Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zgłaszałem 9 września nieprawidłowo pobrane opłaty - numer zgłoszenia w tytule - może po 2 miesiącach dostał bym w końcu jakąś odpowiedź?
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@sl-aw-ek poprosiłam o odpowiedź dla Ciebie. Zgodnie z tym co napisała Doradczyni 17.10.2023, sprawa jest konsultowana. Nie mam wglądu w tę konsultację, dlatego poprosiłam o odpowiedź dla Ciebie w wiadomości e-mail.
@sl-aw-ek bardzo Cię przepraszam za tę sytuację, ponowiłam prośbę o wiadomość dla Ciebie, widzę, że sprawa jest cały czas wyjaśniana, mam nadzieję, że wkrótce otrzymasz odpowiedź.
Daj proszę znać, gdyby było inaczej!
@la_nika "Daj proszę znać, gdyby było inaczej!" - życzy sobie Pani takich informacji w konkretnych interwałach? tydzień? miesiąc?
@la_nika nie otrzymałem odpowiedzi.
@la_nika Po Twojej interwencji dostałem odpowiedź ... aby czekać. Niby na co?
@sl-aw-ek widzę, że sprawa jest cały czas konsultowana i wyjaśniana. Przekazałam już wszystkie informacje Doradcom i mam nadzieję, że to przyspieszy rozwiązanie.
Przepraszam, że to tyle trwa!
@la_nika ale mnie teraz ta odpowiedź już nie interesuje, na rozpatrzenie reklamacji jest 30 dni a nie 1000. Rozumiem, że od dziś w dyskusjach z kupującymi państwa konsultanci dadzą nam czas na rozpatrzenie reklamacji minimum 60 dni?
@la_nika ale informację, że mnie przepraszacie za wydłużony czas dostałem już z 10 razy, chciałbym odzyskać pieniądze.
@la_nika xDDDD reklamacja dotyczyła 11 czy 12 ofert a dostałem zwrot za 2 ... dzięki 🤣
@sl-aw-ek wysyłam rachunek za czyszczenie monitora, cały utentego... Niezły tupet tam mają 😄
Siądź i czekaj, podłóż sobie tylko coś miękkiego pod tyłek. Choć podobno, posługując się cytatem: "Kto ma miękkie serce, musi mieć twardą du.pę i liczyć się, że w nią dostanie" 😎
Poszperaj, czy w jakiejkolwiek wiadomości napisałeś, że reklamujesz naliczone opłaty i twardo trzymaj się przekroczenia terminu na jej rozpatrzenie.
@sl-aw-ek Allegro ma 30 dni na odpowiedź na reklamację. Teraz ze względu na uznanie reklamacji (brak odpowiedzi w ciągu 30 dni) wystawiasz wezwanie do zapłaty. 🙂
Podstawa:
https://allegro.pl/regulamin/zalacznik/16 art. 6.2
P.S.
U nas próbowali się tłumaczyć kiedyś, że nie oznaczyli tego jako reklamację. Zaśmialiśmy się tylko i stwierdziliśmy, że nas to nie interesuje. Po wymianie 2 wiadomości dostaliśmy szybciutko informację, że uznali reklamację i skorygowali rachunek wobec Allegro. 🙂
@medalik_2009 jest to jakieś rozwiązanie - pewnie trzeba spróbować.