Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czym wyróżniają się najbardziej atrakcyjne oferty? Niską ceną, bezpłatną dostawą i szybką, a najlepiej natychmiastową wysyłką. Pamiętajcie, że od 2 listopada zmieniamy zasady wyświetlania informacji o wysyłce tego samego dnia.
Od teraz liczyć się będzie przede wszystkim realny czas Waszych wysyłek. Ustawienia wysyłki tego samego dnia weźmiemy również pod uwagę podczas obliczania czasu dostawy. Dzięki temu przewidywany czas doręczenia w Waszych ofertach będzie dokładniejszy.
Co zrobić, żeby nie stracić oznaczenia Wysyłka tego samego dnia?
Najważniejsze, żebyście minimum 95% zamówień, które klienci złożyli i opłacili do godziny podanej w zakładce, wysyłali zgodnie z deklaracją - w ten sam dzień. Dane dotyczące czasu wysyłki będziemy przeliczać codziennie. Weźmiemy pod uwagę zamówienia z ostatnich 30 dni. Poziom na jakim jest obecnie Wasza skuteczność wysyłki możecie sprawdzić w zakładce.
Wymagania mogą się w przyszłości zmienić. Aktualne informacje na ten temat zawsze znajdziecie w tym artykule.
I bez złośliwości, u nas reorganizacja będzie taka:
Zamiast kolejnych 2 tys aukcji usuwamy prawie tysiąc.
Niestety nasz kurier nie ma z Wami umowy. Ja nie mam zamiaru go zmieniać bo współpracuję z nim bez żadnych problemów od 6 lat.
Stratni jesteśmy wszyscy - Wy i ja.
To jest Wasz wybór.
Google ADS się nie obrazi jak tam trafi część nakładów na reklamę zamiast na allegro.
A może to Allegro zastanowi się nad własnymi działaniami. Dlaczego parametr czas wysyłki 24h w jakości sprzedaży pokazuje, że wymaga poprawy, gdyż mam za mało aukcji z wysyłką w ciągu 24h? Na jakiej podstawie zmuszacie sprzedawców do wysyłek w ciągu 24H?
Mamy spełnione wszystkie warunki opisane w podanym artykule. (pow 95%). Od kilku tygodni nie uzyskujemy konkretnej (%, ilość, itp.) odpowiedzi na pytania do pomocy Allegro dlaczego nie jest podawana informacja "Kup do godziny xx ..."
Sam algorytm tworzy jakąś inną nieznaną rzeczywistość czasową-znaczeniową np.
Proszę o informację lub korektę swojej informacji (artykułu)
@zak_pr Nie widzę na Twoim koncie korespondencji mailowej w tej sprawie. Jeśli dotyczy ona innego konta, niż to, z którego tu piszesz, podaj mi jej numer.
Zgłoszenie nr 11831209.
Proszę również o rozwiniecie wspomnianego stałego określenia "pojutrze"
@zak_pr Ta sprawa jest w toku. Konsultant prosił Cię o wskazanie rozbieżności, które zgłaszasz, żeby móc skonsultować zgłoszenie z zespołem technicznym. Tylko tak możemy zweryfikować czy doszło tu do błędu. Poczekaj na odpowiedź mailową.
Jeśli chodzi o wskazanie terminu dostawy, prześlij zrzuty ekranu, na których będzie widoczny cytowany komunikat, a także ustawienia godziny granicznej zamówienia. Podaj też numer oferty, któej dotyczy ten problem.
Przykład został wysłany w nowym zgłoszeniu 12212665.
Witaj,
Mam podobny problem, zajrzyj proszę do mojego tematu może problemem są tu WEEKENDOWE NADANIA: https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/weekendowe-nadania-psuj%C4%85-przewidywany...
Grupowanie dostaw różnych przewoźników w jednym opisie czasu dostawy na liście towaru jest dosyć dyskusyjnym rozwiązaniem. Nie wysyłamy w sobotę i niedzielę jak w Twoim przypadku. Pomimo to mamy nieprawidłowe oznaczenia czasu, brak oznaczenia kup do godziny ... Od początku listopada zgłaszamy problem. Ostatnia sugestia konsultanta to "za mało wysyłamy" i to ponoć jest problem dla algorytmu. Allegro nie potrafi odpowiedzieć ile mamy wysyłać. Cały czas brak konkretu jakiego warunku nie spełniamy z artykułu na początku wątku.
