anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Za dużo wygenerowanych etykiet POCZTEX

rolfa
#11 Animator#

Przy próbie generowania etykiet pojawiały się błędy, jednak po czasie gdy wszedłem w zamówienie okazało się, że wygenerowało się 14 etykiet mimo błędu. W związku z tym, że do zamówienia były przypisane 4 etykiety proszę o pomoc, nie chciałbym płacić za dodatkowe 10 etykiet.

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

numer zamówienia:

3975acb0-5c6c-11ed-b454-ad149f6f0113


wykorzystane etykiety:
PX6068433042
PX6068432840
PX6068432465
PX6068432210


niewykorzystane:
PX6068433252
PX6068433462
PX6068433932
PX6068438474
PX6068439097
PX6068438734
PX6068439344
PX6068442726
PX6068442152
PX6068442362

oznacz moderatorów
55 ODPOWIEDZI 55

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@rolfa Tak, znaleźliśmy już przyczynę tych problemów i postaramy się naprawić ten błąd tak szybko jak tylko będzie to możliwe, ale na razie wciąż musimy czekać. 

   Ola
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

rolfa
#11 Animator#

Czy są już jakieś informacje na temat poprawki? @_HolaOla_ 

oznacz moderatorów

rolfa
#11 Animator#

Nadmienię tylko, że wczoraj testowo wykonałem "Nadaj wiele" z Pocztexem i problem generowania podwójnych etykiet nadal występuje.

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@rolfa sprawdziłam ostatnie zamówienia i wygenerowanie dodatkowych etykiet wynika z ustawień w cenniku dostawy. W zamówieniach nr 890db6c0-6c0f-11ed-9279-1fb07068bec1 oraz nr 26eeec30-6c27-11ed-9d86-b5b0ed10e96f kupujący kupili dwa opakowania produktu, a w ofercie w ustawieniach dostawy maksymalna ilość produktu w paczce to 1. 
W zamówieniu nr 78bdcfc0-6bed-11ed-9679-e714d059b452 kupujący zamówił jedną sztukę i widzę 1 przesyłkę. 
Czy do tych zamówień zostało wygenerowanych więcej etykiet? Czy możesz podać numery tych dodatkowych etykiet? 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

rolfa
#11 Animator#

Ale ja wiem, że tam gdzie są większe ilości sztuk etykiet musi generować się więcej 😉

Mi chodzi o zamówienia typu:

eb128d90-6b2f-11ed-b426-27bb204450af
86f35af1-6b4e-11ed-97c8-bfb9cb429503
 
Gdzie zamawiany jest jeden produkt, a narzędzie NADAJ WIELE generuje więcej niż jedną etykietę przy czym dodatkowo podaje BŁĄD dla generowania tej przesyłki. Przy generowaniu pojedynczo dla każdego zamówienia problem ten nie występuje.
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@rolfa ok, dziękuję za wyjaśnienie, widzę dodatkowe etykiety przy tych zamówieniach. Ten problem nie powinien już występować, więc zgłosiłam go ponownie. Dam znać, gdy otrzymam odpowiedź!  

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@rolfa otrzymałam odpowiedź, że etykiety zostały wygenerowane z małym, ale jednak odstępem czasowym. Dlatego, aby Dział techniczny mógł przyjrzeć się problemowi dokładnie, potrzebujemy zrzuty ekranu (lub filmik), na którym będzie widoczne całe okno przeglądarki (wraz z adresem i godziną oraz datą) z kolejno wykonywanych kroków podczas generowania przesyłek. Gdy problem się powtórzy prześlij proszę do nas takie zrzuty tutaj lub na adres spolecznosc@allegro.pl  

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

rolfa
#11 Animator#

Problem się powtórzył, mam nagranie video, jednak zajmuje ono prawie 600 mb dlatego na podanego maila wysłałem link do pobrania.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@rolfa dziękuję bardzo! Filmik otrzymałam i przesłałam do działu technicznego, wrócę z informacjami, gdy tylko otrzymam odpowiedź. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@rolfa jeszcze jedno pytanie, gdy pojawia się ten problem to czy zawsze podczas nadawania widoczny jest komunikat: "Przekroczony czas przetwarzania żądania"?

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

rolfa
#11 Animator#

Nie, różne błędy są, czasami zdarzał się komunikat o tym, że np. nie udało się wygenerować etykiety. Wygląda na to, że po prostu błąd jakby nie stopował dalszego generowania etykiet.

oznacz moderatorów

rolfa
#11 Animator#

@la_nika Ostatnio często pojawia się także problem z nadawaniem więcej niż jednej paczki dla jednego zamówienia INPOST - w takich przypadkach generuje jedną etykietę, a drugą trzeba dogenerowywać ręcznie. Dzisiejszy przypadek:
nadajwiele.png

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@rolfa czy masz uregulowany rachunek z przewoźnikiem? Taki komunikat najczęściej świadczy o nieuregulowanym rachunku, jeśli to rozwiąże problemu to podaj jeszcze proszę numer zamówienia, przy którym ten problem występuje. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

rolfa
#11 Animator#

@la_nika Korzystamy z opcji prepaidowej i mamy doładowany stan konta, więc to nie jest ta kwestia. Poza tym były to przesyłki w ramach Smart.

Dodam jeszcze, że w obu przypadkach jedna z dwóch przesyłek została wygenerowana i trzeba było ręcznie generować drugą etykietę.

55b11430-71ae-11ed-be6e-4fce1ca527cd
ae6aece0-71d1-11ed-806f-fda854279e39
 
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@rolfa dziękuję za informację, w tej sytuacji, podaj proszę numer tego zamówienia.
😉 oki już widzę, skonsultuję to i dam znać, gdy otrzymam odpowiedź!

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

rolfa
#11 Animator#

@la_nika W tym samym momencie edytowałem poprzednią wiadomość 😉 Jest już wszystko podane.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@rolfa w sprawie przesyłek w zamówieniach nr  55b11430-71ae-11ed-be6e-4fce1ca527cd i nr ae6aece0-71d1-11ed-806f-fda854279e39, to przewoźnik odrzucił przesyłki, najprawdopodobniej był to chwilowy problem, ponieważ jeszcze w tej samej minucie udało się je utworzyć. Natomiast dzisiejszy problem, tak jak napisała Ola, został skierowany do Działu technicznego. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

rolfa
#11 Animator#

@la_nika dzisiaj ten sam problem - dla zamówienia numer:

9f146b70-72eb-11ed-9dac-81aef9c5ad7d

Jedna etykieta się wygenerowała przez Nadaj wiele, natomiast dwie pozostałe musiałem znów generować ręcznie.
 
inpost.png
oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@rolfa Bardzo dziękuję za sygnał, zgłoszę tę sytuację do Działu Technicznego 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@rolfa Jeśli chodzi o zamówienie numer 9f146b70-72eb-11ed-9dac-81aef9c5ad7d, to problem jest dokładnie taki sam, jak w przypadku zamówień 55b11430-71ae-11ed-be6e-4fce1ca527cd i nr ae6aece0-71d1-11ed-806f-fda854279e39. Z systemu wynika, że te trudności były chwilowe i udało Cię nadać zamówienie prawidłowo. 🙂 

oznacz moderatorów