Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę jakąś osobę odpowiedzialną o interwencję w sprawie zgłoszenia na Allegro o numerze 42736446.
Otóż zgłoszenie tyczyło się spóźnienia ponad miesięcznego dostawy przesyłki Pocztex. Poczta Polska uznała reklamację i wypłaciła odszkodowanie już w czerwcu, natomiast Allegro cały czas udaje, że odszkodowania nie otrzymali. Odszkodowania Poczty Polskiej są wysyłane szybko po uznaniu reklamacji, a ta została uznana w czerwcu. Tak więc w przypadku prywatnej umowy (bez strony Allegro) odszkodowanie trafiłoby na konto w przeciągu góra 4 dni roboczych.
Czy serwis Allegro twierdzi, że jeżeli on jest prawnie stroną umowy z Pocztą Polską to wysyłającemu nie przysługują odszkodowania z tytułu nienależytego wykonania usługi lub utraty wartości przesyłki?
Jeżeli na powyższe pytanie odpowiedź brzmi tak to należy się zastanowić czy warto dla pakietu Smart! wysyłać drogie towary, skoro Allegro tak zwleka i nie zwraca przez tak długi czas pieniędzy z odszkodowań od przewoźnika.
@esturion_pl zweryfikowałam sprawę, korekta powinna być już widoczna w historii Twojego rachunku Allegro.