Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
W dniu dzisiejszym klient oznaczył dyskusje jako nierozwiązaną gdyż wasz kurier (Allegro) zagubił gdzieś zwrot który miał do nas dotrzeć. Mimo kilku próśb w dyskusji o wypowiedzenie się w tej sprawie pracownika Allegro niestety milczycie
Dyskusja dotyczy zwrotu Zwrot nr: YXJ3/2024
Prosze o rozwiązanie tego problemu i odznaczenie dyskusji jako rozwiązanej
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
@Simplymanpl O które zamówienie chodzi?
@nat_not5bcb8621-9ace-11ef-8292-dbcaa976bcc7 zamówienie z dnia 4 lis 2024, 18:01
Przesyłka zwrotna w ramach Smart o nr A0019OXN94
Za taki zwrot kupujący nie odpowiada, to Allegro jest stroną.
@Simplymanpl Przekazałam Twoje zgłoszenie do odpowiedniego zespołu i poprosiłam o ponowne przeanalizowanie dyskusji.
Dziękuję
Właśnie klient złożył wniosek do Allegro protect ,oczywiście zwróćcie mu pieniądze bo czeka juz bardzo długo ale nie zgadzam się na doliczenie tej kwoty do mojego rachunku. To wy zagubiliście tą przesyłkę i to wy ponosicie za to odpowiedzialność.
@Simplymanpl No właśnie.😯