anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Za dużo wygenerowanych etykiet POCZTEX

rolfa
#11 Animator#

Przy próbie generowania etykiet pojawiały się błędy, jednak po czasie gdy wszedłem w zamówienie okazało się, że wygenerowało się 14 etykiet mimo błędu. W związku z tym, że do zamówienia były przypisane 4 etykiety proszę o pomoc, nie chciałbym płacić za dodatkowe 10 etykiet.

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

numer zamówienia:

3975acb0-5c6c-11ed-b454-ad149f6f0113


wykorzystane etykiety:
PX6068433042
PX6068432840
PX6068432465
PX6068432210


niewykorzystane:
PX6068433252
PX6068433462
PX6068433932
PX6068438474
PX6068439097
PX6068438734
PX6068439344
PX6068442726
PX6068442152
PX6068442362

oznacz moderatorów
55 ODPOWIEDZI 55

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@rolfa Przekazałam tę sprawę do odpowiedniego zespołu. Kiedy dostanę odpowiedź, odezwę się ponownie.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@rolfa Dostałam informację, że opłata zostanie naliczona wyłącznie za faktycznie nadane etykiety. Nie musisz się więc martwić.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

rolfa
#11 Animator#

Niestety została już naliczona za wszystkie dodatkowe 10 etykiet.

oznacz moderatorów

rolfa
#11 Animator#

@nat_notbo zapomniałem oznaczyć 🙂

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@rolfa Potwierdziliśmy, że wszystkie etykiety zostały nadane. Sprawdzamy jeszcze czy nie doszło tutaj do błędu w naszym systemie.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

rolfa
#11 Animator#

Fizycznie nadane zostały tylko 4 paczki. Pozostałe 10 jest błędnie wygenerowanych i nie są użyte.

@nat_not 

oznacz moderatorów

rolfa
#11 Animator#

@nat_not  jakieś aktualizacje w temacie?

oznacz moderatorów

rolfa
#11 Animator#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

W zamówieniach:
- 814acda0-5f7c-11ed-99db-eb6a731bd23f
- ac0a8070-5f82-11ed-8079-9964652ccc10
-
36b374d0-5fa0-11ed-b858-0b9eff7b61a5
-
a5617640-5fe9-11ed-b454-ad149f6f0113
-
3328e8b0-6007-11ed-bd0a-7fff4b57cde9

także wygenerowało się za dużo etykiet przez dzisiejsze błędy z WzA.

 

Proszę o pomoc, nie mam zamiaru dopłacać kilkadziesiąt a nawet kilkaset złotych za źle wygenerowane etykiety, za które zostają mi doliczone koszty.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@rolfa nie otrzymaliśmy jeszcze informacji w sprawie tych etykiet, dodałam podane przez Ciebie w ostatniej wiadomości zamówienie do zgłoszenia. Damy znać, gdy tylko otrzymamy odpowiedź od działu technicznego. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

rolfa
#11 Animator#

Edytowałem wiadomość, okazuje się, że tych zamówień jest więcej.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@rolfa dziękuję za informację, dodam je wszystkie do zgłoszenia i damy znać, gdy tylko otrzymamy odpowiedź! 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

rolfa
#11 Animator#

Nie wiem co jest grane, ale przy generowaniu kolejnych zamówień przez "nadaj wiele" dzisiaj w kolejnych zamówieniach wygenerowały się dodatkowe etykiety!!!

44f95530-6029-11ed-b858-0b9eff7b61a5
b4f40a70-603c-11ed-9593-13d94eeba869
1744fa00-6050-11ed-b858-0b9eff7b61a5
 
Łącznie będzie już kilkaset złotych za etykiety generowane niepotrzebnie przez jakiś błąd systemowy!
 
 
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@rolfa uspokajam, że opłaty są naliczone dopiero po nadaniu przesyłki, czyli to, że do zamówień są dodane dodatkowe etykiety, nie wiąże się z opłatą. Możesz je usunąć z poziomu zakładki Zamówienia wchodząc w szczegóły konkretnej przesyłki. 

