Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak rozwiązujecie sprawę wysyłania zdjęć do personalizowanych produktów (kubki, maskotki, etc)?
Na aukcji maila podać nie można, poza tym mail allegrowy z zakładki "o sprzedającym"
przypisany do sklepu nie przesyła poprawnie wiadomości.
Połowa kupujących nie rozumie zwrotu "Zdjęcie wyślij w odpowiedzi na maila od Allegro potwierdzającego zakup" i proszą o podanie maila, na którego mogą wysłać zdjęcie.
Brak zdjęcia uniemożliwia wykonanie produktu, co wydłuża się czas realizacji, więc spada jakość sprzedaży.
Jak sobie z tym radzicie? Czy jest jakiś sposób czy trzeba po prostu odpisywać, dzwonić i prosić o wysłanie do skutku?
Na aukcji maila podać nie można, poza tym mail allegrowy z zakładki "o sprzedającym"
przypisany do sklepu nie przesyła poprawnie wiadomości.
To faktycznie nie działa 🙂
@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@niespodziewajkaa @serwis-texas napiszcie proszę, co to znaczy, że wiadomości wysyłane za pomocą e-maila Allegro nie są poprawnie przesyłane? Jakie problemy występują?
Takie wiadomości powinny być przesłane na adres e-mail sprzedającego przypisany do konta Allegro.
Monika, zaciekawiło mnie więc zrobiłem dwa eksperymenty.
Wysłałem jeden e-mail z konta google.com i email doszedł. OK
Drugi e-mail wysłałem z prywatnego konta pocztowego, własnej domeny, obsługiwany przez shoper.pl. Ten e-mail nie doszedł. W tym czasie na skrzynkę konta Allegro przyszła taka wiadomość.
Ciekawostka. Link zaznaczony na czerwono prowadzi do
https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/moje-adresy-email
wypełniając automatycznie prośbę o dodanie mojego, tego prywatnego konta (okno się wypełniło moim adresem) do adresów dodatkowych. Oczywiście takie działanie to bzdura.
Zapewne jest jakaś baza domen adresów pocztowych które zostają przepuszczane przez Wasz serwer. To działanie, zapewne anty botowe. Reasumując, zmniejsza się możliwość przesłania załącznika do @niespodziewajkaa
@serwis-texas tak to działa. Allegrowy adres e-mail łączy konkretnie sprzedającego i kupującego, czyli adres e-mail w zakładce O sprzedającym, jaki wyświetlił się Tobie, gdy byłeś zalogowany na konto serwis-texas, to unikalny adres dla tych dwóch kont.
Jeśli wyślesz wiadomość ze swojej skrzynki (googlowej) wiadomość dojdzie, jeśli z innej skrzynki otrzymasz taki komunikat.
Dokładnie tak wczoraj robiłam 🙂 Po serii wiadomości od kupujących "Ale ja wysyłałam/em na e-mail" zaczęłam drążyć i próbować słać maile i też nic nie przeszło.
@la_nika Czyli można wnioskować, że jeśli klient dotrze do zakładki "o sprzedającym" i będzie próbował wysłać wiadomość na widniejący tam e-mail, wiadomość nie dotrze.
@niespodziewajkaa dotrze jeśli zostanie wysłana z adresu e-mail, na który mają zarejestrowane konto na Allegro, jeśli będzie wysłana z innego, to otrzymają komunikat o niewysłaniu wiadomości, więc też będą mieli świadomość, że Ty jej nie otrzymałaś.
Aaa, Monia, mistrzostwo. Faktycznie kopiowałem email będąc zalogowanym na firmowym. E-mail z załącznikiem doszedł.
czyli muszę być zalogowana na prywatnym allegro, kopiując maila? bo się zgubiłam 😄
@niespodziewajkaa nie musi być prywatny 🙂
To musi być ten e-mail, na którego masz zarejestrowane konto, na którym byłaś zalogowana, gdy weszłaś w zakładkę O sprzedającym i sprawdziłaś Allegro e-mail. Ponieważ ten adres łączy konkretne konto kupującego z konkretnym kontem sprzedającego.
no nie do końca, wysłałam przed chwilą wiadomość z adresu e-mail, na który mam zarejestrowane konto prywatne na allegro i też nie przeszła.
Wysłałem Ci testowego
to teraz powiedz jak to zrobiłeś 🙂
Tak jak pisałaś wyżej. Musisz to sprawdzić na koncie prywatnym. Każdy ten e-mail widzi inny. Wiadomość musi być wysłana z konta pocztowego które jest dopisane do konta Allegro. Np
z mojego firmowego widzę Twój taki
a prywatnego taki
Okeeej. Faktycznie, teraz działa 🙂 Czyli nie mogę podawać maila klientom, muszą znaleźć go sami przez zakładkę o sprzedającym i pisać z adresu, na który mają zarejestrowane konto na allegro. Trochę to rozwiązuje, a trochę nadal nie (dla tych, którzy nie mają dostępu do skrzynki powiązanej z allegro)
Ale dziękuję za wyjaśnienie tematu @serwis-texas i @la_nika 🙂