Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie wiem czy ktoś się spotkał z czymś takim ale klient założył nam dyskusję z powodu "mam problem z odesłaniem produktu". Sęk w tym że zrobił to kilka godzin po tym jak wysłaliśmy mu towar więc nie dziwie się, że nie mógł go odesłać, skoro paczka była dopiero na bazie u naszego kuriera w drodze do klienta. Odpisałem mu mailowo (oczywiście brak odpowiedzi) bo w dyskusji się nie da zrobić nic:
Ktoś może się orientuje gdzie tu można coś odpowiedzieć? Zgłosiłem sprawę do allegro razem z tym screenshotem ale im się nie śpieszy a nam licznik bije i zamiast pomocy dostajemy od allegro ponaglającego maila:
Twoja sprawa jest rozwiązywana mailowo, nadałem jej priorytet. Natomiast nie widzę sensu powielania zgłoszeń w tym samym temacie.
@gdvorek
a ja widzę. Czasem rzeczy zgłoszone tutaj, publicznie, nagle dają się załatwić. A zgłoszone przez formularz jakoś niekoniecznie. Albo zajmuje to więcej czasu.