Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Do tej pory zawsze było tak, że jeśli kupujący nabywał kilka różnych przedmiotów, to do każdego zakupu przychodził jeden mail potwierdzający (sprzedałeś przedmiot przez kup teraz ....), a na koniec ewentualnie zbiorczy FOD i potwierdzenie wpłaty. Od wczoraj przy zbiorczym zakupie przychodzi tylko jeden mail nt. pierwszego przedmiotu z listy (plus FOD i podliczenie). To jakaś awaria - czy kolejne "usprawnienie"?
taaaa, od wczoraj widze to samo , niemniej nie przeszkadza mi to .
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ coś przegapiłem??
Od kilku dni nie otrzymuję wszystkich wiadomości o sprzedaży na maila.
W sensie jeżeli ktoś kupi u mnie kilka produktów to na maila o sprzedaży otrzymam tylko dla jednego produktu.
Tak ma być czy coś nie działa?
Zajrzałem tutaj właśnie z tego samego powodu. Również nie przychodzi wszystko, tak jak kiedyś.
Musi być jakiś problem bo też mi nie przychodzą maile wszystkich przedmiotów sprzedanych. Dziś np jedno zamówienie na dwa różne przedmioty a mail przyszedł tylko dotyczący jednego przedmiotu.
@mako_poznan może wprowadzili zapowiadane zmniejszenie ilości maili które przychodzą na skrzynkę ?
To niech przyjdzie jeden mail " sprzedałeś kilka przedmiotów z allegro" i w treści maila wymienione te produkty. Tak jak są wymienione w pozostałych mailach typu "Allegro finanse".
@mako_poznan czy faktycznie taka forma byłaby dla Was wygodna? Nie potrzeba wysyłać wszystkiego osobno?
@fixxxer_beny jak dla mnie forma z "wadą" była lepsza- czytelniejsza.
1 Mail sprzedałeś przedmiot ( niezaleznie od ich ilosći)
2 Mail kupujący wybrał sposób zapłaty
3 Mail kupujacy zapłacił
To jak wygląda zamowienie, co zostało sprzedane itd można spokojnie z poziomu allegro zobaczyć
Handlując drobnymi przedmiotami czasem rano mam na mailu 500 wiadomości. Nie ma potrzeby aby jeżeli ktoś kupuje na 50 aukcjach przychodzilo 50 maili. Ja sosobiście i tak ich nie czytam.
Jeśłi do kazdego zakupu przychodziłyby 3 maile ( a nawet dwa) Kupujący wybrał sposób zapłaty oraz kupuyjący zapłacił - moim zdaniem zupełnie by wystarczyło .Reszta jak dla mnie niepotrzebna i doskonale widoczna z poziomu zakładki zamówien allegro.
No i oczywiście konieczne są maile o zakonczeniu danej oferty ale akurat z tym nie było problemu tym razem.
cześć @kostas11 z tą zmianą działam na różnych frontach i widzę, że są efekty 🙂
Cześć 🙂 @TomBanknoter odpowiadam za maile po transakcji - jedyną zmianą jaką robiliśmy była zmiana u kupujących - dostają jednego zbiorczego maila dla wszystkich zakupów, niezależnie od tego od ilu sprzedających zamawiane były produkty. Dodatkowo, jeśli kupujący zapłacił w ciągu 180s, to również dorzucamy tę informację do jednego zbiorczego maila i nie wysyłamy już osobnej wiadomości dot. płatności.
Sprawdzamy, co się stało, ale prawdopodobnie to coś u nas 😕 działamy nad poprawką.
A przy okazji - co myślicie, żeby pozbyć się części maili generowanych po transakcji u siebie? Czy nadal potrzebne są maile wysyłane po wyborze metody dostawy, po zakupie i po otrzymaniu pieniędzy? Czy nie powinniśmy podchodzić podobnie jak w przypadku sprzedających - w miarę możliwości 1 maila per transakcja?
@fixxxer_beny już był temat poruszany w 2020 r. Mi jako sprzedawcy wystarczy jeden o zapłacie w razie co, poco tyle, jako kupującemu też wystarczy jeden po płatności 🙂
@fixxxer_beny Owszem, wystarczyłby jeden email, ale ze wszystkimi przedmiotami zakupionymi przez danego klienta. Raczej bym nie łączył kilku kupujących do jednej wiadomości.
@fixxxer_beny jak dla mnie może być 1 e-mail do transakcji , nawet lepiej , ale NA MIŁOŚĆ .... ZACZYNAJĄ MI WCHODZIĆ MAILE ZAKUPOWE Z WCZORAJ , MAM JEDEN MĘTLIK W W SKRZYNCE !!!
Dokładnie, rura się odetkała. Nowe przychodzą w prawidłowej formie, i jeszcze zaległe z wczoraj 🙂
@fixxxer_beny Osobiście często korzystam z danych zawartych w wiadomości "Sprzedałeś przedmiot przez Kup Teraz ..." a to z powodu weryfikacji danych do dostawy lub kontaktu z kupującym.
W wiadomościach "Allegro Finanse - Kupujący xxxxxx wybrał sposób zapłaty i dostawy w ofertach ..." jest adres i telefon odbiorcy, który jest wpisywany podczas zakupu i może być różny od podanego przy rejestracji. Jeżeli są problemy z kontaktem z sprzedającym to można jeszcze sprawdzić kontakt podany przy rejestracji konta.
Oczywiście mogłaby być jedna wiadomość, ale musiałaby zawierać wszystkie dane potrzebne to sprawnej sprzedaży.
@fixxxer_beny Po ustaniu fali zaległych wiadomości nowe zamówienie weszło "wszystko dwa razy"
@fixxxer_beny to jakiś koszmar , siedzę i usuwam wczorajsze zakupy.
Poza tym jeden e -mail do transakcji jak dla mnie powinien być jako bezpiecznik . Bywa ,że w ,,zamówieniach ,, się pićknie i krótka droga do przegapienia zamówienia , a tak pozostaje jeszcze nie usunięta wiadomość w skrzynce .
cześć, czy można przywrócić opcję by sprzedający - mogli otrzymywać osobną wiadomość email do każdego zakupu?
Bardzo dużo zamawiamy na allegro z kilku kont dla różnych działalności - i dzięki osobnym emailom mogliśmy w programie do poczty oznaczać sobie - czy dany towar doszedł i czy otrzymaliśmy do niego fakturę, ewentualnie wpisywać jakieś uwagi.
Może po prostu zrobić opcję by Kupujący miał wybór - czy chce łącznie zakupów opłacanych razem w jedną wiadomość, czy by zawsze dostawać osobny email do każdego zakupu u danego sprzedawcy (pomimo płatności zbiorczej). Dla nas to kluczowa sprawa, bez tego będziemy raczej zamawiać w sklepach online, bo łatwiej wtedy będzie oznaczać nam w programie do poczty fakt otrzymania przesyłki i otrzymania faktury bezpośrednio na emailu ze sklepu. To była dla nas kluczowa funkcja w allegro - bardzo ułatwiała zakupy.
Dodatkowo fajnie by było by w temacie wiadomości były oprócz nazwy sprzedającego również produkty jakie zostały kupione, tak by działało wyszukiwanie po temacie.
Cześć @ptrauto!
Chciałbym dobrze zrozumieć sytuację: kupujesz z konta typu firma i chciałbyś otrzymywać osobną wiadomość po każdym zakupie?
Pzdr!
Krzysiek