Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przy próbie generowania etykiet pojawiały się błędy, jednak po czasie gdy wszedłem w zamówienie okazało się, że wygenerowało się 14 etykiet mimo błędu. W związku z tym, że do zamówienia były przypisane 4 etykiety proszę o pomoc, nie chciałbym płacić za dodatkowe 10 etykiet.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
numer zamówienia:
wykorzystane etykiety:
PX6068433042
PX6068432840
PX6068432465
PX6068432210
niewykorzystane:
PX6068433252
PX6068433462
PX6068433932
PX6068438474
PX6068439097
PX6068438734
PX6068439344
PX6068442726
PX6068442152
PX6068442362
Tak, udało się nadać. Wrzuciłem tutaj informację tylko jako wskazówkę, że taki błąd co jakiś czas się pojawia i żeby ewentualnie zwrócić uwagę co się dzieje 😉
Przy okazji - wracając jeszcze do tematu Pocztexu - są już jakieś informacje na temat ewentualnej poprawy działania narzędzia Nadaj wiele? 🙂
@rolfa Temat długich czasów odpowiedzi ze strony Poczty Polskiej jest już zgłoszony i Dział Techniczny weryfikuje sprawę. 🙂
@rolfa A ile etykiet do tego zamówienia docelowo potrzebowałeś? 8?
@ko_alka Tak, 8, tak jak się wygenerowało do druku, nie wiem skąd pojawiły się te dodatkowe 3.
@rolfa Oki, dziękuję za doprecyzowanie. Wyjaśnię to 🙂
@rolfa Ta sytuacja również jest związana z długim oczekiwaniem na odpowiedź od serwera Poczty Polskiej. Generalnie w przypadku Poczty Polskiej, jeśli etykieta została wygenerowana w Wysyłam z Allegro, to opłata za nią pobierana jest dopiero w momencie faktycznego nadania paczki. Jeśli etykiety nie zostaną nadane, opłata nie zostanie pobrana. Dodatkowo w zakładce "Zamówione przesyłki" powinieneś mieć możliwość anulowania zbędnych etykiet.
Jeśli masz taką możliwość, to daj proszę znać, kiedy etykiety zostaną już przez Ciebie pobrane. 🙂
@ko_alka Etykiety zostały pobrane chwilę po wygenerowaniu, a paczki właśnie zostały zeskanowane w placówce pocztowej. 🙂
@rolfa Dzięki za potwierdzenie, statusy zostały już zaktualizowane i wszystko powinno być ok. Sprawę dublowania się przesyłek wyjaśniamy.
@la_nika niestety problem generowanie się etykiet po wystąpieniu błędu w przypadku Pocztexu nadal występuje... 😞
Minął już ponad miesiąc od zgłoszenia problemu. Dzisiaj przy generowaniu kolejnych etykiet przez narzędzie Nadaj wiele kolejny raz pojawia się problem dublowania się etykiet dla zamówień z Pocztexu. Aktualnie generowanie etykiet nadal się kręci w miejscu, a w miejscu zamówionych etykiet widzę, że dla 9 zamówień (9 etykiet) jest już wygenerowanych 13. Narzędzie nadaj wiele nie pokazało żadnego błędu, etykiety w tle same się generują podwójnie, istny cyrk.
Można prosić w końcu o jakieś informacje czy problem ten jest zidentyfikowany, czy jest opracowywana poprawka, czy można spodziewać się jakieś interwencji w temacie?
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Właśnie skończyło się generowanie etykiet - bez żadnego błędu, bez żadnej informacji. Dostałem wydruk 9 zbiorczych etykiet - jak powinno być. Tylko, że w sekcji "zamówione przesyłki" etykiet jest ... 14.
Podaje zamówienia z podwójnie wygenerowanymi etykietami:
Kolejny przykład - narzędzie nadaj wiele podało BŁĄD przy generowaniu przesyłek i kazało usunąć problematyczne przesyłki żeby wygenerować plik zbiorczy - a wchodząc w dane zamówienie ... mamy dwie nadane etykiety 🙂
@rolfa dziękuję za Twoje zgłoszenie! Przykro mi, ale jeszcze nie mamy rozwiązania, śledzę zadanie, w którym na bieżąco przekazuję Twoje zgłoszenia, więc gdy tylko otrzymam informację, że problem został rozwiązany, dam znać!
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Wracam z tematem narzędzia NADAJ WIELE, tym razem problem od kilku dni z nadawaniem wiele z przewoźnikiem InPost. W zasadzie nie udaje się praktycznie wcale nadać przez narzędzie nadaj wiele więcej niż jednej paczki. W momencie gdy mam 2 lub więcej paczek dla klienta zawsze pojawia się błąd
"Nie udało się zamówić jednej lub więcej paczek. Aby dokończyć nadawanie, popraw błędy, które są wskazane w górnej części formularza nadawania lub usuń problematyczną paczkę."
I muszę od nowa generować praktycznie pojedynczo każdą etykietę.
"Brak odpowiedzi z API InPost. Przesyłka nie została zamówiona. Spróbuj ponownie za chwilę.
Brak odpowiedzi z API InPost. Przesyłka nie została zamówiona. Spróbuj ponownie za chwilę."
Dla zamówienia chociażby 6ecc8af0-86d8-11ed-a05a-c1f100ae0105 z dzisiaj.
Jak rozumiem wcześniejszy problem z Pocztexem nadal nie został rozwiązany?
@rolfa Cześć. 🙂 Widzę, że udało Ci się nadać przesyłkę do zamówienia 6ecc8af0-86d8-11ed-a05a-c1f100ae0105. Wyżej wspominane problemy nie powinny już występować.
Rozumiem jednak, że jest inaczej i wciąż napotykasz problemy. Przykro mi, że tyle to trwa, ale muszę poprosić Cię o świeże zrzuty ekranu lub nagranie — przekażę te materiały do Działu Technicznego.