Jeśli chodzi o opłaty, które już zostały naliczone to muszę poprosić Cię o wysłanie do nas za pomocą tego formularza zgłoszenia reklamacji do przewoźnika. Twoje zgłoszenie reklamacyjne musi być wysłane przez ten formularz, ponieważ tylko dzięki tej metodzie jesteśmy w stanie Cię zidentyfikować w sposób wystarczający do złożenia w Twoim imieniu reklamacji u przewoźnika. Podaj w nim proszę:
- co dokładnie chcesz zareklamować (naliczenie kosztów za dodatkowe, niewykorzystane etykiety),
- uzasadnienie składanej reklamacji (jest to związane z problemami technicznymi z narzędziem nadawczym WzA),
- numery zamówień,
- numery przesyłek
tutaj te 10, napisz proszę, że pojawia się informacja jakby zostały nadane, ale nie wyruszyły w dalszą drogę i (jeśli to się zgadza), że nie nadawałeś ich na Poczcie.
PX6068433252
PX6068433462
PX6068433932
PX6068438474
PX6068439097
PX6068438734
PX6068439344
PX6068442726
PX6068442152
PX6068442362
i dodaj proszę wszystkie pozostałe, do których została naliczona opłata, a nie zostały przez Ciebie nadane
- roszczenia reklamacyjne.

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

rolfa
#11 Animator#

Dziękuję za informację, reklamacja została zgłoszona. Proszę jednak o przyjrzenie się problemowi generowania się dodatkowych etykiet w WzA. Występuje on przy nadawaniu wielu etykiet. Wyskakuje błąd, że dla danego zamówienia pojawił się problemy i nie można było nadać przesyłek, a po wejściu w zamówienie okazuje się, że etykiety zostały wygenerowane w większej ilości.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@rolfa oczywiście, zgłosiłam problem do odpowiedniego zespołu, który przyjrzy się tym zamówieniom i przesyłkom. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

rolfa
#11 Animator#

Dzisiaj kolejny przypadek - błąd w trakcie generowania etykiet dla Pocztexu. Zaprzestałem zamawiania etykiet po błędzie klikając anuluj i chciałem generować pojedynczo dla każdego zamówienia, jednak po chwili wchodząc w listę zamówionych przesyłek po kolei zaczynają się pojawiać coraz to nowsze etykiety pomimo błędu. Tak jakby błąd nie zatrzymywał generowania etykiet, ale nie idzie wykonać kolejnego kroku przez niego w "nadaj wiele".

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Narzędzie NADAJ WIELE miało wygenerować 28 etykiet dla 22 zamówień.
Aktualnie w liście zamówionych etykiet jest wygenerowanych 30 etykiet, a 5 zamówień nie ma wygenerowanej żadnej. Proszę naprawcie to bo nie da się tak pracować.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@rolfa Poproszę o numery tych 5 zamówień, dla których nie ma wygenerowanej żadnej etykiety. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

rolfa
#11 Animator#

Wygenerowałem je sobie ręcznie, ale proszę przykładowe:
- 5fb22080-63f5-11ed-a0de-df1a7fd2bbf7

Ale nie to jest problemem, problemem jest to, że generują się etykiety mimo pojawienia się błędu, a dla niektórych zamówień nadal generują się podwójnie:
-
d1ae09b0-61a7-11ed-a5bf-a1baed429958

oznacz moderatorów

rolfa
#11 Animator#

Jakieś nowości w sprawie? Nadaj wiele w przypadku Pocztex nadal jest nieużywalne - generuje błędy oraz nadal wywala podwójne etykiety.

Np. z dzisiaj:

4d82adb0-658c-11ed-adb8-9ffe78354473
c83ca490-652b-11ed-862d-472f5300b10c
 
oznacz moderatorów