anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zły gabaryt Allegro Inpost/ brak zamówienia

MartinRigs
#8 Zapaleniec#

Witam

 

Przez przypadek wybrałem gabaryt A zamiast B.(zakup klienta w allegro Anulowałem etykietę poprzez formularz inpost. Ale w mailu napisali że anulacja i zwrot pieniędzy będzie do 7 dni. A potrzebuje wysłać paczkę jeszcze dziś. Przed chwilą dostałem zwrotnego maila od inpost "Zgłoszona przez Ciebie przesyłka dotyczy usługi Allegro Smart!
Jest to usługa, dla której nie przysługuje zwrot środków za niewykorzystaną etykietę." więc niby ok, ale gdy biorę import przesyłek w panelu INPOST nic mi nie wyskakuje. zamówienie : cdbf0fc0-6151-11ee-bbd6-1103d1757491 ktoś pomoże? dzięki

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

Client:44052296
#21 Demiurg#

@MartinRigs w menadżerze paczek zmień status przesyłki na Wygenerowane

oznacz moderatorów

MartinRigs
#8 Zapaleniec#

Gdy to zrobię rzeczywiście pojawia się ta i inne zlecenia... ale to wiąże się z zapłaceniem inpostowi 9.99 zł za wysyłkę.

Wszedłem w zamówienie - anulowałem paczkę z numerem... i pojawił mi się numer etykiety wraz z nadaniem gabarytu. (na stronie inpostu)Wybrałem gabarty B - i... niestety... inpost chce ode mnie 9.99 zł (klient ma wysyłkę allegro smart) więc i wysyłka powinna być dla mnie za 0 zł a nie za 9.99 zł

oznacz moderatorów

MartinRigs
#8 Zapaleniec#

Wykonałem rozmowe telefoniczną z inpost. I miła pani powiedziała mi że mi przysługuje jedna przesyłka smart i niezależnie czy ją wykorzystałem czy nie - druga już będzie płatna. I nawet reklamacja do inpostu nie pomoże tylko muszę się kontaktować z allegro. U nich jest wszystko ok. 9.99 zł trzeba zapłacić.  Więc proszę jakiegoś dobrego moderatora o pomoc.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jaką pomoc ale proszę: @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

MartinRigs
#8 Zapaleniec#

Taką pomoc, aby nie płacić 9.99 zł Przecież każdemu na ileś przesyłek może się zdarzyć że pomyli się z gabarytem. To jest zupełnie naturalne że w końcu dojdzie do pomyłki. Taka rzecz nie powinna kosztować 9.99 zł Tylko być załatwiona od ręki / automatycznie.

oznacz moderatorów