Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprawa w skrócie wygląda następująco:
Dzień dobry, paczka została wysłana paczkomatem. Mój kod zwrotu xxxxxxxxx. Niestety nie potrafię sobie przypomnieć dokładnej daty wysłania. Prawdopodobnie 16-18 luty. Wpisałem kod, otworzyła się pusta mała skrytka, później kazało wpisać ponownie kod i to zrobiłem, wtedy otworzyła się inna pusta skrytka. Być może to jakiś błąd po stronie inpost. Pozdrawiam
Miał ktoś podobny przypadek? Ktoś nadawał zwrot i system Inpost tego nie odnotował?
Sprawę z Inpost możemy wyjaśniać, a klientowi zwrócić pieniądze tylko na jakiej podstawie? Mamy tylko jego słowo.
W jaki sposób klient może przenieść swoje prawo do reklamowania przesyłki na nas?
@gierland Piękne dzięki za wszystkie informacje. Jestem z klientem w kontakcie. Niestety nie posiada żadnego potwierdzenia zwrotu dlatego ustaliliśmy, że złoży reklamację we własnym zakresie. Ja ze swojej strony również przedstawiłem problem firmie InPost. Telefonicznie potwierdzili, że przesyłka nie została nadana w paczkomacie. Teraz czekam na potwierdzenie mailowe. Dziwna sytuacja. Mam nadzieję, że znajdzie jakiś normalny finał. Jeszcze raz dziękuję.