anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zaginione przesyłki - co dalej? Prośba o poradę zaawansowanych sprzedawców

ROE_AUTO
#10 Popularyzator#

Witam,

W ostatnim czasie zaczęły ginąć nasze przesyłki wysyłane Pocztą Polską.

Pytanie co robicie w takich sytuacjach? Paczki są już w transporcie ponad tydzień.

Zgłaszamy interwencje do Poczty jednak bez żadnego efektu.

Klient oczywiście chce zamawiany towar.

Najlepszym rozwiązaniem było by wysłanie nowego produktu jednak nie zawsze można liczyć na uczciwość ze strony kupującego i w momencie jak paczka się znajdzie to klient będzie miał dwa produkty w cenie jednego.

Pytanie jak radzicie sobie w takich sytuacjach?

Pozwolę sobie też oznaczyć moderatorów @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Pozdrawiam

Krzysztof

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

mdrogeria
#21 Demiurg#

Pocztowcy strajkują , paczki nie giną tylko są spore opóźnienia  ,ale allegro oczywiście problemu nie widzi . @ROE_AUTO osobiście zgłaszam problemy swojemu opiekunowi , załatwia sprawę dość szybko , jak nie masz opiekuna musisz pisać interwencję .

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@ROE_AUTO wariant 1 czekasz z klientem na rozpatrzenie reklamacji u przewoźnika miesiąc kc określa czas ustawowy na wywiązanie się z realizacji umowy na bezzwlocznie ale nie dłużej niż 30dni potem kupujący ma możliwość wyznaczyć ci termin dodatkowy po którego przekroczeniu ma prawo odstąpić od umowy. Ustawa konsumemcka natomiast termin na odstąpienie liczy od dnia doręczenia 14dni więc nie może odstapić od umowy niedoręczonego towaru wyj j.w.

2 wysylasz nowy towar / paczkę i informujesz kupującego że jeśli odbierze zgubę paczke to ma ci ją odesłać na własny koszt bo mógł nieodbierać pod groźbą zgłoszenia przywłaszczenia mienia na policji jesli tego nie zrobi. Kupujący ma znać konsekwencje. Jak potwierdzi to nadajesz 2 paczkę. 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@ROE_AUTO przykro mi, ale jet to kwestia do wyjaśnienia z Pocztą Polską i złożenie reklamacji w takich przypadkach do przewoźnika. My niestety nie jesteśmy w stanie zweryfikować, co się dzieje z przesyłkami.   

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@la_nika ale powinniście i macie moc zmienić prezentowany czas dostarczenia dla tego przewoźnika , bo to nie są odosobnione przypadki , to się dzieje  ,dla mniej doświadczonych sprzedawców jest to duży problem .

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@mdrogeria i tak robimy, podjęliśmy działania, aby pomóc w tej sytuacji - kupujący zobaczą wydłużony czas dostawy, będziemy też rzadziej wybierać dostawę Pocztex w Smart (jeśli będzie alternatywa). 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów