Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam dziwną sytuację z tym zamówieniem co z nim zrobić?
@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@DROGERIE24_pl zwróć całą wpłatę i wystąp o zwrot prowizji. Zwrot prowizji sprawia, że zamówienie nie jest brane do statystyk jakości.
Do InPost wystąp o zwrot pieniędzy za niewykorzystana etykietę.
Czy takie wyjście jest normalnym i regularnym zabiegiem w takich okolicznościach??
Nawet nie wiedziałem że można wystąpić o zwrot pieniędzy za niewykorzystana etykietę, czy są jakieś warunki czy z automatu zwracają środki?
Gdzie złożyć taki wniosek w Inpoście?
@DROGERIE24_pl przy zwrocie pieniędzy zwrot prowizji może nastąpić albo na żądanie albo automatycznie.
Do inpost napisz przez formularz