anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Za dużo wygenerowanych etykiet POCZTEX

rolfa
#11 Animator#

Przy próbie generowania etykiet pojawiały się błędy, jednak po czasie gdy wszedłem w zamówienie okazało się, że wygenerowało się 14 etykiet mimo błędu. W związku z tym, że do zamówienia były przypisane 4 etykiety proszę o pomoc, nie chciałbym płacić za dodatkowe 10 etykiet.

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

numer zamówienia:

3975acb0-5c6c-11ed-b454-ad149f6f0113


wykorzystane etykiety:
PX6068433042
PX6068432840
PX6068432465
PX6068432210


niewykorzystane:
PX6068433252
PX6068433462
PX6068433932
PX6068438474
PX6068439097
PX6068438734
PX6068439344
PX6068442726
PX6068442152
PX6068442362

oznacz moderatorów
55 ODPOWIEDZI 55

rolfa
#11 Animator#

Tak, udało się nadać. Wrzuciłem tutaj informację tylko jako wskazówkę, że taki błąd co jakiś czas się pojawia i żeby ewentualnie zwrócić uwagę co się dzieje 😉

Przy okazji - wracając jeszcze do tematu Pocztexu - są już jakieś informacje na temat ewentualnej poprawy działania narzędzia Nadaj wiele? 🙂

@ko_alka @la_nika 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@rolfa Temat długich czasów odpowiedzi ze strony Poczty Polskiej jest już zgłoszony i Dział Techniczny weryfikuje sprawę. 🙂 

oznacz moderatorów

rolfa
#11 Animator#

Właśnie wracam z Pocztexem - dla zamówienia

ccf425f0-72d0-11ed-8ac3-9ba2a0dcdc11
 
generowałem etykiety bez narzędzia podaj wiele - wygenerowały się ok, nie było żadnego komunikatu błędu itd, wydrukowało się 8 etykiet. Jednak wchodząc w zamówienie widzę ich 11.
 
oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@rolfa A ile etykiet do tego zamówienia docelowo potrzebowałeś? 8? 

oznacz moderatorów

rolfa
#11 Animator#

@ko_alka Tak, 8, tak jak się wygenerowało do druku, nie wiem skąd pojawiły się te dodatkowe 3.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@rolfa Oki, dziękuję za doprecyzowanie. Wyjaśnię to 🙂 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@rolfa Ta sytuacja również jest związana z długim oczekiwaniem na odpowiedź od serwera Poczty Polskiej. Generalnie w przypadku Poczty Polskiej, jeśli etykieta została wygenerowana w Wysyłam z Allegro, to opłata za nią pobierana jest dopiero w momencie faktycznego nadania paczki. Jeśli etykiety nie zostaną nadane, opłata nie zostanie pobrana. Dodatkowo w zakładce "Zamówione przesyłki" powinieneś mieć możliwość anulowania zbędnych etykiet. 

Jeśli masz taką możliwość, to daj proszę znać, kiedy etykiety zostaną już przez Ciebie pobrane. 🙂 

oznacz moderatorów

rolfa
#11 Animator#

@ko_alka Etykiety zostały pobrane chwilę po wygenerowaniu, a paczki właśnie zostały zeskanowane w placówce pocztowej. 🙂

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@rolfa Dzięki za potwierdzenie, statusy zostały już zaktualizowane i wszystko powinno być ok. Sprawę dublowania się przesyłek wyjaśniamy. 

oznacz moderatorów

rolfa
#11 Animator#

Cześć! @ko_alka @la_nika Dzisiaj niestety po raz kolejny problem z "Nadaj wiele" przy większej niż 1 ilości przesyłek InPost:

allegro.png

oznacz moderatorów

rolfa
#11 Animator#

@la_nika niestety problem generowanie się etykiet po wystąpieniu błędu w przypadku Pocztexu nadal występuje... 😞

oznacz moderatorów

rolfa
#11 Animator#

Minął już ponad miesiąc od zgłoszenia problemu. Dzisiaj przy generowaniu kolejnych etykiet przez narzędzie Nadaj wiele kolejny raz pojawia się problem dublowania się etykiet dla zamówień z Pocztexu. Aktualnie generowanie etykiet nadal się kręci w miejscu, a w miejscu zamówionych etykiet widzę, że dla 9 zamówień (9 etykiet) jest już wygenerowanych 13. Narzędzie nadaj wiele nie pokazało żadnego błędu, etykiety w tle same się generują podwójnie, istny cyrk.

