Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
Sprzedaję towar o krótkim terminie przydatności. Każdy dodatkowy dzień transportu obniża jakość moich produktów. W przypadku DPD i Inpost ponad 90% przesyłek jest dostarczanych w następnym dniu roboczym, pozostałe w drugim dniu. Odbiór paczek od nas zawsze bezproblemowy.
W dniu 8.07.2024 zamówiłem odbiór paczek Allegro One Kurier z datą odbioru 9.07.2024. Według tabelki jesteście w stanie odebrać paczki w mojej lokalizacji zamówione do godz. 15 w ten sam dzień. Odbiór wyglądał następująco:
9.07.2024 - kurier nie podjechał po paczki, interwencja tel. na infolinii One Kurier
10.07.2024 - kurier drugi dzień nie podjechał, interwencja telefoniczna. Podjąłem decyzję o zwrocie pieniędzy 13-u Kupującym ze względu na brak możliwości nadania towaru.
11.07.2024 - na trzeci dzień ( czwarty od dnia złożenia zlecenia) kurier podjeżdża po paczki.
Równocześnie otrzymuję informacje o opóźnieniach w doręczeniach paczek Allegro Kurier One rzędu 1-2 tygodnie, w moim przypadku oznacza to całkowite zniszczenie towaru.
Czy możecie wykluczyć z programu Allegro Delivery Sprzedających towar o krótkim terminie do przydatności. W przypadku takiego towaru niezbędne jest korzystanie z najszybszych przewoźników w Polsce, do których zdecydowanie Allegro One nie należy.
Pozdrawiam
@la_nika Chyba Ty się pytałaś co sądzimy o Allegro Delivery - to masz krótkie podsumowanie.
Problem w tym, że w moim przypadku nie dochodzi tylko do zwykłego opóźnienia dostawy. Cały towar w przypadku kilkudniowej zwłoki ulega zniszczeniu.
@RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ czy w takim przypadku też wypłacacie odszkodowanie, widzę że coraz ciekawiej się robi, przymusowa dostawa = straty finansowe, straty wizerunkowe, utrata klientów 😞