Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przy próbie generowania etykiet pojawiały się błędy, jednak po czasie gdy wszedłem w zamówienie okazało się, że wygenerowało się 14 etykiet mimo błędu. W związku z tym, że do zamówienia były przypisane 4 etykiety proszę o pomoc, nie chciałbym płacić za dodatkowe 10 etykiet.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
numer zamówienia:
wykorzystane etykiety:
PX6068433042
PX6068432840
PX6068432465
PX6068432210
niewykorzystane:
PX6068433252
PX6068433462
PX6068433932
PX6068438474
PX6068439097
PX6068438734
PX6068439344
PX6068442726
PX6068442152
PX6068442362
Czy są już jakieś informacje na temat poprawki? @_HolaOla_
Nadmienię tylko, że wczoraj testowo wykonałem "Nadaj wiele" z Pocztexem i problem generowania podwójnych etykiet nadal występuje.
@rolfa sprawdziłam ostatnie zamówienia i wygenerowanie dodatkowych etykiet wynika z ustawień w cenniku dostawy. W zamówieniach nr 890db6c0-6c0f-11ed-9279-1fb07068bec1 oraz nr 26eeec30-6c27-11ed-9d86-b5b0ed10e96f kupujący kupili dwa opakowania produktu, a w ofercie w ustawieniach dostawy maksymalna ilość produktu w paczce to 1.
W zamówieniu nr 78bdcfc0-6bed-11ed-9679-e714d059b452 kupujący zamówił jedną sztukę i widzę 1 przesyłkę.
Czy do tych zamówień zostało wygenerowanych więcej etykiet? Czy możesz podać numery tych dodatkowych etykiet?
Ale ja wiem, że tam gdzie są większe ilości sztuk etykiet musi generować się więcej 😉
Mi chodzi o zamówienia typu:
@rolfa ok, dziękuję za wyjaśnienie, widzę dodatkowe etykiety przy tych zamówieniach. Ten problem nie powinien już występować, więc zgłosiłam go ponownie. Dam znać, gdy otrzymam odpowiedź!
@rolfa otrzymałam odpowiedź, że etykiety zostały wygenerowane z małym, ale jednak odstępem czasowym. Dlatego, aby Dział techniczny mógł przyjrzeć się problemowi dokładnie, potrzebujemy zrzuty ekranu (lub filmik), na którym będzie widoczne całe okno przeglądarki (wraz z adresem i godziną oraz datą) z kolejno wykonywanych kroków podczas generowania przesyłek. Gdy problem się powtórzy prześlij proszę do nas takie zrzuty tutaj lub na adres spolecznosc@allegro.pl
Problem się powtórzył, mam nagranie video, jednak zajmuje ono prawie 600 mb dlatego na podanego maila wysłałem link do pobrania.
Nie, różne błędy są, czasami zdarzał się komunikat o tym, że np. nie udało się wygenerować etykiety. Wygląda na to, że po prostu błąd jakby nie stopował dalszego generowania etykiet.
@la_nika Ostatnio często pojawia się także problem z nadawaniem więcej niż jednej paczki dla jednego zamówienia INPOST - w takich przypadkach generuje jedną etykietę, a drugą trzeba dogenerowywać ręcznie. Dzisiejszy przypadek:
@rolfa czy masz uregulowany rachunek z przewoźnikiem? Taki komunikat najczęściej świadczy o nieuregulowanym rachunku, jeśli to rozwiąże problemu to podaj jeszcze proszę numer zamówienia, przy którym ten problem występuje.
@la_nika Korzystamy z opcji prepaidowej i mamy doładowany stan konta, więc to nie jest ta kwestia. Poza tym były to przesyłki w ramach Smart.
Dodam jeszcze, że w obu przypadkach jedna z dwóch przesyłek została wygenerowana i trzeba było ręcznie generować drugą etykietę.
@la_nika W tym samym momencie edytowałem poprzednią wiadomość 😉 Jest już wszystko podane.
@rolfa w sprawie przesyłek w zamówieniach nr 55b11430-71ae-11ed-be6e-4fce1ca527cd i nr ae6aece0-71d1-11ed-806f-fda854279e39, to przewoźnik odrzucił przesyłki, najprawdopodobniej był to chwilowy problem, ponieważ jeszcze w tej samej minucie udało się je utworzyć. Natomiast dzisiejszy problem, tak jak napisała Ola, został skierowany do Działu technicznego.
@la_nika dzisiaj ten sam problem - dla zamówienia numer:
@rolfa Bardzo dziękuję za sygnał, zgłoszę tę sytuację do Działu Technicznego
@rolfa Jeśli chodzi o zamówienie numer 9f146b70-72eb-11ed-9dac-81aef9c5ad7d, to problem jest dokładnie taki sam, jak w przypadku zamówień 55b11430-71ae-11ed-be6e-4fce1ca527cd i nr ae6aece0-71d1-11ed-806f-fda854279e39. Z systemu wynika, że te trudności były chwilowe i udało Cię nadać zamówienie prawidłowo. 🙂