Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, 06.02. wysłałem paczkę kurierem Allegro One Box UPS. Przesyłka dalej nie dotarła do klientki. Dzwoniłem na infolinię UPSa. Twierdzą, że przesyłka została dostarczona, jednak w szczegółach zamównienia paczka ma status w drodze. Złożyłem reklamacje, jednak klientka się niecierpliwi. Proszę o szybką odpowiedź na moją reklamację.
@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Numer zamówienia 0d99bd60-e3c0-11ef-8b6a-e53d73b42d4f
@991221 Konsultuję sprawę. Wrócę, gdy tylko pojawi się odpowiedź.
@991221 Skonsultowałam sprawę - odpowiedź dostaniesz mailowo:)
Dziękuję
Allegro One ma regulaminowy termin doręczenia D+3, tak więc przesyłka powinna być doręczona do 11 lutego. Jeżeli do tego dnia nie dotrze, to 12 lutego składaj reklamację na opóźnienie w doręczeniu. Na chwilę obecną nie ma podstaw do reklamacji, bo formalnie nie minął jeszcze termin doręczenia.
Na odpowiedź na reklamację przewoźnik ma 30 dni (reguluje to rozporządzenie w sprawie reklamacji usługi pocztowej). W przypadku reklamacji z tytułu zaginięcia przesyłki, termin odpowiedzi liczymy od dnia następującego po upływie regulaminowego terminu po upływie którego przesyłkę uznaje się za zaginioną (w większości firm kurierskiech jest to 30 dni od dnia nadania). Oczywiście firma może uznać przesyłkę za zaginioną przed upływem tego terminu. Godziną graniczną nadania jest 12:00 (w przypadku nadania w punkcie lub automacie).