Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Jest jakiś problem z otwieraniem szczegółów zamówienia, wszystko działa poprawnie jeżeli link zostanie użyty ze strony "/moje-allegro/sprzedaz/zamowienia/" natomiast jeżeli zostanie skopiowany/otworzony w nowej karcie otrzymuje komunikat: "Błędny adres ... Głowa do góry, nic straconego! Sprawdź poprawność wpisanego adresu. Jeśli chcesz poznać szczegóły, skorzystaj z pomocy."
Potwierdzam - mam ten sam błąd.
Od ok. 1h nie można otworzyć szczegółów zamówienia w oddzielnym oknie.
@_HolaOla_ mogę
u mnie jest taki adres:
i ta sama grafika jak u kolegi wyżej
@_HolaOla_ ten sam problem występuje w środowisku produkcyjnym ale nie chce mnie się zasłaniać loginu w PS bo mam dziś lenia.
@sl-aw-ek nie musisz zasłaniać loginu, ale potrzebuję zrzut z Twojego konta, wiec podeślij proszę zrzut na spolecznosc@allegro.pl
@_HolaOla_ możecie naprawić tylko w środowisku deweloperskim, mnie to wystarczy.
u nas to samo... masakra, trzymam kciuki za szybkie załatwienie sprawy
@onvolt_biuro będę wdzięczna za zrzut ekranu oraz numer zamówienia, którego ten problem dotyczy.
@onvolt_biuro 😎 powinno już działać normalnie.