Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Widzimy, że wraz z Sales Center Allegro oficjalnie zabija oferty wielowariantowe (które już teraz bardzo rzadko są widoczne).
Oferty wielowariantowe to jedna z niewielu rzeczy na tym portalu, która działała rewelacyjnie. Przecież pomysł jest świetny. Wystawić oferty podobne i kupujący dwoma kliknięciami kupi wszystko czego potrzebuje lub wybierze inną wersję danego produktu. Decydował o tym sprzedawca, który zarówno zna swojego klienta jak i produkt który oferuje i wie, w jaki sposób przygotować interesującą ofertę wielowariantową.
Teraz jednak oferty nie są widoczne, kupujący mają problem ze znalezieniem interesujących ich produktów.
Kiedy serwis Allegro zrozumie, że oferty produktowe to zwykły bubel? SI nie jest na takim poziomie by poprawnie klasyfikować produkty. Wymagane by było specjalistyczne ukierunkowane uczenie w każdej dziedzinie, co na chwilę obecną jest niewykonalne. Natomiast wypuszczanie takiego czegoś na produkcję uważamy za skandaliczne.
Zamiast ładnych aukcji wielowariantowych, gdzie kupujący mógł wybrać dokładnie to co chciał mamy takie coś:
Widać jeden produkt, sortowany po najmniej ważnym parametrze (alegorycznie to tak jakby przy ofercie wielowariantowej koszulek zamiast po ich rozmiarach sortować je po ich wadze).
Sortowanie wędek powinno być po ich długości, jednak co to za różnica, Allegro przecież lepiej się zna i na wędkarstwie i na elektronice i w każdej innej dziedzinie.
Jednak niech będzie, nie ma ofert wielowariantowych, są produktowe. Tyle, że to też nie działa i to już od roku!
Zgłaszanie takich błędów to też bezsens, bo i tak nic nie poprawiają.
Dlaczego serwis Allegro utrudnia zakupy i sprzedaż na swojej platformie?
P.S.
Na ofertach wielowariantowych widać znaczący spadek sprzedaży (chodzi głównie o drobne produkty, które Klienci kupowali grupowo i zamawiali tak by uzyskać tanią wysyłkę Smart!). Może i pełny obraz Allegro mówi o zyskach spółki, jednak ciężko jest w jakikolwiek sposób uzasadnić jakoby ta decyzja miałaby pozytywnie wpłynąć na sprzedaż.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Sami sobie tą decyzją strzelili w kolano ,teraz coraz częściej jak ktoś ma problem ze znalezieniem tego co mu potrzeba pyta sprzedawcę ,dogadują się a zakup idzie prosto ze sklepu . Jest wtedy tańszy a sprzedawca też zadowolony po nie musi oddawać wysokich prowizji .
@esturion_pl napisz proszę, w jaki sposób zgłaszasz sugestie dotyczące wariantów produktowych?
Można to zrobić oprzez uzupełnienie pliku (do pobrania w tym artykule) i przesłanie go za pomocą formularza. Osoby zajmujące się katalogiem weryfikują te zgłoszenia i wprowadzają zmiany w wariantach produktowych.
Droga Moniko,
tzw. osoby zajmujące się katalogiem niczego nie weryfikują i nie wprowadzają żadnych zmian. Czekanie na odpowiedź trwa dosłownie miesiącami i w naszym wypadku okazało się, że "dział ekspercki nie wyraził zgody na połączenie wariantów".
To absolutnie nie działa. Rozmowa z "ekspertami" to strata czasu. Przecież oni się nie znają na naszym asortymencie. Skąd mają mieć więc wiedzę co i z tym ma być połączone?
Zresztą próbowaliśmy trzy razy na kilku ofertach, ciągle było źle nawet po tych "poprawkach" więc to strata czasu.