Można prosić w końcu o jakieś informacje czy problem ten jest zidentyfikowany, czy jest opracowywana poprawka, czy można spodziewać się jakieś interwencji w temacie?

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Właśnie skończyło się generowanie etykiet - bez żadnego błędu, bez żadnej informacji. Dostałem wydruk 9 zbiorczych etykiet - jak powinno być. Tylko, że w sekcji "zamówione przesyłki" etykiet jest ... 14.

Podaje zamówienia z podwójnie wygenerowanymi etykietami:

39f27390-7ac5-11ed-9fd2-ed77b84797c0
80d8c9f0-7aaf-11ed-8259-59e05d8cb366
559a49a0-7a3a-11ed-a1cb-e1607d13aa31
088e52b0-7a2f-11ed-9566-674bac5d2408
964674f1-7a22-11ed-a0d6-3bb47a9dfca5
 
oznacz moderatorów

rolfa
#11 Animator#

Kolejny przykład - narzędzie nadaj wiele podało BŁĄD przy generowaniu przesyłek i kazało usunąć problematyczne przesyłki żeby wygenerować plik zbiorczy - a wchodząc w dane zamówienie ... mamy dwie nadane etykiety 🙂

c1a2b610-7a4d-11ed-9f20-0918d89f813c
47fb7d41-7a36-11ed-8ae1-43e5b5b8340c
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@rolfa dziękuję za Twoje zgłoszenie! Przykro mi, ale jeszcze nie mamy rozwiązania, śledzę zadanie, w którym na bieżąco przekazuję Twoje zgłoszenia, więc gdy tylko otrzymam informację, że problem został rozwiązany, dam znać! 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

rolfa
#11 Animator#

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Wracam z tematem narzędzia NADAJ WIELE, tym razem problem od kilku dni z nadawaniem wiele z przewoźnikiem InPost. W zasadzie nie udaje się praktycznie wcale nadać przez narzędzie nadaj wiele więcej niż jednej paczki. W momencie gdy mam 2 lub więcej paczek dla klienta zawsze pojawia się błąd

"Nie udało się zamówić jednej lub więcej paczek. Aby dokończyć nadawanie, popraw błędy, które są wskazane w górnej części formularza nadawania lub usuń problematyczną paczkę."

I muszę od nowa generować praktycznie pojedynczo każdą etykietę.

"Brak odpowiedzi z API InPost. Przesyłka nie została zamówiona. Spróbuj ponownie za chwilę.

Brak odpowiedzi z API InPost. Przesyłka nie została zamówiona. Spróbuj ponownie za chwilę."

Dla zamówienia chociażby 6ecc8af0-86d8-11ed-a05a-c1f100ae0105 z dzisiaj.

 

Jak rozumiem wcześniejszy problem z Pocztexem nadal nie został rozwiązany?

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@rolfa Cześć. 🙂 Widzę, że udało Ci się nadać przesyłkę do zamówienia 6ecc8af0-86d8-11ed-a05a-c1f100ae0105. Wyżej wspominane problemy nie powinny już występować. 

Rozumiem jednak, że jest inaczej i wciąż napotykasz problemy. Przykro mi, że tyle to trwa, ale muszę poprosić Cię o świeże zrzuty ekranu lub nagranie — przekażę te materiały do Działu Technicznego.

oznacz moderatorów