Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Proszę o unieważnienie etykiety InPost paczkomat. Klient zgłosił zwrot towaru przed jego wysyłką, etykieta została wcześniej wydrukowana.
Nr zamówienia: 796c09e0-a129-11f0-9e86-bf15ec8cf3e6, nr zwrotu GXZ3/2025
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Pozdrawiam
@IzMarAn chyba jesteś na umowie własnej ?
Dzień dobry.
Tak.
@IzMarAn aa... Dzień dobry 😀
..no właśnie .😁
@IzMarAn no ... dobra ..
Ja to robię w ten sposób - 3 kroki
1. kupuję kilka 6-cio packów
2. uwalam się na wyro brzuchem do góry i czekam miesiąc , aż się etykieta przeterminuje
3. sprawdzam na rachunku od Inpost czy skorygowali .
Dziękuję, zapytałam ponieważ to pierwsza taka sytuacja jeśli chodzi o przesyłki InPost.
Pozdrawiam
@IzMarAn ok . ,,kto pyta nie wielbłądzi ,, pozdr 🙂
@IzMarAn Dobry wieczór😉, no to co mają zrobić admini🤔 unieważnić Twoja umowę?
Dobry wieczór.
To może inaczej zapytam, czy w takiej sytuacji mam się zwrócić do InPost o zwrot za niewysłaną etykietę, czy opłata nie zostanie naliczona jeśli przesyłka nie zostanie wysłana ?
Pozdrawiam
@IzMarAn opłatą będzie na rachunku za aktualny miesiąc pomimo ,że nie będzie nadana . Nie wiem jak jest z nowymi umowami , ale mnie korygują automatycznie ,zawsze po mieśiącu .
Dla spokojności możesz wysłać wniosek o zwrot za niewykorzystaną .
Dziękuję.