anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zgłoszony zwrot towaru przed wysyłką.

MAMY ROZWIĄZANIE!
IzMarAn
#9 Pomysłodawca

Dzień dobry.

Proszę o unieważnienie etykiety InPost paczkomat. Klient zgłosił zwrot towaru przed jego wysyłką, etykieta została wcześniej wydrukowana. 

Nr zamówienia: 796c09e0-a129-11f0-9e86-bf15ec8cf3e6, nr zwrotu GXZ3/2025

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10
mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@IzMarAn chyba jesteś na umowie własnej ?

oznacz moderatorów
IzMarAn
#9 Pomysłodawca

Dzień dobry.

Tak.

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@IzMarAn aa... Dzień dobry 😀

..no właśnie .😁

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@IzMarAn no ... dobra ..

Ja to robię w ten sposób - 3 kroki 

1. kupuję kilka 6-cio packów 

2. uwalam się na wyro brzuchem do góry i czekam miesiąc , aż się etykieta przeterminuje 

3. sprawdzam na rachunku od Inpost czy skorygowali .

oznacz moderatorów
IzMarAn
#9 Pomysłodawca

Dziękuję, zapytałam ponieważ to pierwsza taka sytuacja jeśli chodzi o przesyłki InPost.

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@IzMarAn ok . ,,kto pyta nie wielbłądzi ,, pozdr 🙂

oznacz moderatorów
KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@IzMarAn  Dobry wieczór😉, no to co mają zrobić admini🤔 unieważnić Twoja umowę?

oznacz moderatorów
IzMarAn
#9 Pomysłodawca

Dobry wieczór.

To może inaczej zapytam, czy w takiej sytuacji mam się zwrócić do InPost o zwrot za niewysłaną etykietę, czy opłata nie zostanie naliczona jeśli przesyłka nie zostanie wysłana ? 

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@IzMarAn opłatą będzie na rachunku za aktualny miesiąc pomimo ,że nie będzie nadana . Nie wiem jak jest z nowymi umowami , ale mnie korygują automatycznie  ,zawsze po mieśiącu .

Dla spokojności możesz wysłać wniosek o zwrot za niewykorzystaną .

oznacz moderatorów
IzMarAn
#9 Pomysłodawca

Dziękuję.

 

oznacz moderatorów