Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Rozmowa jak w tytule, zostałem poinformowany, że nie można zgłosić zmiany w produkcie w inny sposób niż przez formularz (który jak wszyscy wiemy od roku nie działa dla kategorii w których nie jest wymagany kod EAN) ... Czy to prawda? Odpowiadamy za dane z katalogu na które nie mamy żadnego wpływu? Jak chińskie boty dodają nam do katalogu dziwne wartości?
@sl-aw-ek Czy możesz wskazać, którego konta to dotyczy? Jeśli nie chcesz podawać loginu tutaj, możesz napisać wiadomość na adres spolecznosc@allegro.pl. W wiadomości dodaj również link do bieżącego wątku.
@w_kiwi przesłałem ale chyba bym wolał aby odpisał mi ktoś inny ... Pani też stwierdzi, że kod EAN jest wymagany nawet jak nie jest wymagany.
@sl-aw-ek Konsultuję prawidłowość odpowiedzi, jaką otrzymałeś od doradcy, z odpowiednim zespołem.
@sl-aw-ek Otrzymałam informację, że zaszło nieporozumienie, z powodu trwającej awarii formularza zgłaszania błędów dla niektórych kategorii. Doradca został już poinformowany. Proszę napisz do doradców ponownie, możesz powołać się na bieżący wątek.
Szkoda że sprzedawcy mylić się nie mogą i drobne nieporozumienie może skutkować blokadą konta.
@w_kiwi "możesz powołać się na bieżący wątek" ... może później znajdę screen z innej rozmowy z doradcą w której zostałem "poinformowany", że to co jest tutaj to sobie mogę wsadzić.
@w_kiwi Wracam zgodnie z moimi przypuszczeniami. Teraz pojawia się pytanie czy to jest z waszej strony @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ celowe działanie? Bawi was robienie ze sprzedających "głupich" czy o co chodzi?
Odpowiedź na zgłoszenie nr "41695926" - opisane, że nie da się zmodyfikować produktu przez formularz bez kodu EAN, link do tego wątku, odpowiedź oczywiście bez zaskoczenia.
"dziękuję za wiadomość.
Jeśli nie zgadzają się Państwo z tym, że w produkcie znajdują się kody EAN, to proszę o zgłoszenie tego poprzez opcję [Zgłoś błąd w produkcie].
Niestety poniższej odpowiedzi nie mogę potraktować jako zgłoszenie."
dzięki 😉
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ rozumiem, że w takim razie jednak nie mamy możliwości zgłosić błędu w produkcie?
@sl-aw-ek przepraszam za tę sytuację! Ponownie napisałam do Doradców z prośbą o wyjaśnienie tej sytuacji. Dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
@la_nika Ty dostaniesz odpowiedź, że doradca powinien przyjąć zgłoszenie zmian, ja odpowiem znowu dodam link do Twojej odpowiedzi, na co znowu dostanę odpowiedź aby zgłosić przez formularz 🤔 Pewnie będziemy sobie tak pisać przez rok jak tutaj:
https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/wymagany-gtin/m-p/772880#M159530
Bardzo przepraszam @sl-aw-ek, że to tak długo trwa!
Za informacje w produkcie z którego korzystaliśmy jako przykładu, zmiany nie zostały wprowadzone przez innych sprzedających, ale system połączył duplikaty produktów i to spowodowało m.in. wiele kodów EAN w produkcie. Ustaliłam z działem zajmującym się katalogiem produktów, że zgłoszone przez Ciebie zmiany zostaną wprowadzone, ale konieczne będzie podesłanie listy produktów, w których widzisz nieprawidłowości z wypisanymi parametrami do zmiany. Zespół zajmujący się katalogiem sprawdzi każdy z nich i poprawi je.
Aby uniknąć nieporozumień podczas zgłoszenia sprawy przez formularz, prześlij proszę te dane na adres spolecznosc@allegro.pl (w treści wiadomości wklej proszę link do tego wątku na forum), przekażę je dalej i dopilnuję, aby zmiany zostały wprowadzone.
Sugeruję przesłać tę listę w formie tabelki w której znajdą się kolejno rubryki: ID produktu, nazwa parametru do poprawy, prawidłowa wartość. Są to niezbędne informacje do wprowadzenia zmian.