anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zmiana statusu na "wysłane" dla klienta

Novosan
#9 Pomysłodawca#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Kiedy w końcu zrobicie coś żeby klienci widzieli zmianę statusu zamówienia? Nie rozumiem dlaczego ja u siebie wprowadzam numer przesyłki, zmienia mi się status na "wysłane", a klient tego nie widzi. Jedyne co może zobaczyć to numer przesyłki, ale tylko jak wejdzie w szczegóły zakupu i poszuka go poniżej. Status ma nadal, że zamówienie po prostu opłacone.

Ta zmiana statusu to tylko taka dla sprzedawcy? Przecież to bez sensu.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

_Likos_
#21 Demiurg#

@Novosan  po wprowadzeniu numeru przesyłkki klient ma status "w przygotowaniu". Dopiero kiedy kurier odbierze paczke klient ma status - wysłane

oznacz moderatorów

Novosan
#9 Pomysłodawca#

U mnie to nie działa. Przy kurierze GEIS i DB Schenker nie działa. Pomimo, że śledzenie z GEISu działa dobrze i przez Allegro jest dobrze linkowane. Przykład z dziś. Klientka oczywiście twierdzi, że nie wysłane, a jej link w GEISie wygląda tak: https://www.geis.pl/pl/detail-of-cargo?packNumber=0476000303474&lastController=Shipment

oznacz moderatorów

misiaczekmr
#10 Popularyzator#

przeciez wprowadzenie numeru to nie wysyłka. wysyłka to jak przyjmie kurier albo zostanie zeskanowana w punkcie / wrzucona do paczkomatu

oznacz moderatorów