Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Blokada sprzedaży trwa kilka dni , poprawiliśmy swoje oceny, zamknęliśmy kilka dyskusji. Jesteśmy na poziomie neutralnym, w tym przypadku możemy prosić o zdjęcie blokady nam nadanej, ale oznajmiono Nam, że skoro firma o jednym NIPIE, ma RÓWNIEŻ KONTA NA ALLEGRO to one też mają się poprawić...i TYLKO WTEDY NAS ODBLOKUJĄ, tylko problem jest taki, że:
1. punkty nie współpracują ze sobą
2. nie mamy wzglądu na ich konta, na ich sprzedawany towar, opinie, oceny czy też dyskusje
3. punkty nie są w jednej nawet miejscowości 4. jaka to logika, że mamy teraz szukać po loginie, co to za punkt i oznajmić im telefonicznie, że mają ogarnąć swoje punkty, bo przez to Nas wisi?
5. Firma , firmą, ale punkty pracują na swoją ocenę, jak mamy wpływać na inne? Jak nie są połączone z moim kontem, z moim punktem sprzedaż
6. Cytuję "Dzień dobry,
widzę, że udało się poprawić jakość sprzedaży na tym koncie. Sprawdziłam jednak pozostałe Państwa konta i na jednym z kont (nie będę podawać) jest negatywny komentarz, który wymaga wyjaśnienia. Sprawa dotyczy Klienta (nie będę podawać) . Proszę o informację jak został rozwiązany problem Klienta? Jeśli była korespondencja z tym użytkownikiem, proszę o jej przesłanie." po skontaktowaniu się poprzez właściciela całej spółki z punktem który działa zupełnie odrębnie od naszego dostałem wiadomość iż powyższy użytkownik posiada zawieszone konto, punkt na którym została wystawiona ta opinia nie jest w stanie się od niej odwołać a my przez to jesteśmy zablokowani. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Moderacja nie odniesie się do tego, ma blokadę wypowiadania. sprawę tylko wyjaśnisz z działem bezpieczeństwa.