anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zawartość miniaturki produktu

czystakropla_pl
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry wszystkim,
czy umieszczanie zdjęcia karty gwarancyjnej będącej zawartością paczki wysyłanej do klienta jest zgodne z regulaminem ? Zdjęcie okładki bez zawartych warunków gwarancji oraz danych kontaktowych. Jedynie logo i napis "karta gwarancyjna". Kiedyś otrzymałem odpowiedź, że jeśli jest to zawartość paczki to może to być umieszczone na miniaturce a dzisiaj już otrzymałem odpowiedź, że jest to niezgodne z regulaminem. @Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  Będę wdzięczny za doprecyzowanie tego co może zawierać miniatura a czego nie.

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@czystakropla_pl Zgodnie z zasadami na miniaturce ma znajdować się rzeczywisty produkt i opakowanie. W tej sytuacji radziłabym usunąć zdjęcie karty gwarancyjnej. Informację na temat gwarancji możesz umieścić w zakładce Gwarancja. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

czystakropla_pl
#7 Wielbiciel#

czystakropla_pl_1-1744112339901.jpeg



To jak to w końcu jest ? Bo zauważyłem, że jeśli problem dotyczy naszych ofert to karty gwarancyjnej nie może być na miniaturce. Jeśli natomiast chodzi o innych sprzedawców to już nie ma z tym problemu.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@czystakropla_pl podaj proszę numer zgłaszanej oferty. Na miniaturze powinien być widoczny sprzedawany produkt, a informacja o gwarancji powinna zostać umieszczona w osobnej zakładce. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

czystakropla_pl
#7 Wielbiciel#

przykładem oferty jest np 12436040647. Tutaj wszystkie oferty sprzedawcy posiadają kartę gwarancyjną na miniaturce tak jak było w naszym przypadku. Z tą różnicą że my mieliśmy z tego tytułu problem a zgłoszenia przeciwko niemu nie przynoszą efektu

sprzedawca też zgłaszał nasze oferty dlatego z czystym sumieniem udostępniam 😉

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@czystakropla_pl Poprosiłam o weryfikację wskazanej oferty i otrzymałam informację, że miniaturka nie narusza naszych zasad. Karta gwarancyjna widoczna na grafice jest w zestawie, więc sprzedawca może ją pokazać.

Czy w opisie Twoich ofert była informacja o tym, że karta gwarancyjna wchodzi w skład zestawu?

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

czystakropla_pl
#7 Wielbiciel#

W niektórych ofertach była taka informacja a w innych nie. Nie miało to znaczenia. straciliśmy już kupę czasu na poprawę miniaturek. Standardem jest to, że każdy konsultant odpowiada coś innego a ograniczenia zostały nałożone w postaci odebrania oznaczeń Top Oferta co na dzień dzisiejszy jest bardzo ważne w produktyzacji

oznacz moderatorów

megii_ss
#12 Orędownik#

skoro na miniaturce ma się znajdować rzeczywisty produkt to dlaczego akceptujecie oferty w których na miniaturce jest kilka sztuk przedmiotu a w ofercie jest zapis o wyborze koloru lub na miniaturce jest przekreślony jeden z elementów, takich ofert jest wiele

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@megii_ss Skorzystaj z linku "Zgłoś naruszenie zasad", żeby przekazać takie oferty do weryfikacji. Jeśli weryfikacja potwierdzi nieprawidłowości, podejmiemy odpowiednie działania.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

megii_ss
#12 Orędownik#

Pani chyba sama nie wierzy w to co pisze - oferty zgłaszane na bieżąco - mam oferty dodane do obserwowanych i od prawie 3 tygodni nie dzieje się z tym absolutnie NIC ! - czyli są równi i równiejsi ?
Chyba że tak "szybko i sprawnie" działacie ?

 

oznacz moderatorów

maxr01
#18 Luminarz#

haha... dobre....

Ja już to wielokrotnie przerabiałem - podobnie jak i inni.

Zgłaszanie przez formularz nic nie daje - w szczególności jeśli chodzi o "dużych" sprzedawców, którzy mają wystawione bardzo duże ilości aukcji. Takie zgłoszenia po prostu idą "w kanał". Nic nie dzieje się z nimi.

Ale jak to jest jakiś "mały sprzedawca" - to oczywiście działania są natychmiast podejmowane i Allegro jest skłonne usuwać aukcje nawet z absurdalnych powodów.

Co trzeba zrobić?

Ano trzeba zgłaszać takie aukcje na Allegro Gadane, niestety - trzeba wpisywać numery aukcji, nie da się zgłosić aukcji typu: sprzedawca "123456" wystawia aukcje niezgodne z regulaminem.

Na AG będzie info i będzie można sprawdzić, co Allegro zrobiło z taką aukcją.

Sprzedawca ma aukcji np. 20 tys., z czego połowa niezgodna z regulaminem - musisz zgłaszać każdą z osobna - tak są chronieni ci sprzedawcy.

 

Ano trzeba je "upublicznić" - czyli

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów