Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od czasu smart mam sporo zwrotów , nie zdziwiłoby mnie to gdyby nie to że czasem ktoś kupuję 4 takie same przedmioty a później w ramach darmowej dostawy 3 zwraca, lub kupuje kilka tanich rzeczy dokupuje zupełnie coś innego oczywiście droższego a później to co do reszty nie pasuje zwraca. poruszyłam ten temat wśród znajomych którzy nie sprzedają lecz kupują na allegro, tak o to chodzi wykupili smarta i wszystkie wysyłki mają za darmo bo nawet jak chcą coś kupić za 20zł to dokupują byle co za następne np 22 i korzystają z darmowego zwrotu.
Dobrze, że napisałeś "handlarzyny" 😉 Nie wiem po co to napisałeś do nas? 😄 Zupełnie nie na temat... albo nieporozumienie? Na luz sobie dawno wrzuciliśmy, ale nigdy nie będziemy się godzić z promowaniem patologii (a raczej z nie robieniem niczego, aby ją ukrócić). Każdy z nas jest konsumentem i korzysta ze zwrotów, a gdy my (jako sprzedawca) popełnimy błąd, to nie dość, że przepraszamy za błąd, to jeszcze dajemy jakieś rekompensaty. Argumentacja, że są sprzedawcy i taborety, to nic nowego, ale że są kupujący i taborety to już plaga!
Ja dzisiaj przeliczysz koszty obsługi,pakowania,tusz,prowizja od sprzedaży ,koszty księgowej itp itd to okazuje się,że przy takim zwrocie od klienta jesteś mocno "w plecy" z kosztami.A dlaczego zwrot darmowy? Skoro klient może skorzystać z darmowej wysyłki i mu nie pasuje otrzymany towar to jego problem- trudno, zwrot najtańszą opcją u przewoźnika jaką wybierze-np. 9,99zł InPost i koniec.Jak za drogo to proszę do sklepu stacjonarnego oglądać,mierzyć,a jak oddasz to sklep przynajmniej niema zabawy z wysyłkami.TYLKO ZWROT NA KOSZT KUPUJACEGO UKRÓCI CWANIACTWO.
@pinsplash dokładnie tak , allegro nie będzie zwracać również prowizji od wysyłki, tak mi na Fb odpowiedziano
@-orbitkownia-A to ciekawe... czyli od kwietnia : Klient kupuje, ja płacę prowizję za dostawę, klient zwraca a moja prowizja nie zostaje zwrócona?
Witaj w real ALL
@pinsplash Nie znasz się. To kolejna metoda na dobicie sprzedawców. Tak ma być 😛
@VrykoTo niestety smutny ale najbardziej prawdopodobny powód🤔
Najbardziej stracą klienci. Teraz kupuje 1 szt i płaci za jedną wysyłkę, kupuje 10 szt i płaci za jedną wysyłkę. Przy doliczeniu przesyłki do ceny produktu kupujący przy zakupie 2szt zapłaci za dwie przesyłki przy zakupie 3szt. za trzy. Itd.
@nat_notNatalia pojawiło mi się takie coś :
Wykryto zbyt dużą liczbę postów (społeczność otrzymała ponad 1 postów związanych z jedną wiadomością w przeciągu 3 600 sekund) ???
@pinsplash Komunikat pojawił się, gdy próbowałeś odpowiedzieć w wątku?
@nat_nottak, w tym wątku
@pinsplash Dzięki. Sprawdzamy czemu tak się stało.
@pinsplash Jeśli problem się powtórzy, prześlij nam zrzut ekranu na adres spolecznosc@allegro.pl
Czy ktoś z Allegro moze wypowiedzieć siew kwestii zwrotów i prowizji od zwracanych przedmiotów?
Też to miałem kilka dni tremu jak pisałem z kimś w jednym wątku
hehe..... za dużo piszesz.... Może musisz pisać bardziej "pozytywne" posty... Demokracja niby jest, ale ALL jest jeden (tak samo jak w PIS).
No moja klientka zamówiła flet a że do smart brakowało, który przecież my częściowo płacimy to domówiła naklejki do pianina, były zapakowane w nieprzezroczyste opakowanie, nawet ich nie otworzyła nie widziała jak wyglądają ale dostałem zwrot "nie pasuje mi" oczywista sprawa po co je zamówiła. Dramat zróbcie coś z takimi zachowaniami klientów.
Witam, wystarczy dodać w warunkach korzystania z smart punktu że częściowe odstąpienie od umowy pozbawia prawa do skorzystania z usługi co zgodnie z logiką powinno być z automatu.
W chwili obecnej allegro jest beneficjentem nieuczciwych praktyk kupujących - żenada !
@nat_not wystarczyłoby wprowadzić warunek korzystania z darmowej przesyłki Smart dla Kupujących, że jeżeli zwracają część przedmiotów to darmowy Smart nie obowiązuje i przy zwrocie Kupujący ponosi normalne pełne koszty wysyłki. A wysyłam darmowa Smart dotyczy tylko i wyłącznie zakupu bez zwrotu. To otrzeźwiło by "cwaniaczków" i przestało by się opłacać kombinowanie. Powyższy problem był już wielokrotnie poruszany na forum Allegro Gadane a w internecie roi się od "instrukcji" i "dobrych porad" jak kupić coś za 5 zł a przedmiot otrzymać pod drzwi kurierem. Allegro zdaje sobie sprawę z tego problemu, ale nie jest zainteresowane zrobić coś żeby pomóc Sprzedającym!!!