznaczenia Wysyłka tego samego dnia?
Najważniejsze, żebyście minimum 95% zamówień, które klienci złożyli i opłacili do godziny podanej w zakładce, wysyłali zgodnie z deklaracją - w ten sam dzień. Dane dotyczące czasu wysyłki będziemy przeliczać codziennie. Weźmiemy pod uwagę zamówienia z ostatnich 30 dni. Poziom na jakim jest obecnie Wasza skuteczność wysyłki możecie sprawdzić w zakładce.
Wymagania mogą się w przyszłości zmienić. Aktualne informacje na ten temat zawsze znajdziecie w tym artykule.
@nat_not Na podstawie czego będzie brany realny czas wysyłek? Bo jak np na podstawie danych z systemu PP - to od razu możecie to sobie w buty wsadzić...
@pinsplash Nie inaczej. Swoje przesyłki zanoszę na PP ok godziny 10, a skanowane są z reguły przed 15, w systemie pojawiają się jeszcze później. Tylko dlatego, że ustawiłam sobie wysyłkę w ciągu 48 godzin mam 99 % w statystykach. Nie mam odwagi ustawić 24 godzin, a o wysyłce tego samego dnia nawet nie myślę.
@Kaliope_Brzeg @pinsplash W tym artykule opisaliśmy jak liczymy dane skuteczności wysyłki.
@nat_not Czytałaś tutaj na forum moją przygodę z PP? W śledzeniu był tylko ODBIÓR. System nei zarejestrował wysyłki, transportu, itp... I co wtedy zrobisz? 🤔
Normalka.
Zostawiłem wczoraj paczki w PP.
Po godzinie dzwoni do mnie PZO z pretensjami, że może zeskanować tylko 1 paczkę. A jaka w tym moja wina? To program PP, więc powinna do EN dzwonić.
Efekt - po 2 godzinach wszystkie paczki potwierdzone, oprócz tej pierwszej.
No i zgadnijcie - czyja to będzie wina?
@nat_not Jaki to ma sens jak u mnie zakupy danego dnia zaczynają się wieczorem (wystawiamy tylko licytacje które kończą się wieczorem) i nie mamy szans wysłać tego samego dnia i przez to mamy być gorzej traktowani?
@mwmonety Tu chodzi o opcję "Wysyłka tego samego dnia". Jeśli z niej nie korzystacie, nic się dla Was nie zmieni. Jeżeli chcecie zacząć, może warto przemyśleć dotychczasową organizację sprzedaży na Allegro.
@nat_not Co przemyśleć? Godziny zakończenia licytacji??? Mogą być wyłącznie wieczorne, bo przed popołudniem to większość ludzi jest w pracy, a z tej większości większość nie może korzystać z telefonu. Wystaw licytację kończącą się o 11.00 to pies z kulawą nogą nie zalicytuje. Tym, tam na Waszej górze to już całkiem odbiło. Powiedz im jeszcze, że brakuje wysyłki " W zębach, natychmiast".
@WREDZIA-W1 @mwmonety @pulkownik66 To może nowa opcja : "Nadaj do północy" Osoby których aukcje kończą się po 18:00 będą musiały biec do najbliższego paczkomatu/poczty całodobowej/sortowni kurierskiej aby zdążyć przed północą. Aukcje te będą wyróżnione znaczkiem nietoperza.
Od przyszłego roku planujemy dodać : "nadaj w nocy" dla zakupów zrobionych pomiędzy 22:00 a 5:00 i planujemy powiązać to z jakością oraz procentem ofert w sprzedaży. Tzn każdy sprzedawca będzie musiał mieć w swojej ofercie minimum 10% produktów oznaczonych "Nadaj w nocy"
Nadaj w nocy - nietoperz
Zanieś w zębach- szczęka
Nadaj świątecznie - krzyż na paczce
@WREDZIA-W1 ,,nadaj świątecznie"
To zależy, które święta. Może być baranek na paczce, a także Bombka😆
@pulkownik66 Albo "wianuszek"😁
Od przyszłego roku planujemy dodać : "nadaj w nocy" dla zakupów zrobionych pomiędzy 22:00 a 5:00 i planujemy powiązać to z jakością oraz procentem ofert w sprzedaży. Tzn każdy sprzedawca będzie musiał mieć w swojej ofercie minimum 10% produktów oznaczonych "Nadaj w nocy"
Żartujesz, prawda...?
@nostalgia53 Jeszcze trochę, a każdemu będą mówić czym ma handlować.
@WREDZIA-W1 @pinsplash Leżę 🤣🤣😂
@WREDZIA-W1 I ile ma miec aukcji, żeby target opiekuna został wyrobiony. Bo on załozył sobie wzrost 10% czy coś około do końca roku a ja po prostu nie mam czasu dodawac nowych aukcji.
Tez dostajecie?
@mwmonety Wiesz- nic się dla was nie zmieni, ale ,,jeżeli chcecie zacząć" = Ja wam dobrze radzę- bo inaczej...
Może warto zmienić coś po tamtej stronie??? Żeby allegro było jak kiedyś, mądre, klarowne i przyjazne dla wszystkich???
To może konkretnie, a nie złota rada w stylu ....no musicie się przeorganizować....a kto za Wami nadąża ? To jest proste pytanie co zrobić kiedy "Wasz kurier" nie obsługuje mojej lokalizacji ? Przeorganizować adres magazynu ?
Proszę napisać wprost, że albo współpracujecie z naszymi kurierami albo wypad na koniec listy sprzedażowej. Traktujecie przedsiębiorców jak debili.
W systemie wiadomości od klienta nie ma nawet filtra to oznaczenia nieprzeczytanych.
Nie ma nic gorszego niż agresywna polityka firma i PR w stylu "troszczymy się o Was"