Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
14 października client zakupił u mnie przedmiot.
20 października skierowałem zapytanie: "Dzień dobry,
Proszę o informację czy będzie wpłata za zakupiony towar jak poniżej ?
Dziękuję"
21 października otrzymałem odpowiedź treści :
"jako poniżej ??? nic nie rozumiem prosze napisać po polsku !!!"
Tego samego dnia odpowiedziałem:
" Szanowny Panie, zwroty grzecznościowe
Czy takowe są Panu obce?
Druga sprawa,
Powtórzę
Dzień dobry,
Proszę o informację czy będzie wpłata za zakupiony towar (...)j ?
Dziękuję"
Powyższa korespondencja była prowadzona przez allegro.
Konsekwencją mojego pytania o płatność jest komentarz z oczywistym kłamstwem.
Kupujący nie zapłacił, nie kontaktował się, nie pytał o nic. To ja wyszedłem z inicjatywą pytając o płatność. Co zostało nagrodzone perfidnym kłamstwem o treści "brak odpowiedzi na pytania, brak dostawy, brak kontaktu" i 3x1 gwiazdka.
Pracownik allegro dziś udzielił mi odpowiedzi na wcześniej wysłaną wiadomość z prośbą o usunięcie komentarza. Oto co m.in. otrzymałem
"(...)W treści opisowej oceny Kupujący zwraca uwagę na utrudnienia w kontakcie, za co też obniżył ocenę gwiazdkową. Na podstawie dostępnych mi informacji nie mam możliwości zweryfikowania tej kwestii, nie mogę więc podważyć zdania Kupującego. W takiej sytuacji nie mogę pozbawić Kupującego możliwości wyrażenia swojego niezadowolenia w komentarzu."
Kupujący jest nie zadowolony, ponieważ bez zapłaty oczekiwał towaru? A może bez zadawania pytań oczekiwał odpowiedzi na takowe?
Proszę szanowny zespół ds. usuwania komentarzy o pochylenie się nad sprawą
(Proszę nie wklejać regulaminu o tym kiedy, co i za co)
Dziękuję
Nie dawno tu moderator usuwał komentarze, oczywiście Allegro zawsze tłumaczy że opinia jest subiektywną oceną daną przez kupującego, ale możesz spróbować się odwołać do Allegro:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1aab3926-a59f-4f0a-b91a-ab3d4e469201&subjectId=0cf36533-0...
Wlasnie korzystając z linku który podałeś otrzymałem takie kwiatki od allegro
Prosze więc o spojrzenie na sprawę możnego tej społeczności. Czekam na. zdanie @msniezek
@SeaSilk cieszę się, że sprawa została załatwiona w ramach korespondencji z pracownikiem - komentarz usunięty, a konto kupującego zablokowane.
No i pięknie dziękuję.
@SeaSilk Widzę, że korespondencja w tej sprawie trwa. Poczekaj na kolejną odpowiedź konsultanta.