anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zakupy do 40zł na Smart i zwrot ich części

-orbitkownia-
#12 Orędownik#

Od czasu smart mam sporo zwrotów , nie zdziwiłoby mnie to gdyby nie to że czasem ktoś kupuję 4 takie same przedmioty a później w ramach darmowej dostawy 3 zwraca, lub kupuje kilka tanich rzeczy dokupuje zupełnie coś innego oczywiście droższego a później to co do reszty nie pasuje zwraca. poruszyłam ten temat wśród znajomych którzy nie sprzedają lecz kupują na allegro, tak o to chodzi wykupili smarta i wszystkie wysyłki mają za darmo bo nawet jak chcą coś kupić za 20zł to dokupują byle co za następne np 22 i korzystają z darmowego zwrotu. 

oznacz moderatorów
262 ODPOWIEDZI 262

www_e_sklep_pl
#11 Animator#

Dobrze, że napisałeś "handlarzyny" 😉 Nie wiem po co to napisałeś do nas? 😄 Zupełnie nie na temat... albo nieporozumienie? Na luz sobie dawno wrzuciliśmy, ale nigdy nie będziemy się godzić z promowaniem patologii (a raczej z nie robieniem niczego, aby ją ukrócić). Każdy z nas jest konsumentem i korzysta ze zwrotów, a gdy my (jako sprzedawca) popełnimy błąd, to nie dość, że przepraszamy za błąd, to jeszcze dajemy jakieś rekompensaty. Argumentacja, że są sprzedawcy i taborety, to nic nowego, ale że są kupujący i taborety to już plaga!

Piotr
oznacz moderatorów

Eltronic-
#9 Pomysłodawca#

Ja dzisiaj przeliczysz koszty obsługi,pakowania,tusz,prowizja od sprzedaży ,koszty księgowej itp itd to okazuje się,że przy takim zwrocie od klienta jesteś mocno "w plecy" z kosztami.A dlaczego zwrot darmowy? Skoro klient może skorzystać z darmowej wysyłki i mu nie pasuje otrzymany towar to jego problem- trudno, zwrot najtańszą opcją u przewoźnika jaką wybierze-np. 9,99zł InPost i koniec.Jak za drogo to proszę do sklepu stacjonarnego oglądać,mierzyć,a jak oddasz to sklep przynajmniej niema zabawy z wysyłkami.TYLKO ZWROT NA KOSZT KUPUJACEGO UKRÓCI CWANIACTWO.

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@nat_notAle po zmianie od Kwietnia będzie tego jeszcze więcej ! Jak pisał @Vryko musicie coś stworzyć bo to będzie standardowa formuła : wkładki do butów za 4PLN - kupuję 10 par i następnego dnia zgłaszam zwrot 9 par - a wysyłka darmowa... ( i zwrot też)

@-orbitkownia- @a_brod 

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

-orbitkownia-
#12 Orędownik#

@pinsplash  dokładnie tak , allegro nie będzie zwracać również prowizji od wysyłki, tak mi na Fb odpowiedziano

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@-orbitkownia-A to ciekawe... czyli od kwietnia : Klient kupuje, ja płacę prowizję za dostawę, klient zwraca a moja prowizja nie zostaje zwrócona?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

ELMIX-SHOP
#12 Orędownik#

Witaj w real ALL

 

oznacz moderatorów

Vryko
#18 Luminarz#

@pinsplash Nie znasz się. To kolejna metoda na dobicie sprzedawców. Tak ma być 😛

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@VrykoTo niestety smutny  ale najbardziej prawdopodobny powód🤔

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

Kranserwis
#8 Zapaleniec#

Najbardziej stracą klienci. Teraz kupuje 1 szt i płaci za jedną wysyłkę, kupuje 10 szt i płaci za jedną wysyłkę. Przy doliczeniu przesyłki do ceny produktu kupujący przy zakupie 2szt zapłaci za dwie przesyłki przy zakupie 3szt. za trzy. Itd.

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@nat_notNatalia pojawiło mi się takie coś :

Wykryto zbyt dużą liczbę postów (społeczność otrzymała ponad 1 postów związanych z jedną wiadomością w przeciągu 3 600 sekund) ???

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@pinsplash Komunikat pojawił się, gdy próbowałeś odpowiedzieć w wątku?

   Natalia
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@nat_nottak, w tym wątku

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@pinsplash Dzięki. Sprawdzamy czemu tak się stało.

   Natalia
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@pinsplash Jeśli problem się powtórzy, prześlij nam zrzut ekranu na adres spolecznosc@allegro.pl

   Natalia
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

dzielo05
#10 Popularyzator#

Czy ktoś z Allegro moze wypowiedzieć siew kwestii zwrotów i prowizji od zwracanych przedmiotów?

oznacz moderatorów

pogotowie-it
#13 Ambasador#

@nat_not 

Też to miałem kilka dni tremu jak pisałem z kimś w jednym wątku

oznacz moderatorów

ELMIX-SHOP
#12 Orędownik#

hehe..... za dużo piszesz.... Może musisz pisać bardziej "pozytywne" posty... Demokracja niby jest, ale ALL jest jeden (tak samo jak w PIS).

oznacz moderatorów

nauczsiegracpl
#8 Zapaleniec#

No moja klientka zamówiła flet a że do smart brakowało, który przecież my częściowo płacimy to domówiła naklejki do pianina, były zapakowane w nieprzezroczyste opakowanie, nawet ich nie otworzyła nie widziała jak wyglądają ale dostałem zwrot "nie pasuje mi" oczywista sprawa po co je zamówiła. Dramat zróbcie coś z takimi zachowaniami klientów. 

oznacz moderatorów

nalla_pl
#8 Zapaleniec#

Witam, wystarczy dodać w warunkach korzystania z smart punktu że częściowe odstąpienie od umowy pozbawia prawa do skorzystania z usługi co zgodnie z logiką powinno być z automatu.

W chwili obecnej allegro jest beneficjentem nieuczciwych praktyk kupujących - żenada !

oznacz moderatorów

BrickWorkshop
#11 Animator#

@nat_not wystarczyłoby wprowadzić warunek korzystania z darmowej przesyłki Smart dla Kupujących, że jeżeli zwracają część przedmiotów to darmowy Smart nie obowiązuje i przy zwrocie Kupujący ponosi normalne pełne koszty wysyłki. A wysyłam darmowa Smart dotyczy tylko i wyłącznie zakupu bez zwrotu. To otrzeźwiło by "cwaniaczków" i przestało by się opłacać kombinowanie. Powyższy problem był już wielokrotnie poruszany na forum Allegro Gadane a w internecie roi się od "instrukcji" i "dobrych porad" jak kupić coś za 5 zł a przedmiot otrzymać pod drzwi kurierem. Allegro zdaje sobie sprawę z tego problemu, ale nie jest zainteresowane zrobić coś żeby pomóc Sprzedającym!!!

oznacz moderatorów