anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

wysyłka w terminie

mms_aukcje
#7 Wielbiciel#

Sprawdziłem raport z wysyłek i wyszło, że wszystkie opóźnienia z wysyłką wynikają z "winy" Klientów.

Robimy produkty w oparciu o projekty graficzne Klienta.

Klient wysyła DOBRY projekt, drukujemy, montujemy i wysyłamy, czas działania max 2 dni, deklaracja 3 dni.

Ale zdarza się, że Klient wyśle zły projekt, lub go jeszcze nie ma. Nie możemy zrobić wydruku, zlecenie oznaczane jest jako "wstrzymane" i czekamy na aż Klient zrobi poprawki i prześle poprawny plik.

Co mogę zrobić aby poprawić wynik wysyłek w terminie?

 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

mdrogeria
#21 Demiurg#

tylko jedno - przestań w końcu zaglądać do panelu jakości , z pewnością wyjdzie Ci na zdrowie .

oznacz moderatorów

TomBanknoter
#16 Inspirator#

@mms_aukcje W praktyce jedyne, co możesz zrobić to wydłużyć deklarowany czas realizacji. Ale to z kolei może zniechęcić klientów. Ja bym nic nie robił

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Nie chcesz obniżania jakości - wydłuż czas wysyłki i opisz w ofercie co jest powodem.

oznacz moderatorów