Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć.
Dostałem dziś wiadomość, która zmroziła mi krew w żyłach (szczególnie biorą pod uwagę okres przedświąteczny) 😉 :
"Zawiesiliśmy Twoje konto ze względów bezpieczeństwa. Musimy się upewnić, że korzysta z niego uprawniona osoba i jest ona w posiadaniu towaru oferowanego na sprzedaż.
Co to dla Ciebie oznacza
Usunęliśmy wszystkie wystawione oferty i anulowaliśmy oferty kupna złożone w licytacjach. Nałożyliśmy również czasowe opóźnienie wypłaty środków z Allegro Finanse na czas weryfikacji konta (Regulamin Allegro załącznik 7a, art. 2.2. oraz załącznik 7b, art. 3.2.).
Co należy zrobić
Prosimy Cię o potwierdzenie Twojej tożsamości oraz możliwości pozytywnej finalizacji transakcji. W tym celu prześlij nam:
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Pozdrawiam
@igipp Cześć. 🙂 Im prędzej prześlesz dokumenty, tym szybciej Dział Bezpieczeństwa zweryfikuje Twój przypadek i będzie mógł odblokować sprzedaż. 🙂
Już wysłane 🙂
Wysłałem 5 zdjęć towaru (w kartonach i jako poszczególne towary). Nie jestem w stanie sfotografować każdego towaru oddzielnie, bo jest tego multum.
W tej weryfikacji chodzi o to żeby sprawdzić czy mam w ogóle towar czy każda aukcja z osobna powinna być zwieńczona zdjęciem?
PS. tak +/- z Twojego doświadczenia, jeśli zdjęcia będą satysfakcjonujące to sprawa może być zamknięta wciągu 1 dnia?
dzięki
@igipp Tak, żeby sprawdzić, czy rzeczywiście masz towar (sam rozumiesz, nowe konto, dużo ofert, to kwestia bezpieczeństwa naszych klientów).
Weryfikacja trwa w zależności od liczby zgłoszeń, a nie mam dostępu do tego, ile ich obecnie jest, dlatego niestety nic nie mogę Ci obiecać, ale myślę, że jutro powinieneś dostać odpowiedź. 🙂
@ko_alka @Chińczycy którzy mają konto od miesiąca i po 15000 ofert też muszą wysyłać zdjęcia z towarem?
@komis-bell Oczywiście, zagraniczne konta również są weryfikowane, nie są wyjątkami.
@ko_alka A co w przypadku kont, które sprzedają w oparciu o dropshipping?
Mnie to akurat nie dotyczy ale jestem ciekawy jak wygląda wtedy sytuacja takiej weryfikacji.
@igipp W takim przypadku Dział Bezpieczeństwa prosi o umowy lub potwierdzenia współpracy z np. hurtowniami 🙂
Cześć, może mogłabyś mi odpisać lub inni moderatorzy, dlaczego dzial bezpieczeństwa nie odpisał mi na pytanie o zawieszenie mojego konta ?
Po wysłaniu zdjęć nie odpowiedzieli, że zdjęcia są OK lub NOK a odpisali, że zajmą się tym w najbliższym dniu roboczym, mimo że spojrzenie na zdjęcia przesłane prze ze mnie zajmuje tyle samo co napisanie maila.
Odnoszę już wrażenie, że jako nowy sprzedający korzystający z 0% prowizji za sprzedaż ( posiadam nawet dobry obrót) może opłaca się weryfikować moje konto jeszcze przez ten weekend aby juz nic nie sprzedawać? Nie wiem to tylko moje domysły. Chciałbym wierzyć, że się mylę.
Czy mogłabyś odpisać dlaczego wyczuwam opieszałość z ich strony?
Pytałem również dwu lub trzykrotnie o powód zawieszenia konta (wyrywkowa weryfikacja czy byl jakis powqzny powod)? Znów dostałem mail jakby wklejony.
Dodatkowo Ja przesyłam pelne zdjęcia dowodu osobistego z wrażliwymi danymi a nikt nie raczy nawet przedstawić się z nazwiska.
Czy ktoś jest w stanie pomóc w takiej sytuacji ?
@igipp przykro mi, ale nie jestem w stanie przyspieszyć tego procesu.
Dział bezpieczeństwa odpisuje w kolejności przesyłanych zgłoszeń, mogę jedynie dodać, że przesyłanie kolejnych zgłoszeń może tylko wydłużyć otrzymanie odpowiedzi. Sama nie mam dostępu do przesłanych przez Ciebie plików, więc nie mogę odpowiedzieć, czy są wystarczające. Bardzo proszę poczekaj na odpowiedź w wiadomości e-mail.
Zapewniam, że nie jest to celowe działanie, nam również zależy, abyś mógł sprzedawać i miał dobre wyniki, dlatego w ogóle oferujemy Program Powitalny.
@la_nika Dzięki za odpowiedź.
