Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przy próbie generowania etykiet pojawiały się błędy, jednak po czasie gdy wszedłem w zamówienie okazało się, że wygenerowało się 14 etykiet mimo błędu. W związku z tym, że do zamówienia były przypisane 4 etykiety proszę o pomoc, nie chciałbym płacić za dodatkowe 10 etykiet.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
numer zamówienia:
wykorzystane etykiety:
PX6068433042
PX6068432840
PX6068432465
PX6068432210
niewykorzystane:
PX6068433252
PX6068433462
PX6068433932
PX6068438474
PX6068439097
PX6068438734
PX6068439344
PX6068442726
PX6068442152
PX6068442362
@rolfa Przekazałam tę sprawę do odpowiedniego zespołu. Kiedy dostanę odpowiedź, odezwę się ponownie.
@rolfa Dostałam informację, że opłata zostanie naliczona wyłącznie za faktycznie nadane etykiety. Nie musisz się więc martwić.
Niestety została już naliczona za wszystkie dodatkowe 10 etykiet.
@nat_notbo zapomniałem oznaczyć 🙂
@rolfa Potwierdziliśmy, że wszystkie etykiety zostały nadane. Sprawdzamy jeszcze czy nie doszło tutaj do błędu w naszym systemie.
Fizycznie nadane zostały tylko 4 paczki. Pozostałe 10 jest błędnie wygenerowanych i nie są użyte.
@nat_not jakieś aktualizacje w temacie?
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
W zamówieniach:
- 814acda0-5f7c-11ed-99db-eb6a731bd23f
- ac0a8070-5f82-11ed-8079-9964652ccc10
- 36b374d0-5fa0-11ed-b858-0b9eff7b61a5
- a5617640-5fe9-11ed-b454-ad149f6f0113
- 3328e8b0-6007-11ed-bd0a-7fff4b57cde9
także wygenerowało się za dużo etykiet przez dzisiejsze błędy z WzA.
Proszę o pomoc, nie mam zamiaru dopłacać kilkadziesiąt a nawet kilkaset złotych za źle wygenerowane etykiety, za które zostają mi doliczone koszty.
@rolfa nie otrzymaliśmy jeszcze informacji w sprawie tych etykiet, dodałam podane przez Ciebie w ostatniej wiadomości zamówienie do zgłoszenia. Damy znać, gdy tylko otrzymamy odpowiedź od działu technicznego.
Edytowałem wiadomość, okazuje się, że tych zamówień jest więcej.
@rolfa dziękuję za informację, dodam je wszystkie do zgłoszenia i damy znać, gdy tylko otrzymamy odpowiedź!
Nie wiem co jest grane, ale przy generowaniu kolejnych zamówień przez "nadaj wiele" dzisiaj w kolejnych zamówieniach wygenerowały się dodatkowe etykiety!!!
@rolfa uspokajam, że opłaty są naliczone dopiero po nadaniu przesyłki, czyli to, że do zamówień są dodane dodatkowe etykiety, nie wiąże się z opłatą. Możesz je usunąć z poziomu zakładki Zamówienia wchodząc w szczegóły konkretnej przesyłki.
Jeśli chodzi o opłaty, które już zostały naliczone to muszę poprosić Cię o wysłanie do nas za pomocą tego formularza zgłoszenia reklamacji do przewoźnika. Twoje zgłoszenie reklamacyjne musi być wysłane przez ten formularz, ponieważ tylko dzięki tej metodzie jesteśmy w stanie Cię zidentyfikować w sposób wystarczający do złożenia w Twoim imieniu reklamacji u przewoźnika. Podaj w nim proszę:
- co dokładnie chcesz zareklamować (naliczenie kosztów za dodatkowe, niewykorzystane etykiety),
- uzasadnienie składanej reklamacji (jest to związane z problemami technicznymi z narzędziem nadawczym WzA),
- numery zamówień,
- numery przesyłek
tutaj te 10, napisz proszę, że pojawia się informacja jakby zostały nadane, ale nie wyruszyły w dalszą drogę i (jeśli to się zgadza), że nie nadawałeś ich na Poczcie.
PX6068433252
PX6068433462
PX6068433932
PX6068438474
PX6068439097
PX6068438734
PX6068439344
PX6068442726
PX6068442152
PX6068442362
i dodaj proszę wszystkie pozostałe, do których została naliczona opłata, a nie zostały przez Ciebie nadane
- roszczenia reklamacyjne.
Dziękuję za informację, reklamacja została zgłoszona. Proszę jednak o przyjrzenie się problemowi generowania się dodatkowych etykiet w WzA. Występuje on przy nadawaniu wielu etykiet. Wyskakuje błąd, że dla danego zamówienia pojawił się problemy i nie można było nadać przesyłek, a po wejściu w zamówienie okazuje się, że etykiety zostały wygenerowane w większej ilości.
@rolfa oczywiście, zgłosiłam problem do odpowiedniego zespołu, który przyjrzy się tym zamówieniom i przesyłkom.
Dzisiaj kolejny przypadek - błąd w trakcie generowania etykiet dla Pocztexu. Zaprzestałem zamawiania etykiet po błędzie klikając anuluj i chciałem generować pojedynczo dla każdego zamówienia, jednak po chwili wchodząc w listę zamówionych przesyłek po kolei zaczynają się pojawiać coraz to nowsze etykiety pomimo błędu. Tak jakby błąd nie zatrzymywał generowania etykiet, ale nie idzie wykonać kolejnego kroku przez niego w "nadaj wiele".
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Narzędzie NADAJ WIELE miało wygenerować 28 etykiet dla 22 zamówień.
Aktualnie w liście zamówionych etykiet jest wygenerowanych 30 etykiet, a 5 zamówień nie ma wygenerowanej żadnej. Proszę naprawcie to bo nie da się tak pracować.
@rolfa Poproszę o numery tych 5 zamówień, dla których nie ma wygenerowanej żadnej etykiety.
Wygenerowałem je sobie ręcznie, ale proszę przykładowe:
- 5fb22080-63f5-11ed-a0de-df1a7fd2bbf7
Ale nie to jest problemem, problemem jest to, że generują się etykiety mimo pojawienia się błędu, a dla niektórych zamówień nadal generują się podwójnie:
- d1ae09b0-61a7-11ed-a5bf-a1baed429958
Jakieś nowości w sprawie? Nadaj wiele w przypadku Pocztex nadal jest nieużywalne - generuje błędy oraz nadal wywala podwójne etykiety.
Np. z dzisiaj: