Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, bardzo proszę o rozjaśnieniu mojej sytuacji odnośnie zablokowania moich środków . Jestem starszą kobietą ,jestem emerytką i ta sytuacja jest bardzo stresująca i naraża mnie na pogorszenia mojego zdrowia. Codziennie musze używać leki bo żyć w takiej presji nie mam już sil . Trzy tygodni temu 17 wrz. PayU zablokował wypłatę. W celu weryfikacji trzeba było wysłać skan jednego dokumentu, okazało się jednego nie wystarczy. Wysłałam cztery. Allegro promuje weryfikacje w 2-3 dni, ale to jest kłamstwo. Wysłałam kilkanaście zgłoszeń do Allegro i do PayU... zero zaangażowania. Dokładnie [edycja] nie odpowiada na zapytania, dla czego Allegro nie ma wpływu na tego człowieka [edycja], który ukradł moi środki. Weryfikacja odbywa się zgodnie z ustawa o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu. To znaczy ze jestem podejrzana ? Do 14 dnia musze rozliczyć się z Allegro 6246,36 zł., a zablokowane mam 8829,94 zł.. Ja nie posiadam tej kwoty, i co dalej Allegro zablokuje mi konto z powodu "brak opłaty"? Najważniejsze pytanie brzmi tak: czy Allegro zgodnie z PRAWEM może pobierać opłaty ( to znaczy współpracować) od osoby podejrzanej w popełnieniu przestępstw ? Art.18. Kodeks Karny, (współsprawstwo). @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Dość często się zdarza, że tak długo to trwa i są schody. U mnie był problem na lini Allegro Przelewy24 gdzie Allegro nie przesłało wszystkich dokumentów do Przelewy24 i weryfikacja miała status w trakcie. Proponuję skontaktować się bezpośrednio z PayU i dowiedzieć się w czym problem > u mnie pomógł kontakt bezpośredni.
Dziękuje za pomoc. Kontakt bezpośredni nie działa. PayU nie tłumaczy na czym polega problem. Jesteśmy po prostu złe traktowani. A problem tworzy PayU. Jestem ciekawa kto na to pozwala?
Cześć, @allesweetdreams. Przykro mi, że znalazłaś się w takiej sytuacji.
Sprawa jest rozwiązywana w prywatnej korespondencji mailowej, o numerze 44968116. Tylko w ten sposób możemy wyjaśnić kwestię weryfikacji, ponieważ zależy nam na bezpieczeństwie Twoich danych. Poprosiłam doradcę o pilny kontakt w tej samej korespondencji mailowej.
Proszę, abyś nie udostępniała na forum danych innych osób, które nie wyraziły na to zgody.
07.10.2024 wysłałam kolejne zapytanie w prywatnej korespondencji mailowej, o numerze 44968116 do doradcę Allegro, do doradcę PayU. Zero odpowiedzi. To nie może trwać wiecznie. Ktoś musi zareagować na problem, który tworzy PayU. Wspominałam wcześniej o tym, ze boje się blokady konta za brakiem rozliczenia z Allegro
@allesweetdreams, rozumiem, że to dla Ciebie ważny temat. Poprosiłam o szybką weryfikację i wiadomość w zgłoszeniu 44968116. Proszę jeszcze o cierpliwość.
Kilka razy prosiłam o podaniu terminu zakończenia weryfikacji. Zero odpowiedzi, zero informacji. Kto to zorganizował ?
@allesweetdreams, nie jestem w stanie wskazać konkretnego terminu sfinalizowania tej sprawy. Zapewniam Cię, że nam również zależy na szybkim rozwiązaniu. Nie mamy jednak wpływu na szybkość weryfikacji przez operatora. Poprosiłam już o pilne zajęcie się Twoją sprawą.
Otrzymałam odpowiedz od PayU Poland: "przepraszamy za długi czas oczekiwania. Sprawa jest w trakcie konsultacji. " Kolejne zapytanie: JAKA KONSULTACJA ??? Ja nie złożyłam wniosek o udzieleniu kredytu czy pożyczki. Ja tylko proszę o wypłacie moich pieniędzy. Konsultują się wypłacić czy nie ???