Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Kiedy w końcu zrobicie coś żeby klienci widzieli zmianę statusu zamówienia? Nie rozumiem dlaczego ja u siebie wprowadzam numer przesyłki, zmienia mi się status na "wysłane", a klient tego nie widzi. Jedyne co może zobaczyć to numer przesyłki, ale tylko jak wejdzie w szczegóły zakupu i poszuka go poniżej. Status ma nadal, że zamówienie po prostu opłacone.
Ta zmiana statusu to tylko taka dla sprzedawcy? Przecież to bez sensu.
@Novosan po wprowadzeniu numeru przesyłkki klient ma status "w przygotowaniu". Dopiero kiedy kurier odbierze paczke klient ma status - wysłane
U mnie to nie działa. Przy kurierze GEIS i DB Schenker nie działa. Pomimo, że śledzenie z GEISu działa dobrze i przez Allegro jest dobrze linkowane. Przykład z dziś. Klientka oczywiście twierdzi, że nie wysłane, a jej link w GEISie wygląda tak: https://www.geis.pl/pl/detail-of-cargo?packNumber=0476000303474&lastController=Shipment
przeciez wprowadzenie numeru to nie wysyłka. wysyłka to jak przyjmie kurier albo zostanie zeskanowana w punkcie / wrzucona do paczkomatu