Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Przez przypadek wybrałem gabaryt A zamiast B.(zakup klienta w allegro Anulowałem etykietę poprzez formularz inpost. Ale w mailu napisali że anulacja i zwrot pieniędzy będzie do 7 dni. A potrzebuje wysłać paczkę jeszcze dziś. Przed chwilą dostałem zwrotnego maila od inpost "Zgłoszona przez Ciebie przesyłka dotyczy usługi Allegro Smart!
Jest to usługa, dla której nie przysługuje zwrot środków za niewykorzystaną etykietę." więc niby ok, ale gdy biorę import przesyłek w panelu INPOST nic mi nie wyskakuje. zamówienie : cdbf0fc0-6151-11ee-bbd6-1103d1757491 ktoś pomoże? dzięki
@MartinRigs w menadżerze paczek zmień status przesyłki na Wygenerowane
Gdy to zrobię rzeczywiście pojawia się ta i inne zlecenia... ale to wiąże się z zapłaceniem inpostowi 9.99 zł za wysyłkę.
Wszedłem w zamówienie - anulowałem paczkę z numerem... i pojawił mi się numer etykiety wraz z nadaniem gabarytu. (na stronie inpostu)Wybrałem gabarty B - i... niestety... inpost chce ode mnie 9.99 zł (klient ma wysyłkę allegro smart) więc i wysyłka powinna być dla mnie za 0 zł a nie za 9.99 zł
Wykonałem rozmowe telefoniczną z inpost. I miła pani powiedziała mi że mi przysługuje jedna przesyłka smart i niezależnie czy ją wykorzystałem czy nie - druga już będzie płatna. I nawet reklamacja do inpostu nie pomoże tylko muszę się kontaktować z allegro. U nich jest wszystko ok. 9.99 zł trzeba zapłacić. Więc proszę jakiegoś dobrego moderatora o pomoc.
Jaką pomoc ale proszę: @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Taką pomoc, aby nie płacić 9.99 zł Przecież każdemu na ileś przesyłek może się zdarzyć że pomyli się z gabarytem. To jest zupełnie naturalne że w końcu dojdzie do pomyłki. Taka rzecz nie powinna kosztować 9.99 zł Tylko być załatwiona od ręki / automatycznie.