Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czym wyróżniają się najbardziej atrakcyjne oferty? Niską ceną, bezpłatną dostawą i szybką, a najlepiej natychmiastową wysyłką. Pamiętajcie, że od 2 listopada zmieniamy zasady wyświetlania informacji o wysyłce tego samego dnia.
Od teraz liczyć się będzie przede wszystkim realny czas Waszych wysyłek. Ustawienia wysyłki tego samego dnia weźmiemy również pod uwagę podczas obliczania czasu dostawy. Dzięki temu przewidywany czas doręczenia w Waszych ofertach będzie dokładniejszy.
Co zrobić, żeby nie stracić oznaczenia Wysyłka tego samego dnia?
Najważniejsze, żebyście minimum 95% zamówień, które klienci złożyli i opłacili do godziny podanej w zakładce, wysyłali zgodnie z deklaracją - w ten sam dzień. Dane dotyczące czasu wysyłki będziemy przeliczać codziennie. Weźmiemy pod uwagę zamówienia z ostatnich 30 dni. Poziom na jakim jest obecnie Wasza skuteczność wysyłki możecie sprawdzić w zakładce.
Wymagania mogą się w przyszłości zmienić. Aktualne informacje na ten temat zawsze znajdziecie w tym artykule.
Niestety ale to nie działa prawidłowo. Statystyka podawana w "skuteczność wysyłki" nie ma żadnej korelacji z pobranym raportem. W efekcie mamy podawane błędne czasy dostawy na liście towarów. Jeżeli klient ustawi filtr dostawa na następny dzień to nie widzi żadnych ofert. Totalny brak logiki np. niedziela 21:00 opisy na liście towarów dostawa we wtorek (jest to prawdziwa informacja bo wysyłamy w poniedziałek wszystko co zostanie kupione do 15:00). W poniedziałek (rano 8:00) na tej samej liście widnieje opis dostawa w środę - pomimo że jest ustawiony parametr wysyłamy do 15:00 tego samego dnia. Problem zgłoszony ponad tydzień temu. Ponowiony 2 dni temu. Zero potwierdzenia ani zaprzeczenia a klient dalej ma błędna informację !
Wygląda, że nie jest to tylko problem w naszej firmie https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/wysy%C5%82ka-w-terminie-100-w-zak%C5%82adc...
Prześlę w poniedziałek (konto firmowe) ale proszę sobie zrobić taki szybki tekścik:
1. Jest niedziela 11:15 - jako potencjalny klient wpisuje do wyszukiwarki słowo zegarek
2. Zaznaczam w filtrowaniu dostawa kurierem - we wtorek chrześniak ma urodziny, prezent ma być wręczony wieczorem.
3. Otrzymuje listę ofert - 100 stron, ponad 6000 propozycji (bo tylko tyle może zostać wyświetlone)
Czy to nie jest to dziwne, że z tak wielu firm żadna nie ma opisu dostawa wtorek ? Nagle nie mamy firmy która ma ustawiony parametr kup do godziny ... wyślemy dziś. Czyli jeżeli wybiorę logicznego przewoźnika (np. DPD) to otrzymam towar w następnym dniu roboczym.
Żonglowanie filtrowaniem "czas dostawy" nic nie daje. Otrzymuje jedynie dostawa poniedziałek do 6 miast lub środa.
Gdzie zniknął wtorek ? Gdzie się podziali sprzedawcy którzy jeszcze w październiku oferowali dostawę na następny dzień roboczy do Kaczek Średnich.
Zgłoszenie nr "11831209, [ ref:_00D24aE05._5003V8ieYH:ref ]. 05-11-2020 został dosłany przykład rozjechania analityki. Nadal nie pojawia się "zamów do godziny.. wyślemy dzisiaj". Nadal brak konkretnej odpowiedzi (ponowione zgłoszenie, 2x rozmowa tel.)
Czy udało się odnaleźć wtorek w proponowanym tekściku ?
@zak_pr O zagnionym wtorku pisałeś również w tym wątku, więc jak tylko uda mi się wyjaśnić tę sytuację z właściwym zespołem, wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
Nadal statystyka podawana w "skuteczność wysyłki" nie ma żadnej korelacji z pobranym raportem. Przykładowo - statystyka "wysyłka tego samego dnia" dla przewoźnika DPD podaje nam 2 przesyłki. Poprany shipment_report_2020-11-16.csv zawiera ich 13. Gdzie zniknęło 11 ?.
Czyli - zaginony w akcji.
U mnie - info o spadku ocen za przesyłki zaadresowane w terminie - dotyczy przesyłek przez PP - są wprowadzane dopiero w dniu nadania przesyłki.
Liczne korespondencje z All - niezrozumiałe i bełkotliwe odpowiedzi, nikt nie wie o co chodzi.
Tydzień minął więc zapytam o wynik poszukiwania "wtorku" razem ze wspomnianym "zespołem".
@zak_pr Jak obiecałam, wracam z informacją o zaginionym wtorku i jednocześnie przepraszam, że musiałeś czekać na moją odpowiedź.
Aktualnie terminy dostawy w opisanym przypadku zakupu w niedzielę bardzo rzadko są możliwe we wtorki. Dostawa w poniedziałek wynika ze specjalnej usługi X-press couriers. Natomiast obecnie standardowe czasy dostaw przewidują wysyłkę tego samego dnia (czyli często również dnia następnego) wyłącznie w przypadku ustawionej i pozytywnie zweryfikowanej godziny szybkiej wysyłki. We wszystkich innych przypadkach, wysyłka zawsze jest przyjmowana w dniu następnym (czyli dostawa na dzień jeszcze kolejny), co w rezultacie w przypadku ofert wybieranych w weekend, często daje dopiero środę.
Z naszych statystyk wynika, że jesienią nastąpiło pogorszenie czasów wysyłki, a zbliżające się Święta raczej nie wróżą ich polepszenia. Dlatego też wszystko wskazuje na to, że do końca roku wtorki będą mało realnym terminem dostawy, stąd też rzadko będą pojawiać się w przewidywanym czasie dostawy.
Na zbliżający się okres świąteczny statystyki czasu dostawy powinny być wstrzymane na pewno nie wszyscy przewoźnicy będą w stanie sprostać tym czasom a oberwią sprzedawcy.