anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Za co pobrano takie duże opłaty

GaleriaCS
#7 Wielbiciel#

Proszę o wiadomość za co pobrano takie duże opłaty

GaleriaCS_0-1723813910149.png

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@GaleriaCS możesz to sprawdzić szczegółowo w zakładce Rozliczenia z Allegro

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

GaleriaCS
#7 Wielbiciel#

Znalazłam, jakaś przesyłka ponadgabarytowa inpost. Skąd to się wzięło skoro wszystko wysyłam do paczkomatu?

IMG_20240816_190356.jpg

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Może dla paczki o mniejszym gabarycie np. A wydrukowałeś etykietę z gabarytem B .

oznacz moderatorów

GaleriaCS
#7 Wielbiciel#

Nie, bo pisze, że przekroczono wymiar 80*50*50. Ja takich paczek nie wysylam, bo wszystko z InPost wkładam do paczkomatu.

oznacz moderatorów

GaleriaCS
#7 Wielbiciel#

Mam, obraz, który nie zmieścił się do paczkomatu. Podobno został odebrany przez kupującego w punkcie lub został mu dostarczony. O ile wiem, dopłata nie wynosi ponad 300 zł? Zwłaszcza, że wymiar był nieznacznie przekroczony, a waga max 5 kg.

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

To pozostaje ci chyba tylko reklamacja tej dopłaty do gabarytu w InPoście.

oznacz moderatorów

fox_paws
#13 Ambasador#

Gdyby paczka o gabarycie A miała etykietę B to dopłata wynosi ok. 4 zł.

Miałem kilka sytuacji, gdzie nadałem przesyłkę o wymiarach skrytki B z etykietą B, a po miesiącu naliczają mi dopłatę za zmianę gabarytu z... C na B. Pobieram etykietę i okazuje się, że w trakcie miesiąca etykieta cudownie zmieniła gabaryt z B na C, aby InPost mógł naliczyć sobie dopłatę.

Najlepszy numer był jednak, jak naliczyli mi dopłatę za zmianę gabarytu z B na... B.

oznacz moderatorów

GaleriaCS
#7 Wielbiciel#

Gdzie mogę złożyć reklamację InPost? Bezpośrednio u nich? Czy przez Allegro 

oznacz moderatorów

xkolejorzx
#10 Popularyzator#

Wałki iw inpost ?  Jak zmieściłaś 80 w 64cm. ? w poprzek ? 🙂

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@GaleriaCS nadawcą przesyłek Allegro Smart! jest Allegro, dlatego aby umożliwić Ci prowadzenie sprawy z firmą InPost, udzielimy Ci pełnomocnictwa do złożenia reklamacji. Możesz je pobrać z zakładki Ustawienia dostawy. Pamiętaj, aby podczas składania reklamacji zawsze je załączać. Reklamację możesz złożyć na kilka sposobów:

  • przez formularz na stronie InPost
  • przez serwis WebTrucker firmy InPost – na podstawie numeru przesyłki / etykiety
  • telefonicznie: 746 600 000 (dla telefonów stacjonarnych) lub 722 444 000 (dla telefonów komórkowych)
  • pisemnie na adres pocztowy InPost: InPost S.A., ul. Wielicka 28, 30-552 Kraków, z dopiskiem Dział Reklamacji.

W tym artykule znajdziesz informacje, co powinna zawierać taka reklamacja.
Możemy też złożyć reklamacje w Twoim imieniu, jeśli chcesz skorzystać z tej opcji, napisz proszę do nas za pomocą formularza

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów