anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zaniżanie gwiazdek

xam-pl
#9 Pomysłodawca#

1. Dlaczego kupujący może wystawić ocenę za produkt 3 gwiazdki i niżej bez opisu ?

2. Mam podejrzenia, że konkurencja kilka razy przeprowadziła na nas atak na gwiazdki. Jak mogę dochodzić swoich roszczeń ?

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Nic nie zdziałasz bo to nie łamie regulaminu . Dobrze by było aby każda ocena zaniżana była uzasadniana ale pewnie też by to wiele nie pomogło . Może być to działanie konkurencji ale raczej to zwykły klient ,który z byle powodu lub z własnego widzi mi się tak Ci opinie ozdobił.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@xam-pl I dobrze bo straszycie sądem.

oznacz moderatorów

xam-pl
#9 Pomysłodawca#

@LEW433  ? jesteś adminem ?

oznacz moderatorów

xam-pl
#9 Pomysłodawca#

@LEW433  ? jesteś adminem ? posiadasz wgląd w nasze wiadomości ? bardzo ciekawy temat do sprawdzenia skąd masz takie wiadomości...

Dodatkowo nawet jeżeli informujemy klienta, że jeżeli bezpodstawnie nasz szkaluje to będziemy dochodzić swoich praw to jest to już beee ?

Klient może sobie pisać bzdety na forum publicznym, gdy nawet towaru nie odpakował lub gdy nie potrafi go używać ? I nie mam tutaj na myśli prostego opakowania na masło, ale coś co wymaga małej wiedzy lub przynajmniej przeczytania instrukcji...

W jaki sposób według Ciebie mamy się odnieść to napisanej nieprawdy w opini do produktu ?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Opinie o produkcie jest widoczna u wszystkich, więc jak kupujący nie napisze że to kupione od Ciebie to trudno cokolwiek dochodzić, następnie każdy ma swój smak i jednemu dany produkt smakuje innemu nie, więc co chciałbyś dochodzić w sądzie na temat opinii o produkcie, inaczej ma się komentarz o sprzedającym.😐

oznacz moderatorów

xam-pl
#9 Pomysłodawca#

@LEW433 

1. Widać od kogo był kupiony towar jeżeli zostawi opis opinii. 

2. 'jednemu dany produkt smakuje innemu nie ' -> ok, ale co w przypadku gdy opinia to wyimaginowana rzeczywistość kupującego niezbyt wiele mająca wspólnego z rzeczywistym stanem produktu ? Rozumiem, że mamy pogłaskać kupującego, przeprosić, wysłać kuriera, odebrać towar i powiedzieć, że kupujący to bożek więc najmocniej przepraszamy ? Oczywiście wszystko na nasz koszt.

3. To chciałbym dochodzić, że ktoś pisze bezpodstawne krytyczne informacje często wynikające z braku podstawowej wiedzy o produkcie lub po prostu przez własne widzi mi się. Co jeżeli ktoś jestem producentem danego produktu, a ktoś ten produkt szkaluje/hejtuje bez żadnych podstaw ? Konkurencja np. ?

4. @LEW433 cały czas czekam na informację czy jesteś adminem i skąd masz informacje w temacie: "posiadasz wgląd w nasze wiadomości ? bardzo ciekawy temat do sprawdzenia skąd masz takie wiadomości." ?

oznacz moderatorów

xam-pl
#9 Pomysłodawca#

@LEW433 ?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jakie wiadomości?

oznacz moderatorów

xam-pl
#9 Pomysłodawca#
  1. @xam-pl I dobrze bo straszycie sądem. -> @LEW433 na jakiej podstawie to napisałeś ?
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Na podstawie wielu wątków w których sprzedający tak pisali tu na forum.

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@LEW433 Zaniżanie ocen ilością wystawionych gwiazdek bez uzasadnienia można traktować jak celowe rujnowanie wizerunku firmy czy danej osoby i można to zgłaszać i domagać się rekompensaty za utratę swojego dobrego imienia w sądzie.

oznacz moderatorów

xam-pl
#9 Pomysłodawca#

@LEW433 proszę podać chociaż jeden. Rozumiem, że sprzedawca ma akceptować każde widzi mi się kupującego oraz głaskać go po głowie za wszystko co robi ? Łącznie z zaniżaniem tych 'gwiazdek' ze względu na podstawowe braki wiedzy, brak przeczytania instrukcji itp. ? Ja rozumiem jak coś nie działa jak w opisie, ale w przypadku gdy marzenia kupującego nie zostały spełnione (najczęściej przy produktach do 50zł), a wszystko zgodne z opisem to wtedy kupujący może sobie pisać co chce, a sprzedawca ma milczeć ?

oznacz moderatorów

xam-pl
#9 Pomysłodawca#

@LEW433 

"Na podstawie wielu wątków w których sprzedający tak pisali tu na forum." -> możesz podać wątek ? Z chęcią znajdę tych klientów i zweryfikuje co piszą o spotkanej sytuacji na tym forum....

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@xam-pl ,,atak konkurencji ,,  nie kończy się obcięciem gwiazdek , zwykle bardziej boli .

oznacz moderatorów

Halfrunt
#19 Nestor#

Mam wrażenie że zaniżanie gwiazdek zarówno przy produktach jak i w ocenie sprzedającego często jest nieuzasadnione i dalece od logiki, ot czysta złośliwość, a nawet obnaża głupotę nabywcy jeśli ten nakreśli w czym problem.

Zawsze winny będzie ktoś inny bo klient nie potrafi być krytyczny wobec siebie. 

Świetnym przykładem będzie otrzymana kilka dni temu opinia jednego z moich produktów, u którego wadą a nawet zaletą jest niemożność łatwego otwarcia kolczyka tzw. "przebitki" zamykanej motylkiem/barankiem. Nóż tak ciężko zchodzi, że nawet inni piszą o tym w opiniach, ale wada ta staje się zaletą bo nie dochodzi do zgrubienia kolczyka. 

Teraz pinda jedna zaniżyła ocenę produktu pisząc że zgubiła kolczyki bo zatyczki same się odpadają, co jest wierutnym kłamstwem -  źle je założyła, aby tylko chwyciło, nie dociskając zatyczki do miejsc przeznaczenia, wrębu na pręcie. 

Teraz sprzedający nie ma możliwości ustosunkowanie się do takiej opinii i sprzedaż spada choć produkt dobry.

oznacz moderatorów