anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zakończenie dyskusji

MARGOokazje
#9 Pomysłodawca

 @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Witam.

Proszę o zakończenie dwóch dyskusji.

Jedna ze niby pieniądze nie zwrócone a wysłałem potwierdzenie i cisza a druga klient założył dyskusję wraz z reklamacją.

Parę dni temu wysłałem dokumenty przewozowe aby odesłał uszkodzony towar i cisza.  

 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

TechartGSM
#14 Krzewiciel

W drugim wypadku najpierw KONIECZNIE odrzuć reklamację czternastego dnia w związku z nieodesłaniem produktu, dopiero później poproś o zakończenie.

oznacz moderatorów

MARGOokazje
#9 Pomysłodawca

czyli 6 sierpnia czy 7 sierpnia?

napisane że mam czas na decyzję do 6 sierpień 2025 23:59

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@MARGOokazje w sprawie drugiej dyskusji,  powinieneś wydać decyzję reklamacyjną do 6 sierpnia, jeśli do tego czasu kupujący nie przyśle do Ciebie reklamowanego przedmiotu, możesz z tego powodu odrzucić reklamację. 
Poprosiłam o zakończenie pierwszej dyskusji oraz naszą wypowiedź w drugiej. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

MARGOokazje
#9 Pomysłodawca

ok. dzięki

oznacz moderatorów