Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ponieważ nie wierzę, w tak dużo przypadków w jednym miejscu opisuję sytuację jako ostrzeżenie dla innych sprzedających! A może ktoś ma pomysł jak rozwiązać taki problem?
Dwie klientki zamówiły jednego dnia 2 różne produkty (jako osobne zamówienia), ale które wpadło do systemu praktycznie jedno po drugim. Dla ułatwienia jedna kupiła produkt A(tańszy), druga produkt B(droższy). Obie Panie mają tak samo na imię ( inne nazwiska), obie mieszkają w tym samym mieście, ba! zamówienia były wysłane do paczkomatów, które są oddalone od siebie o jakieś 1,5 km. A to nie koniec zbiegów okoliczności!
Po kilku dniach Pani która zamówiła droższy produkt B, otwiera dyskusję, że zamiast produktu B otrzymała produkt A, który zamówiła ta druga klientka i wysyła zdjęcie swojego paragonu, ale obok jest produkt A a nie B.
W takim przypadku oczywiście jako sprzedawca muszę dosłać ( zamienić) produkt. Kwestia tego, że produkt B jest 5 razy droższy niż A, a ja w żaden sposób nie mogę udowodnić, że nie nastąpiła pomyłka przy wysyłce bo na kamerach przemysłowych nie widać dokładnie danych więc ciężko je rozróżnić ( obie Panie mają tak samo na imię, obie zamówiły jednego dnia i zamówienia były realizowane w tej samej miejscowości więc ciężko coś wykluczyć jeżeli obraz nie jest dosłownie HD 😉 ) W ten sposób Panie zamiast jednego produktu B ( który jest droższy) mają dwa
Oczywiście, klientka, która zamówiła produkt A twierdzi, że wszystko było ok z jej paczką i otrzymała zamówiony produkt.
Czy ktoś ma pomysł, czy w takim przypadku można coś zrobić i nie uznać tego typu reklamacji, a jednocześnie zamknąć dyskusję?
Czy ktoś może się spotkał z tego typu procederem?
@MOMAZU Dwie kobiety o identycznych imionach mieszkają w tym samym mieście? To bardzo podejrzane. W dodatku obie coś u Ciebie kupiły. To musi być spisek. Nie ma wątpliwości.
Sarkazm niepotrzebny bo faktycznie jest spora szansa, żeby tak powiedzmy się zdarzyło. Szczególnie mając na uwadze rachunek prawdopodobieństwa to szansa, na to, żeby spośród kilku milionów sprzedawców na allegro dwie osoby wybrały właśnie tego w tym samym czasie, do tego te osoby mieszkają 2 km od siebie w mieście, które ma ponad 600 000 mieszkańców i akurat zostały zamienione te dwa produkty to szanse, że jest to przypadek są bliskie zeru.
Dziwne jest to, że te osoby tego samego dnia akurat u mnie złożyły zamówienie i akurat ich produkty zostały zamienione. Ilość "zbiegów okoliczności" jest tu zbyt duża tym bardziej, że efekt jest taki, że dostają dodatkowy droższy produkt za free....A jeżeli ten sam sposób te "sprytne osoby" zamówią produkt za kilkaset złotych?
@MOMAZU Sugerujesz że to nie zbieg okoliczności, możliwe ale żeby tak myśleć i nie uznać reklamacji podejrzenia to za mało.😁
zgadza się, ale może ktoś już się spotkał z takim przypadkiem i może się podzielić doświadczeniami jak tego typu zgłoszenie rozwiązał . Bo tak jak napisałam ilość "zbiegów okoliczności" jest tu zbyt duża
@MOMAZU Mieliśmy taki przypadek u nas w firmie około pół roku temu, bardzo podobny przebieg zdarzeń z tym, że u nas każde stanowisko pakowania paczek posiada nakierowaną odpowiednio kamerę. Po odtworzeniu nagrania i udowodnieniu klientce, że wysłany został zamówiony przez nia towar bardzo szybko ucięła temat i więcej się nie odezwała.
Niestety bez udowodnienia, że błąd nie leży po Twojej stronie nic nie zdziałasz. Jak następnym razem zauważysz takie zamówienie to po prostu dokładnie nagraj proces pakowania obydwu przesyłek 🙂
Dzięki za informację! W takim razie jeżeli nie jestem odosobnionym przypadkiem to warto się faktycznie dodatkowo zabezpieczyć. Nie przewidzieliśmy, aż takiego kombinatorstwa i kamera przy pakowaniu pokazuje sam proces, ale nie widać wyraźnie szczegółów ( niestety) takich jak dane przesyłki i co jest pakowane. Ale po tej akcji już to zmieniłam 😉
Ponieważ to taki pierwszy przypadek u nas to faktycznie teraz wiem, żeby być wyczulonym na takie "dziwne" zbiegi okoliczności i pomysł z dokładnym nagrywaniem dodatkową kamerą procesu pakowania wydaje się super rozwiązaniem.
Dzięki @GaJoo1 !
@MOMAZU A nie bierzesz pod uwagę, że zwyczajnie pomyliłeś etykiety na paczkach? Miasto to samo więc bardzo łatwo o pomyłkę.
Po pierwsze paczki przed wysyłką przechodzą proces podwójnej weryfikacji, po drugie gdyby to byl blad etykiety w paczce też był by pomylony paragon (u nas zawsze jest paragon immienny) a paragon był ok. Gdyby nie słabej jakości nagranie z kamer z pakowania to była bym w stanie to potwierdzic na 100%, że to nie błąd pakowania. Ale tak jak pisałam , nie spodziewałam się , aż takiego poziomu kombinowania.
I ostatni powód, za dużo zbiegów okoliczności w tym przypadku
@MOMAZU To może być nawet ta sama pani która tylko po wyjściu za mąż zmieniła nazwisko i miejsce zamieszkania a jedną rzecz kupiła jeszcze z panieńskiego konta a drugą z obecnego.
Miasto 600000 tys. mieszkańców? Opowiem Ci historię z życia.
Miasto 5000 tys mieszkańców. Przed ślubem zamawiam kwiaty w kwiaciarni.
Właścicielka prosi o dane do zamówienia. Podaję imię i nazwisko i niepewna mina kwiaciarki. Właściciel nazywa się tak samo jak ja. Imię i nazwisko. Nawet się nie znaliśmy.
"są przypadki które się największym fizjologom nie śniły"