Założenie jest słuszne ale nie do końca uczciwe w tym momencie.
Po pierwsze nie liczycie kurierów, z którymi Wy nie macie umowy.
W moim przypadku to Rohlig Suus - mimo, że wysyłam praktycznie wszystko w deklarowanym terminie allegro nie bierze pod uwagę tego kuriera - bo nie ma z nim umowy.
Wiem, że za chwilę otrzymam odpowiedź, że zawsze mogę zmienić kuriera na takiego, z którym macie umowę...super.
A czy ktoś bierze pod uwagę, że tzw. Wasz kurier "nie obsługuje" w pełnym zakresie naszej lokalizacji lub wcale ?
Że firma PEKAES, która ma umowę z Wami ma przesyłki paletowe to gwarancja 1 gwiazdki - bo to jedna z najgorszych firm do obsługi B2C ?
To nie jest prawdziwa ocena jakości sprzedaży firm.
System z założenia zamyka możliwość nadawania przesyłek np. FedEx. Mam 100% nie nadanych w terminie wg Allegro, co oczywiście jest bzdurą bo wszystko idzie na czas.
Niezbyt fajne zmuszanie sprzedawców do korzystania wyłącznie z dostaw firmowanych Allegro 😞
To moje generalne podsumowanie działań Allegro.
Generalnie wszystko zmierza do 4-ech liter.
Zacznę od otwarcia "oficjalnego sklepu Allegro". Miał on służyć testom itp. Co z tego wyszło - to widać, wykaszanie konkurencji. Dużo by się rozpisywać na ten temat.
Widzę, że toczy się szereg postępowań w sprawie prakty stosowanych przez Allegro. osobiście nic nie zgłaszałem, jedynie informowałem pracowników Allegro, że to nastąpi - odpowiedź : wszystko zgodne z prawem. Ano zobaczymy, jak wygląda opcja naliczania prowizji od kosztów wysyłki. Więcej nie mam czasu zgłębiać.
przepraszam ale do waszych cudownych wysyłek typu allegro kurier allegro smart
kurier podjeżdża tylko raz dziennie i może odebrać powyżej 5 paczek bo tak to wynegocjowaliście z inpostem
więc jak mam wysyłać towar tego samego dnia?
U mnie w poniedziałki jest przed 10:00
Zgadnij, ile paczek do tego czasu moge zapakowac?
Słyszałem, że allegro zablokowało konto pod pretekstem podejrzenia pochodzenia towaru z nielegalnego źródła, sprzedawca został poproszony o przesłanie faktur zakupowych. Był to towar unikalny na allegro który sprzedawał się dobrze i z dużą marżą, tylko ten sprzedawca to miał, po przesłaniu faktur zakupowych do allegro również nagle sklep allegro też miał to w ofercie.
Sorry, ale nie potrafię uwierzyć w to. Przecież za to jest "kryminał". Z różnymi rzeczami na All się spotykałem, ale takie rzeczy "ze słyszenia" są mało wiarygodne.
Także wredne jest nie zaliczanie do Smart np. DHL, nawet jeśli na swój koszt ustawię warunki w pełni zgodne ze Smart. To jest nieuczciwa konkurencja. Darmowe Smart wyświetlają na początku filtrów, a darmowe DHL, hen na trzecim ekranie, żeby nikt nie znalazł. Wyjątkowo podła dyskryminacja.
@pulkownik66 A ja tu bez żadnego trybu"o co chodzi"?🤣
Nie wiem, kto wam wymyśla te cudowne rozwiązania. Ale powinniście chyba rozważyć zakneblowanie go...
Czy można wysyłkę w paczkomacie o godzinie 0:59 zaliczać do poprzedniego dnia? W covidzie lepiej wysyłać po północy, bo wtedy nie ma żadnych ludzi. A czy wyślę o 23:59, czy o 0:59 to nie ma kompletnie żadnego znaczenia dla dalszych losów paczki.