anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zgłoszenie nr "35836651"

sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

Zgłaszałem 9 września nieprawidłowo pobrane opłaty - numer zgłoszenia w tytule - może po 2 miesiącach dostał bym w końcu jakąś odpowiedź? 

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@sl-aw-ek poprosiłam o odpowiedź dla Ciebie. Zgodnie z tym co napisała Doradczyni 17.10.2023, sprawa jest konsultowana. Nie mam wglądu w tę konsultację, dlatego poprosiłam o odpowiedź dla Ciebie w wiadomości e-mail. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  @msniezek 

Nadal nie otrzymaliśmy żadnej odpowiedzi na nasze zgłoszenie... 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@sl-aw-ek bardzo Cię przepraszam za tę sytuację, ponowiłam prośbę o wiadomość dla Ciebie, widzę, że sprawa jest cały czas wyjaśniana, mam nadzieję, że wkrótce otrzymasz odpowiedź. 
Daj proszę znać, gdyby było inaczej!

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@la_nika "Daj proszę znać, gdyby było inaczej!" - życzy sobie Pani takich informacji w konkretnych interwałach? tydzień? miesiąc? 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@sl-aw-ek postaram się to wyjaśnić. Umówmy się proszę, że dasz mi znać jeśli do końca tego tygodnia nie będzie odpowiedzi. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@la_nika nie otrzymałem odpowiedzi. 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@sl-aw-ek dziękuję za wiadomość! Napisałam ponownie do odpowiedniego działu. Mam nadzieję, że sprawa wkrótce zostanie wyjaśniona.

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@la_nika Po Twojej interwencji dostałem odpowiedź ... aby czekać. Niby na co? 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@sl-aw-ek widzę, że sprawa jest cały czas konsultowana i wyjaśniana. Przekazałam już wszystkie informacje Doradcom i mam nadzieję, że to przyspieszy rozwiązanie. 
Przepraszam, że to tyle trwa! 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@la_nika ale mnie teraz ta odpowiedź już nie interesuje, na rozpatrzenie reklamacji jest 30 dni a nie 1000. Rozumiem, że od dziś w dyskusjach z kupującymi państwa konsultanci dadzą nam czas na rozpatrzenie reklamacji minimum 60 dni? 

oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@la_nika ale informację, że mnie przepraszacie za wydłużony czas dostałem już z 10 razy, chciałbym odzyskać pieniądze. 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@sl-aw-ek sprawdziłam, że wczoraj otrzymałeś wiadomość o uznaniu reklamacji, korekta została wykonana, dziękuję za Twoją cierpliwość i przepraszam, że tak długo to trwało. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@la_nika xDDDD reklamacja dotyczyła 11 czy 12 ofert a dostałem zwrot za 2 ...  dzięki 🤣

oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@sl-aw-ek wysyłam rachunek za czyszczenie monitora, cały utentego... Niezły tupet tam mają 😄

Siądź i czekaj, podłóż sobie tylko coś miękkiego pod tyłek. Choć podobno, posługując się cytatem: "Kto ma miękkie serce, musi mieć twardą du.pę i liczyć się, że w nią dostanie" 😎

Poszperaj, czy w jakiejkolwiek wiadomości napisałeś, że reklamujesz naliczone opłaty i twardo trzymaj się przekroczenia terminu na jej rozpatrzenie.

oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@sl-aw-ek Allegro ma 30 dni na odpowiedź na reklamację. Teraz ze względu na uznanie reklamacji (brak odpowiedzi w ciągu 30 dni) wystawiasz wezwanie do zapłaty. 🙂

Podstawa:

https://allegro.pl/regulamin/zalacznik/16 art. 6.2

P.S.
U nas próbowali się tłumaczyć kiedyś, że nie oznaczyli tego jako reklamację. Zaśmialiśmy się tylko i stwierdziliśmy, że nas to nie interesuje. Po wymianie 2 wiadomości dostaliśmy szybciutko informację, że uznali reklamację i skorygowali rachunek wobec Allegro. 🙂

oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@medalik_2009 jest to jakieś rozwiązanie - pewnie trzeba spróbować. 

oznacz moderatorów