anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zgubiona przesyłka

991221
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, 06.02. wysłałem paczkę kurierem Allegro One Box UPS. Przesyłka dalej nie dotarła do klientki. Dzwoniłem na infolinię UPSa. Twierdzą, że przesyłka została dostarczona, jednak w szczegółach zamównienia paczka ma status w drodze. Złożyłem reklamacje, jednak klientka się niecierpliwi. Proszę o szybką odpowiedź na moją reklamację. 

@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

991221
#7 Wielbiciel#

Numer zamówienia 0d99bd60-e3c0-11ef-8b6a-e53d73b42d4f

 
oznacz moderatorów

julienail
Moderatorka
Moderatorka

@991221 Konsultuję sprawę. Wrócę, gdy tylko pojawi się odpowiedź. 

   Julia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

julienail
Moderatorka
Moderatorka

@991221 Skonsultowałam sprawę - odpowiedź dostaniesz mailowo:)

   Julia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

991221
#7 Wielbiciel#

Dziękuję

oznacz moderatorów

pecela
#17 Koryfeusz#

@991221

Allegro One ma regulaminowy termin doręczenia D+3, tak więc przesyłka powinna być doręczona do 11 lutego. Jeżeli do tego dnia nie dotrze, to 12 lutego składaj reklamację na opóźnienie w doręczeniu. Na chwilę obecną nie ma podstaw do reklamacji, bo formalnie nie minął jeszcze termin doręczenia.

Na odpowiedź na reklamację przewoźnik ma 30 dni (reguluje to rozporządzenie w sprawie reklamacji usługi pocztowej). W przypadku reklamacji z tytułu zaginięcia przesyłki, termin odpowiedzi liczymy od dnia następującego po upływie regulaminowego terminu po upływie którego przesyłkę uznaje się za zaginioną (w większości firm kurierskiech jest to 30 dni od dnia nadania). Oczywiście firma może uznać przesyłkę za zaginioną przed upływem tego terminu. Godziną graniczną nadania jest 12:00 (w przypadku nadania w punkcie lub automacie). 

oznacz moderatorów