Wiem, że osoba spoza DB nie jest w stanie rozwiązać mojego problemu i nie proszę o jego rozwiązanie.
Chciałbym się tylko dowiedzieć i zrozumieć ich logikę działania, ponieważ:
Problem jest w tym, iż osoba z działu bezpieczeństwa napisała mi mail (czyli moje zgłoszenie dostało się do ich kolejki) ale w treści nie było ani słowa o powodzie zawieszenia/przesłanych plików itd. Widniało tam tylko stwierdzenie, że zajmą się tym w następny dzień roboczy...
Dlaczego więc osoba, która napisała takiego maila, nie przeszła do meritum sprawy tylko traciła czas na nic nieznaczącą wiadomość? Nie mogę tego zrozumieć 😕
Reasumując moja wiadomość była już odpowiedzią na poprzednią korespondencję a nie nowym zgłoszeniem, a niestety kazano mi dalej czekać.
Nawet nie odpisano mi czy pliki, które przesłałem ( jeśli będą dobre) to wszystkie formalności, które muszę dopełnić...
@la_nika @ko_alka
A czy jesteś w stanie napisać mi proszę jaki jest powód zawieszenia mojego konta?
Widziałem w poprzednich tematach, że moderatorzy mogą mieć takie informacje.
Dodatkowo czy odpisywanie maila przez Dział Bezpieczeństwa o treści "... Dołożymy wszelkich starań, aby zostały one zweryfikowane w ciągu najbliższego dnia roboczego. Proszę oczekiwać na odpowiedź w sprawie wyniku wspomnianej weryfikacji. "
To normalna procedura?? Czy nie łatwiej by było po prostu odpisać?
Czy DB nie pracuje w weekendy? Nie chce mi się w to wierzyć.
Jestem poddenerwowany zaistniałą sytuacją a z ich szeregów nikt nie jest w stanie po ludzku napisać co i jak...
Może Ty @w_kiwi lub ktoś z innych moderatorów może mi odpisać na moje wątpliwości?
Pzdr. PP
@igipp dział bezpieczeństwa weryfikuje jak chce, pracuje kiedy chce i odzywa się jak ma ochotę. W skrajnych przypadkach potrafią nie odezwać się wcale mimo, że ty im 50 wiadomość napiszesz oni uważają że jest tak jak ma być i nie odpiszą już nigdy. To takie państwo w państwie resztę domyśl się... czyli jak zweryfikują to będzie okres przedświąteczny dla nich to a co to wystające...
@igipp rozumiem, że jest to dla Ciebie stresujące, ale nie jestem w stanie pomóc.
Wiem tylko, że Twoje konto zostało zablokowane ze względów bezpieczeństwa i wymagana jest dodatkowa weryfikacja. Nie znam procedur Działu bezpieczeństwa, natomiast wysłana wiadomość, którą cytujesz ma być potwierdzeniem otrzymania dokumentów, tak to interpretuję. Gdybyś nie otrzymał żadnej informacji (również informacji o przewidywanym czasie weryfikacji) pewnie bardziej byś się niepokoił.
A czy ktoś w ogóle ich kontroluje? Ma nad nimi władzę?
Czy w momencie gdy u nich spotkam się ze ścianą to "Do widzenia" i tyle?
Czy ktokolwiek wie w jakich godzinach i w jakich dniach pracują?
Co z pieniędzmi, które mam zablokowane? Jest ich trochę na koncie (allegro już pobrało swoje prowize i opłaty).
Kiedy będę mógł je wypłacić?
Tak dużo pytań - a tak mało odpowiedzi. Od nich jak na razie dostałem same maile wklejone z szablonu 😕
Pzdr.
@igipp 1 nikt ich nie kontroluje robią co chcą lub udają że robią co chcą, 2 niejeden spotkał się z murem żelbetowym zbrojonym ściana to pikuś, 3 nikt nie wie kto tam pracuje i kiedy i czy ma jakieś kompetencje. 4 co do kasy to jak zamkniesz konto na allegro to będą się musieli z tobą rozliczyć. 5 po tym co na forum można poczytać o tym co potrafią wyprawiać to ten dział bezpieczeństwa to jakiś nieśmieszny żart
Mnie wczoraj spotkała również taka sytuacja. Konto mam od prawie 20 lat. Często korzystam z allegro sprzedaż/kupno, jestem też zautoryzowany przez PayU itd. I nagle moje aukcje zostają zablokowane, totalnie bez powodu, a oferty kupujących wycofane. Zamiast blokować konta wypadałoby skontaktować się ze mną. Weryfikacja? Przecież mam konto zweryfikowane przez bank w PayU.
@komis-bell nie odnowią asortyment na nowym na 2 dzień
@komis-bell a ile było przypadków jak chińczyk handlował wirtualnym towarem i dopiero po interwencji innych sprzedających konta były blokowane.