Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprawdziłem raport z wysyłek i wyszło, że wszystkie opóźnienia z wysyłką wynikają z "winy" Klientów.
Robimy produkty w oparciu o projekty graficzne Klienta.
Klient wysyła DOBRY projekt, drukujemy, montujemy i wysyłamy, czas działania max 2 dni, deklaracja 3 dni.
Ale zdarza się, że Klient wyśle zły projekt, lub go jeszcze nie ma. Nie możemy zrobić wydruku, zlecenie oznaczane jest jako "wstrzymane" i czekamy na aż Klient zrobi poprawki i prześle poprawny plik.
Co mogę zrobić aby poprawić wynik wysyłek w terminie?
tylko jedno - przestań w końcu zaglądać do panelu jakości , z pewnością wyjdzie Ci na zdrowie .
@mms_aukcje W praktyce jedyne, co możesz zrobić to wydłużyć deklarowany czas realizacji. Ale to z kolei może zniechęcić klientów. Ja bym nic nie robił
Nie chcesz obniżania jakości - wydłuż czas wysyłki i opisz w ofercie co jest powodem.